Tarih: 08-12-16  Saat: 17:06 ÖS

Gönderen Konu: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?  (Okunma sayısı 5630 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Ruth

  • Yolcu
  • *
  • Kayıt: Oca 2014
  • Elder Scrolls Türk
Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« : 31 Ocak 2014, 14:07:06 »
Daedric armor seti nasıl alabilirim arkadaşlar ? o.O



Lütfen konuyu daha iyi açıklayan başlıklar bulmaya özen gösterelim.
« Son Düzenleme: 31 Ocak 2014, 14:13:17 Gönderen: Sarhi »

Çevrimdışı mertusta

  • İmparator
  • *
  • Kayıt: Tem 2013
Ynt: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« Yanıtla #1 : 31 Ocak 2014, 14:51:54 »
İlk önce demircilikte Daedric Armor perk'ünü açman lazım. Sonrasında gelelim tarife; yapacağın zırh veya silah parçasının ihtiyacına göre birkaç kase Ebony Ingot (Abanoz), deri iplik, deri parçası ve son olarak bir tutam Daedra kalbi lazım. Kalp çok nadir bulunuyor bunu College of Winterhold'daki wood elf bi enişte vardı ondan temin edebilirsin. Adı E harfi ile başlıyordu aklıma değil kendisi. Veya Mehrunes Dagon'ın görevi olan Pieces of the Past görevine başla, Dawnstar'da bir tane Mythic Dawn fanatiği müze açıyordu onun görevi ile Dagon'ın tapınağına gidip bir kaç tane Daedric lord kesiyorsun. Onlardan da kalp alabilirsin.
93 93/93 Gigohaldidiw 21/1/17

Çevrimdışı Sarhi

  • Efendi
  • *
  • Kayıt: Tem 2013
Ynt: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« Yanıtla #2 : 31 Ocak 2014, 14:58:34 »
Enthir elemanın adı. Hall of Attainment yani bizim başlangıçta odamızın olduğu hatta mirabelle Ervine'nin gösterdiği yer. Yamadaki adını bilmiyorum o yerin :D

Çevrimdışı Ruth

  • Yolcu
  • *
  • Kayıt: Oca 2014
  • Elder Scrolls Türk
Ynt: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« Yanıtla #3 : 31 Ocak 2014, 16:21:21 »
Cevaplarınız için teşekkür ederim :)

Çevrimdışı ufon

  • Efendi
  • *
  • Kayıt: Oca 2014
Ynt: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« Yanıtla #4 : 31 Ocak 2014, 18:37:14 »
Kalp çok nadir bulunuyor

Seviyem 21 ve dawnstar'daki kadından satın aldım.Diğer bir şehir vardı unuttum ordaki simyacıdanda satın aldım.Demircilik perkim açılmadı ama rahat kalp bulabiliyorum.

Çevrimdışı Sarhi

  • Efendi
  • *
  • Kayıt: Tem 2013
Ynt: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« Yanıtla #5 : 31 Ocak 2014, 18:40:02 »
Demircilik perki ile alakalı değil zaten ve usta haklı kalp çok zor bulunuyor. Kalbin bulunma oranını satıcılarda 1/400 ile falan açıklarım anca. "Although Daedra hearts are rare, nearly all of their sources do respawn, meaning that obtaining sufficient Daedra hearts for creating Daedric gear may be difficult, but should never be impossible."

Çevrimdışı ufon

  • Efendi
  • *
  • Kayıt: Oca 2014
Ynt: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« Yanıtla #6 : 31 Ocak 2014, 18:44:18 »
Tamamda sarhi hocam, seviyem 21 ve şuan elimde 11 kalp var hepsini simyacılardan aldım.Henüz windhelm ve markath şehirlerine uğramadım bile.Ben bulmakta zorlanmıyorum yanlız çok pahalılar.

Çevrimdışı Sarhi

  • Efendi
  • *
  • Kayıt: Tem 2013
Ynt: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« Yanıtla #7 : 31 Ocak 2014, 19:54:00 »
Tamamda sarhi hocam, seviyem 21 ve şuan elimde 11 kalp var hepsini simyacılardan aldım.Henüz windhelm ve markath şehirlerine uğramadım bile.Ben bulmakta zorlanmıyorum yanlız çok pahalılar.

Daedra Heart mı emin misin sen ondan ? Human Heart falan olmasın o, ama eğer harbiden de Daedra ise helal olsun feci bal var sende :D

Çevrimdışı ufon

  • Efendi
  • *
  • Kayıt: Oca 2014
Ynt: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« Yanıtla #8 : 31 Ocak 2014, 20:58:43 »
Daedra Heart mı emin misin sen ondan ? Human Heart falan olmasın o, ama eğer harbiden de Daedra ise helal olsun feci bal var sende :D

Sarhi hocam, oyunu 3. oynayışım o kadarını da ayıralım yani. :D şuan human heart satın alamıyorum zaten, galiba onu bulmak gerekiyor.

Çevrimdışı Sarhi

  • Efendi
  • *
  • Kayıt: Tem 2013
Ynt: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« Yanıtla #9 : 31 Ocak 2014, 21:02:32 »
Sarhi hocam, oyunu 3. oynayışım o kadarını da ayıralım yani. :D şuan human heart satın alamıyorum zaten, galiba onu bulmak gerekiyor.

Ya onu karıştıracağından değil, şaşkınlığı belirtmek için, ben 96 levelda köpek gibi Daedra aradığımı biliyorum, kalbini satın alamıyordum hiçbir yerde bari avlayayım dedim o kadar yani :D Onları en iyi cheste koy, ben bir kere tam seti bitiriyordum, yemiştim yanlışlıkla birini, üstte ebony eller kollar Daedric dolaşmıştım epey. :D

Çevrimdışı Meridia

  • Elder Council
  • *
  • Kayıt: Ağu 2013
  • Çinde Uygur, Amerikada Zenci, Pariste Ateistim
Ynt: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« Yanıtla #10 : 31 Ocak 2014, 21:11:00 »
Ya onu karıştıracağından değil, şaşkınlığı belirtmek için, ben 96 levelda köpek gibi Daedra aradığımı biliyorum, kalbini satın alamıyordum hiçbir yerde bari avlayayım dedim o kadar yani :D Onları en iyi cheste koy, ben bir kere tam seti bitiriyordum, yemiştim yanlışlıkla birini, üstte ebony eller kollar Daedric dolaşmıştım epey. :D
İyi olmuş sana nihahaha  xD xD.
Anarşi! Devrim! Özgürlük!  - 21/1/17

Çevrimdışı Sarhi

  • Efendi
  • *
  • Kayıt: Tem 2013
Ynt: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« Yanıtla #11 : 31 Ocak 2014, 21:25:25 »
İyi olmuş sana nihahaha  xD xD.

Daha da kötüsü, o Daedric Armor'u da alıp seti tamamlayınca sıkıntıdan save'i sildim.  :doh

Çevrimdışı ufon

  • Efendi
  • *
  • Kayıt: Oca 2014
Ynt: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« Yanıtla #12 : 31 Ocak 2014, 21:30:51 »
Ya onu karıştıracağından değil, şaşkınlığı belirtmek için, ben 96 levelda köpek gibi Daedra aradığımı biliyorum, kalbini satın alamıyordum hiçbir yerde bari avlayayım dedim o kadar yani :D Onları en iyi cheste koy, ben bir kere tam seti bitiriyordum, yemiştim yanlışlıkla birini, üstte ebony eller kollar Daedric dolaşmıştım epey. :D

Ev bark yok abi nereye koyayım.At arabasına gideceğim beni koleje götürsün orda oda verecekler oraya koyacağım.Hem oraya büyük yardımcımı almak için gideceğim, dremora lord büyü kitabı:D

Çevrimdışı Sarhi

  • Efendi
  • *
  • Kayıt: Tem 2013
Ynt: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« Yanıtla #13 : 31 Ocak 2014, 22:16:51 »
Ev bark yok abi nereye koyayım.At arabasına gideceğim beni koleje götürsün orda oda verecekler oraya koyacağım.Hem oraya büyük yardımcımı almak için gideceğim, dremora lord büyü kitabı:D

*Daedra kalbi var, evi yok*

Çevrimdışı ufon

  • Efendi
  • *
  • Kayıt: Oca 2014
Ynt: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« Yanıtla #14 : 31 Ocak 2014, 23:02:18 »
*Daedra kalbi var, evi yok*

 :utan ona verecek ne param var, nede ev alacak görev leveli.  :pardon

Çevrimdışı Tirnoch

  • Çırak
  • *
  • Kayıt: Oca 2014
  • Elder Scrolls Türk
Ynt: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« Yanıtla #15 : 01 Şubat 2014, 00:15:28 »
Daedra kalbi kasmanın en iyi yöntemi Dawnstardaki müze görevini yapmışsan mehrunes dagonun mabedine gidip 4 tane dremora kesmek ve tabi en iyi altında orda bulunur

Çevrimdışı Sarhi

  • Efendi
  • *
  • Kayıt: Tem 2013
Ynt: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« Yanıtla #16 : 01 Şubat 2014, 00:33:49 »
Pieces of the Past lazım onun için; onu da 30 levelda başlatabiliyorsunuz. :D

Çevrimdışı ufon

  • Efendi
  • *
  • Kayıt: Oca 2014
Ynt: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« Yanıtla #17 : 01 Şubat 2014, 00:38:30 »
Pieces of the Past lazım onun için; onu da 30 levelda başlatabiliyorsunuz. :D

Sarhi hocam, oyunu unutmuşsun galiba.Müzeden davet mektubu bana ulaşalı çok oldu.Vatandaş kapıda bekliyor ama dagonun saldığı dremoraları kesecek durumda değilim.

Çevrimdışı Sarhi

  • Efendi
  • *
  • Kayıt: Tem 2013
Ynt: Daedric Armor'a Nasıl Sahip Olabilirim?
« Yanıtla #18 : 01 Şubat 2014, 00:49:03 »
Ahahaha çok pardon benim salaklığım :D 30 dedim ya bir de gidip. "Once level 20 is achieved, a courier arrives with an invitation from Silus Vesuius."

Benim kafa o 30'da Boethiah'a gitti. Pardon  :doh

 

Elder Scrolls Turk Facebook sayfası  Elder Scrolls Turk Twitter sayfası  Elder Scrolls Turk Youtube Sayfası  Elder Scrolls Türk Steam sayfası