Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Arissa - The Wandering Rogue Türkçe Çeviri
#16
(02.10.2017, Saat: 20:03)SHYAH Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ortalama 1000 adet çevrilecek hücre var, şimdi başlarsam aylar sürebilir. O biraz sıkıntı.

Deme ya Undecided  Yokmu şunu hatasızca çevirebilecek bi babayiğit ? @Negatrm senin için uygunmu ?

(02.10.2017, Saat: 20:03)SHYAH Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ortalama 1000 adet çevrilecek hücre var, şimdi başlarsam aylar sürebilir. O biraz sıkıntı.

Deme ya Undecided  Yokmu şunu hatasızca çevirebilecek bi babayiğit ? @Negatrm senin için uygunmu ?
#17
Benim için sıkıntı değil fakat listelediğim modları çevirmeden yenisine başlayamam. Eğer gönüllü olmazsa ilgilenirim. Ayrıca bu hatunun yüz tasarımı hoşuma gitmediği için kullanmıyordum. .D
#18
(03.10.2017, Saat: 16:23)Negatrm Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Benim için sıkıntı değil fakat listelediğim modları çevirmeden yenisine başlayamam. Eğer gönüllü olmazsa ilgilenirim. Ayrıca bu hatunun yüz tasarımı hoşuma gitmediği için kullanmıyordum. .D

İstersen paylaşabiliriz 800'ünü sen yaparsın 200'ünü ben yaparım falan :p
#19
Valla yaparsanız iyi olur Cheesy
#20
Ben muhteşem bir çevirmen değilim. Veya çevirirken çok bir sözüm yoktu. İlk çevirimin 2 3 satırlık saçma bir zırh modu veya japon saçma bir takipçi modu olmasını istemedim. Boş kaldığım vakitler çeviriyi tekrardan kontrol edip düzenlerim. Benim çevirimin beğenmeyen arkadaşlardan rica ettiğim şey siz çevirin lütfen. Benim İngilizcem bu kadarına yetiyor. Bu çevirinin daha iyi versiyonu çıktığı an sileceğim kendi çevirimi. Bir başka arkadaş daha çevirmişti modu. Onun çevirisine bakın derim belki çok daha iyidir.
[+] nihat3371 isimli üyenin iletisini 1 üye beğendi
#21
Eline sağlık,elbette hatalar olacak.Hiçbirimiz kraliyet sarayında öğrenmedik İngilizceyi,çabamızla,okuyarak,araştırarak,izleyerek öğrendik... sana tavsiyem hatalarına bir bakıp yamayı güncelleyebilirsin,dedikleri gibi yarısı hatalıysa bir düzelt derim
#22
Eline sağlık kardeşim emek vermişsin güzell ama onu nerde bulabilirim ?
#23
Ablayı nerden buluyoruz ? Cheesy
#24
Arissa Falkreath'taki Ölü Adamın İçkisi'nde