Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Forumdaki En Boş Beleş Üye
#1
Bıktım arkadaşlar, bu eleman sürekli saçma sapan konular açıp boş mesajlar atıyor. Hep içimde tutuyordum, ama artık ifşa etmenin zamanı geldi. Akıl mantık diye bir şey var, sabır sabır da bir yere kadar.

Buyrun profili
#2
Bence de bu adam kadar gereksiz bir üye yok.
#3
Lan  Cheesy Ne yaptım ben size Cheesy
#4
Bütün sırrı bozacam şimdi. Cheesy
İçeriği GösterSpoiler:
#5
Cheesy Nasıl yaptınız işi? Nedir bunun sırrı?
#6
Harbi bana yazdın zannettim, haklısın deyip geçecektim. Sonra yorumları gördüm, iyiymiş. Cheesy

Beyler aslında bu yoldan hepimize laf sokuyor. Big Grin
#7
(19.11.2016, Saat: 18:15)Sesl1harf link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Harbi bana yazdın zannettim, haklısın deyip geçecektim. Sonra yorumları gördüm, iyiymiş. Cheesy

Beyler aslında bu yoldan hepimize laf sokuyor. Big Grin
Onu bende yazacaktım harbi haklıydı. Big Grin
#8
Eskiden, Facebook yeni yeni popülerleşmeye başladığında herkes yapıyordu bunu, hey gidi günler Cheesy O yüzden tahmin etmiştim Big Grin
#9
Forum yavaş yüklenince bari dedim linkten bakayım da kimmiş öğreneyim. Sonra bir baktım profil linki. Sonra anladım Cheesy
#10
2924 iletimin 1051 tanesi Skyrim Sohbet'de benim kadar boşunu bulamazsınız. Cheesy
#11
Kendi profilimi gördüğüm anda yaşadığım hayal kırılığı, aklıma gelen saçımı süpürge ettim sözü ve mesajları okuduktan sonra yaşadığım duygu karmaşası ile buga girdim.
#12
Güzel bir şaka
#13
İlk başta kalbimden yukarıya doğru bir şey çıktı. Sonra gülümseme geldi. En son yorumları okumakla süreç tamamlandı.
#14
Yemin ederim bi garip oldum kalbime iniyordu böyle şakamı olur  lipsrsealed
#15
(19.11.2016, Saat: 18:13)bluestorm02 link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bütün sırrı bozacam şimdi. Cheesy
İçeriği GösterSpoiler:

resim