Üye değil misiniz? Hemen kaydolun!
Üyelik Aç  


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

 
ESO'yu GreenManGaming Sitesinden Satın Alma

#1
The Elder Scrolls Online için preorder bugünden itibaren açıldı. Türkiye'den almaya çalışırken kendi sitesinde fiyatlar Euro olarak verilmiş. Standart edition €54.99'a Imperial Edition €79.99'a satılıyor.

Ancak internette başka sitelerde oyunun satışını yapmakta. Güvenilir olduğu için GreenManGaming 'i öneriyorum. Oyunun Standart Edition 54.99 €'a ve Imperial Edition'ını 79.99 €'a alabilirsiniz.

Standart Edition alırsanız size kazandıracakları:
  • 3 gün önceden oyuna giriş (1 Nisan 2014)
  • 30 gün oyun süresi
  • Explorer Pack: İstediğiniz her Irk ile her Alliance'da oynabilme + Scuttler pet + Bonus define haritaları.

Imperial Edition alırsanız size kazandıracakları:
  • 5 Gün önceden oyuna giriş (30 Mart 2014)
  • 30 gün oyun süresi
  • Explorer Pack: İstediğiniz her Irk ile her Alliance'da oynabilme + Scuttler pet + Bonus define haritaları.
  • Imperial olup istediğiniz her Alliance'da oynama. Özgün bonuslar, craftign stilleri, zırh ve daha fazlası.
  • Imperial White Horse: hızlandırılmış özel imperial bineği.
  • Imperial zırhı craftlayabilme.
  • Her zırhınızı Imperial zırhına çevirebilme.
  • Rings of Mara: bir arkadaşınızla Ritual of Mara'yı tamamladığınızda birlikte oynarken bonus exp kazanma.
  • Mudcrab pet'i.

Oyun 60 gün içerisinde çıkıyor. Hemen preorder etmekte fayda var.

Bu kodu girince yüzde 20lik bir indirim kazanıyorsunuz. Greenman gaming'de geçerli olan bu kodu kullanmak için önce buraya tıklayın. Sonra indirim kodu olarak bunu yazın;

OQE4LG-WEQPSE-SMCME1

24 Şubatta kodun geçerliliği bitecek.
Ara

#2
Hocam bir hata olmasın böyle şeylerde genellikle hata olmaz sonra US serverıdır veyahut ekstra lagla oynamak gibi bir durum ortaya çıkmasın. Yandı gülüm keten helva deyip 180 den olmayalım ?
Ara

#3
Yok yazdıkları doğru, kendi sitesinden almayın  Tongue Greenmangaming'den almayı düşünüyorum ben Qahlel sağolsun orası aklıma hiç gelmemişti. Aslında fiziksel olan paket de tercihlerim arasında ama gerçekten Türkiye'ye gönderilmiyor sanırım. Amazondan almaya çalıştığımda adres Türkiyeydi haliyle ama buraya gönderim yapılmıyor uyarısı verdi  Cry

#4
(30.01.2014, Saat: 01:13)mertusta link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Yok yazdıkları doğru, kendi sitesinden almayın  Tongue Greenmangaming'den almayı düşünüyorum ben Qahlel sağolsun orası aklıma hiç gelmemişti. Aslında fiziksel olan paket de tercihlerim arasında ama gerçekten Türkiye'ye gönderilmiyor sanırım. Amazondan almaya çalıştığımda adres Türkiyeydi haliyle ama buraya gönderim yapılmıyor uyarısı verdi  Cry

yapma be usta alamayacağız molag bal ımızı yani Smile neyse sağlık olsun ben biraz daha beklemekten yanayım pre-order çıktı mutlaka arkasından bir open beta gelir diye umuyorum...
Ara

#5
Uuu, çok yararı dokunacak hocam, sağolasın.

(30.01.2014, Saat: 01:13)mertusta link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Yok yazdıkları doğru, kendi sitesinden almayın  Tongue Greenmangaming'den almayı düşünüyorum ben Qahlel sağolsun orası aklıma hiç gelmemişti. Aslında fiziksel olan paket de tercihlerim arasında ama gerçekten Türkiye'ye gönderilmiyor sanırım. Amazondan almaya çalıştığımda adres Türkiyeydi haliyle ama buraya gönderim yapılmıyor uyarısı verdi  Cry
Gönderilmiyor mu, hadi ya :C
Ara

#6
Buradan aldığımızda bize direk olarak key gibi bir şey veriyor değil mi?Yani kutulu gibi bir şey değil.
Ara

#7
Amazon'da belki de Türkiye için ön sipariş desteği yoktur oyunlarda. Çünkü Amazon'un Skyrim'i Türkiye'ye gönderip de Elder Scrolls Online'ı göndermemesi saçma olurdu herhalde. Oyun çıktıktan sonra Türkiye için de sipariş desteği açılacaktır büyük ihtimalle. Gerçi bizim gibi oyun içi video izleyecek arkadaşlar için dert değil ama olur da bir gün alasınız tutarsa aklınızda bulunsun. Sad
Ara

#8
Oyunu GreenManGaming'den alırsanız bu kodu girerek %20 indirim kazananiliyormuşuz.
İçeriği GösterSpoiler:
Ara

#9
(30.01.2014, Saat: 04:52)ScaLe link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Oyunu GreenManGaming'den alırsanız bu kodu girerek %20 indirim kazananiliyormuşuz.
İçeriği GösterSpoiler:

Bak böyle şeyleri ulu orta paylaşma sakın.



Sarhi'ye ÖM gönder  Big Grin Big Grin
Ara

#10
Sınırsız kullanımı var niye paylaşmasın.
Ara

#11
(30.01.2014, Saat: 05:33)Neb link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sınırsız kullanımı var niye paylaşmasın.

Orada espiri yaptım ben, bir de sınırsız mıymış  Shocked
Ara

#12
Kod falan iyi güzelde daha erken arkadaşlar sakin olup beklemekte yarar var...
Ara

#13
Ya beyler ben oyunu greenman den aldımda orda downloadı 4isan yazıo bu 3gün önce başlama o sitede yokmu
Ara

#14
(03.02.2014, Saat: 03:22)mr.saricam link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ya beyler ben oyunu greenman den aldımda orda downloadı 4isan yazıo bu 3gün önce başlama o sitede yokmu

Bende oradan aldım yalnız daha çıkmasına 2 ay var Cheesy Capsule adında bir program indireceksin o siteden. Onun vasıtasıyla ESO'yu pc'ne yükleyeceksin. Ayrıca ESO'dan oyunu indirebilirsiniz gibisinden bir mail gelecek pre-order alanlara. Şu anda indiremiyorsun yani.

#15
2 aya oyunun fiyatında yahut dolarda düşüş gözlemlenebilme olasılığı kaç?
Ara



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Steam'den mi yoksa kendi sitesinden mi ? Hei 10 723 19.05.2016, Saat: 10:45
Son Yorum: Brond
  Eso Satın Alma Hakkında Omgthey 16 2,226 16.02.2015, Saat: 11:29
Son Yorum: msnnsm
  TESO Satın Alma NecroCycle 7 1,879 16.06.2014, Saat: 04:57
Son Yorum: Infaustus
  Impreal edition upgrage dolar ile nası satın alabiliriz ? yabaman 3 615 28.04.2014, Saat: 11:34
Son Yorum: Infaustus
  Sitesinden $ ile almak Pandemic 5 648 26.03.2014, Saat: 10:36
Son Yorum: j00x0