Üye değil misiniz? Hemen kaydolun!
Üyelik Aç  


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

 
eso housing

#1




baya eğlenceli olacağa benziyor.adamlar bildiğin tatil köyü inşa etmişler
Ara
Cevapla

#2
"Bari oyunu düzeltemiyoruz, böyle tuhaf şeyler ekleyelim de yattığımız anlaşılmasın"
[+] mertusta isimli üyenin iletisini 2 üye beğendi
Cevapla

#3
Oha.. Ne housing'i. Adam bildiğin kocaman ağacı kaldırdı yerleştirdi. Map'i baştan aşağı, dünya yaratma gibi olmuş. 
Güzel gibi ama böyle saçmalamaya kullanırsan bir o kadar da saçma görüntüler çıkar: Spider Pig  xd
Ara
Cevapla

#4
o adaya kaç crown isteyecekler acaba
Ara
Cevapla

#5
Yahu sandbox olmayan bir oyunda ev yapmanın anlamı nedir? Ev yapmanın amacı rp olayını artırmaktır. Animation canceling denen bir bokun olduğu oyunda neyin rp'sinden bahsediyoruz?

Kaşiflik desen berbat, oyun seni bölgeler arasında bile görünmez duvarlarla sınırlıyor, iki bölge arası denizde bile 30 metre gidemeden balıklara ölüyorsun. Suda dalma diye bir şey yok. Oyunda yapabileceğin ilginç bir şey yok. Doğal engellerle sınırlanmamış bir haritada ev nedir yahu? Aha böyle şımarık Amerikan bebelerinin elinde oyuncak olur işte.
Ara
Cevapla

#6
işin asıl garip tarafı ev yapıyorsun ama eve eşyalarını depolayamıyorsun. kesin bu işi ya eso plus olanlara getircekler ya da crownla satıcaklar
Ara
Cevapla

#7
Sonuçta MMO RPC oyun fazla bişey beklememek lazım kısıtlamalar elbette olacak sandbox olmaması bu yüzdendir ama ev yapılması getiriyorsan ona göre düzenleme yapacaksın Bethesdayı buglarıyla biliyoruz ama biraz abartmış.
Ara
Cevapla

#8
bug felan yok adam oraya yerleştirmiş isterse alır kaldırır oradan ne büyüttünüz biride animation canceling demiş bugune kadar animation canceling olmayan 2 oyun oynadım ikisinide sevmedim özellikle swtor o kadar ağır ki oyun animation cancelingin olmadığı bir oyunda playerlık denen kavramın nedense yok olduğunu düşünüyorum ben esodan nefret ederdim ama adamlar bir şeyler yapmaya çalışıyorlar yıl olmus 2017 sırf gururdan dolayı grafik felan hiç bir şey olmayan wowumu oynayalım şu oyuna keşke kağıt oyunu kumar tarzı şeylerde ekleseler dar görüşlü olmamak lazım
Ara
Cevapla

#9
(22.01.2017, Saat: 04:52)Skeironn Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bug felan yok adam oraya yerleştirmiş isterse alır kaldırır oradan ne büyüttünüz biride animation canceling demiş bugune kadar animation canceling olmayan 2 oyun oynadım ikisinide sevmedim özellikle swtor o kadar ağır ki oyun animation cancelingin olmadığı bir oyunda playerlık denen kavramın nedense yok olduğunu düşünüyorum ben esodan nefret ederdim ama adamlar bir şeyler yapmaya çalışıyorlar yıl olmus 2017 sırf gururdan dolayı grafik felan hiç bir şey olmayan wowumu oynayalım şu oyuna keşke kağıt oyunu kumar tarzı şeylerde ekleseler dar görüşlü olmamak lazım

Animation canceling olmayan bir oyunda playerlık neden yok olsun? O skillin bir animasyonu var, hasar dediğin şeyi veren o animasyon. Sen şirket olarak daha hızlı animasyonlu skilller yaparsın, hem oyuncuyu görsel olarak tatmin eder. Ki animation canceling bir oyun hatası olarak ortaya çıkmıştır, Zenimax bile "böyle bir şeyi planlıyorduk" deme rezilliğine düşmedi, bug glitch falan demediler de beklemedikleri bir şey olduğunu kabul ettiler. Kılıcı havaya kaldırıp animasyon kesiyorsun, kılıç düşmana inmeden hasar veriyor, bunun neresi mantıklı, güzel bir mekanik?

WoW'un grafiklerine gelirsek WoW'un farklı bir sanat tasarımı var, gerçekçi olacağız diye kasmıyorlar. Renk ve kaplama karşıtlığı daha fazla ve bu da göze hoş geliyor. ESO ile WoW'u en düşük ayarlarda açıp karşılaştır, ESO'da sanki dünyayı miyopmuş gibi bulanık acayip bir şey olarak görüyorsun, WoW'unsa grafikleri hala tatmin ediyor. Legion'da özellikle önemli NPClerin modelleri aşırı hoş oldu. WoW'un grafikleri yalnızca aynı sanat tarzına sahip başka bir oyunla karşılaştırılabilir onunçün.
Ara
Cevapla

#10
Animation cancelling olmasaydı bu oyun oynanmazdı. Genelde hızlı animasyonlara sahip bir nightblade ile bir templar karşı karşıya geldiğinde nb yi oynayan kişi camış bile olsa tempları çok rahat keser. Neden mi? Çünkü tempların neredeyse tüm skilleri uzun bir animasyona sahip. Ve oyun dümdüz bir şey olur. Animation cancelling yapmak istemeyen yapmaz, yapana da mani olmayın Smile
Ayrıca animation cancelling sayesinde iyi ve kötü oyuncu ayrılıyor denebilir. Cancelli tam becerebilmek için skillere ve zamanlamaya hakim olmak lazım. Öbür türlü sıradan bi hack n slash olur oyun.
[+] mertusta isimli üyenin iletisini 2 üye beğendi
Cevapla

#11
animation canceling olmasaydı oyunda playerlık kalmazdı çünkü oyun sadece iyi item kasmış olanın kazanacağı bir hale gelirdi.iyi item kasmak ise iyi oynamaktan ziyade   şansla ve çabayla alakalı bir durum.animation  canceling oyunda aynı classa ve itemlere sahip oyuncular arasında yetenek farkının iş yapmasını sağlıyor.eğer animation canceling olmayan oyunları oynadıysanız  ne kadar hantal ve sıkıntılı combata sahip olduklarını görürdünüz.animasyonları hızlandırmak oyunun hantallığını kaldırsa da yetenek yoksunluğunun iş yapmasına engel olmuyor.  
 Şöyle düşünün oyunda bir büyü var ve animasyon yaparken sağ tıkladığında ya da silah değiştiğinde vs. büyü harekete geçiyor animasonu yok ederek hazırlanma süresini sıfırlıyor.
 wow şuan mmorpg piyasasının en çok oyuncuya sahip oyunu ve uzun sürede öyle kalacak gibi.ama bu demek değil ki oyunun grafikleri iyi veya farklı bir tasarıma sahip bildiğin eski mmorpg oyunu şunla şunun arasında fark yok.oyunlarıysa en düşük ayarlardaki grafikleri karşılaştırmak biraz garip işin açıkçası.önemli birşey olsa ödülünü verirler sonuçta.esonun grafikleri de çok sağlam sayılmaz piyasada çok daha iyi grafiklere sahip mmolar var
Ara
Cevapla

#12
AC candır. Olmazsa olmaz. Bazı yeteneklerin animasyonu gereksiz derecede uzundur. Normalde pve oynarken karakterin yaptığı hareket uzun süren animasyon göze güzel gözüksede pvp dedimiz oyuncunun oyuncuya karşı yaşam mücadelesi verdiği kapışmalarda sıkıntı. mertusta'nın dediği gibi misal büyücüyüm ben elimi kaldıracam daireler çizecemde bale yapacamda fireboll'umu biriktirecemde atacam.. Öh yani.. Assasın biri çıkar gelir stab hareketleriyle düz vuruşuyla perişan eder giderdi beni. O patır patır vururken ben ''halen'' animasyonu tamamlayıp büyü atmaya çalışıyor olurdum.


Anim cancel gerekli ve önemli özetle. Ama tabi dozunu iyi ayarlamak lazım. Abartı bir durum varsa, bu seferde hack'e kaçar resmen. Karakterin ne yaptığı belli olmayacak derecede bir animasyon iptali varsa. (sürekli sadece elini havaya kaldırıp indirmek gibi mesala) Sadece  peşpeşe sana dmg atıyorsa. Aşırı bir anim caancel söz konusuysa oda olmaz. Oyun hatası gbi glitch kullanmaya falan benzer iş. Her şey tadında/ayarında güzel.

Yetenekle de alakası var. Oyunda anim cancel var diye herkes süper hızlı olacak diye bir şey yok. Belli bir sıraya göre gidersen. Elin hızlı ise, kısaca işi biliyorsan (yetenekli isen) AC yapar döktürürsün. Her skill'e bastığında AC yapmaz oyun.
İçeriği GösterSpoiler:

Eso'm yok oynamadım. Genel olarak yazdım çoğu oyun için böyle durum. Abartı bir durum yoksa üstte yazdığım gibi eso'da da aynıdır muhtemelen. 

AC olmayan bir oyunda playerlık yok demekte doğru olmaz. Gene işi bilen becerili olan kişi götürür işi. Skill sıralamasını iyi yapan doğru yerde kullanan kazanırdı. AC olmaması sadece oyunu yavaşlatır. Böyle heyecanlı seri bir fight yerine daha ağır bol animasyonlu kapışma olurdu. Skill'ini atar karakterin hareketini bitirmesini bekler daha sonra diğer skill'i atardın.
 Nasıl bulmuşsa bulmuşlar. İyi ki bulmuşlar oyuna ekşın getiriyor  Cool  yeah
Ara
Cevapla

#13
hocam şimdi animation cancelingin tek dezavantajı pinge göre daha iyi yapılabilmesi bundan dolayı sıkıntınız varsa evet haklısınız genel olarak
Ara
Cevapla

#14
(22.01.2017, Saat: 06:38)süleyman maik Adlı Kullanıcıdan Alıntı: animation canceling olmasaydı oyunda playerlık kalmazdı çünkü oyun sadece iyi item kasmış olanın kazanacağı bir hale gelirdi.iyi item kasmak ise iyi oynamaktan ziyade   şansla ve çabayla alakalı bir durum.animation  canceling oyunda aynı classa ve itemlere sahip oyuncular arasında yetenek farkının iş yapmasını sağlıyor.eğer animation canceling olmayan oyunları oynadıysanız  ne kadar hantal ve sıkıntılı combata sahip olduklarını görürdünüz.animasyonları hızlandırmak oyunun hantallığını kaldırsa da yetenek yoksunluğunun iş yapmasına engel olmuyor.  
 Şöyle düşünün oyunda bir büyü var ve animasyon yaparken sağ tıkladığında ya da silah değiştiğinde vs. büyü harekete geçiyor animasonu yok ederek hazırlanma süresini sıfırlıyor.
 wow şuan mmorpg piyasasının en çok oyuncuya sahip oyunu ve uzun sürede öyle kalacak gibi.ama bu demek değil ki oyunun grafikleri iyi veya farklı bir tasarıma sahip bildiğin eski mmorpg oyunu şunla şunun arasında fark yok.oyunlarıysa en düşük ayarlardaki grafikleri karşılaştırmak biraz garip işin açıkçası.önemli birşey olsa ödülünü verirler sonuçta.esonun grafikleri de çok sağlam sayılmaz piyasada çok daha iyi grafiklere sahip mmolar var

WoW grafiklerine bildiğin eski mmo oyunu demek cahillikten başka bir kelimeyle açıklanamaz. Koyduğun screenshot'la Knight Online'ı karşılaştırmışsın, bu screenshot oyunun kaç yıl öncesine ait olduğu halde KO'dan daha iyi, ikisi arasında fark yok demek "lelelelelöölölö iki oyunu da çok bilmiyorum, ama ikisi de çizgifilm grafikleri, demek ki aynılar" demek. Buyur oyunun güncel grafikleri (en yüksek ayarlar mı bilmiyorum):

İçeriği GösterSpoiler:

Senin beğenip beğenmemenin grafik kalitesiyle hiçbir alakası yok. Bu oyunun sanat tasarımı farklı bir tarzda, ki bu tarzda da en iyisini yapıyorlar. Son birkaç dlc'dir texturelar animasyonlar sürekli güncelleniyor. Legion'ın grafikleri 2017 yılına yakışıyor, ben tarzlarını beğenmiyorum dersen oynamazsın, grafikler eski ve kötü demek pfffffffhhhhh...

Animation cancelling daha bahsetmeyeceğim, internette başka platformlarda da dediğim gibi bütün yeteneği "weawing"den ibaret olan bir oyuncu topluluğu tabi ki de kalkmasını istemez. Taktik maktik yok bam bam bam... Bu konuda daha cevap vermeyeceğim. Mantıksal olarak değil, önyargılı düşünüyorsunuz çünkü.
Ara
Cevapla

#15
Arkadaşlar şaka mı bu 39gb patch diyor Embarrassed
Ara
Cevapla