Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Güncel Magicka Sorcerer Build Pve ve Pvp Arıyorum.
#1
Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi güncel sorcerer build arıyorum tavsiyelere açığım.
#2
PvE :

2 Illambris (heavy ve medium) (Magicka enchant)
5 Burning Spellweave (hepsi light) (Magicka enchant)
3 Moondancer takı (Spell Damage enchant)
1 Moondancer Inferno Staff ön barda (Sharpened - Spell ve Weapon Damage enchantlı)
1 MSA Inferno Staff arka barda (Sharpened - MSA enchant)

1.Bar
1- Velicious Curse
2- Force Pulse
3- Crystal Fragments
4- Bound Aegis
5- Innerlight
Ulti - Shooting Star

2.Bar
1- Liquid Lightning
2- Elemental Blockade
3- Mage's Wrath
4- Bound Aegis
5- Innerlight
Ulti- Elemental Rage

CP
100 Elemental Expert
66 Elfborn
20 Thaumaturge
1 Staff Expert

100 Magician
87 Arcanist

Kırmızılar ne yaptığına göre değişir .

Bütün attribute puanları Magicka'ya verilecek .

Burning Spellweave yerine Twice-Born da kullanabilirsin Max Health için . BSW ve TBS arasında dağlar kadar fark yok . İkisi de iyidir .

-----

PvP buildi nasıl oynamak istediğine göre değişir . Heavy armor ile oynayan bile var ^^
#3
teşekkürler
#4
(27.12.2016, Saat: 17:35)stuner Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 2 barda desto staff olacak yani healing ward olmadan zorlanmazmıyım hocam?

PvP buildi değil o ^^ PvE için söyledim onları . Sana Healing yapan biri olacak zaten . Solo oynayacağım , görev yapacağım falan diyorsan arka bardaki Inner Light yerine Power Surge , ön bardaki Innerlight yerine de Hardened Ward koy . Curse yerine de Elemental Drain koyarsın . Böylece Magicka sıkıntın da kalmaz . Bunlara bile gerek yok görev yaparken ama yine de dursun . World Boss falan kesmek istersen işe yarayabilir .
#5
(27.12.2016, Saat: 17:40)LiofaTR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: PvP buildi değil o ^^ PvE için söyledim onları . Sana Healing yapan biri olacak zaten . Solo oynayacağım , görev yapacağım falan diyorsan arka bardaki Inner Light yerine Power Surge , ön bardaki Innerlight yerine de Hardened Ward koy . Curse yerine de Elemental Drain koyarsın . Böylece Magicka sıkıntın da kalmaz . Bunlara bile gerek yok görev yaparken ama yine de dursun . World Boss falan kesmek istersen işe yarayabilir .

bu magicka sorcerer icin yazdigin hala güncel mi hocam ve diyelim simdilik yalnis skilleri actim yada yalnis asaya lvl atlattim sonradan sifirlama yada toparlama sansim olur mu simdilik oyunu cozmeye calisiyorum yeni basladim ve baya sardi beni
#6
(05.07.2017, Saat: 11:00)sorcererr91 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bu magicka sorcerer icin yazdigin hala güncel mi hocam ve diyelim simdilik yalnis skilleri actim yada yalnis asaya lvl atlattim sonradan sifirlama yada toparlama sansim olur mu simdilik oyunu cozmeye calisiyorum yeni basladim ve baya sardi beni

Güncel değil . İnternette biraz araştırma yaparak güzel buildler bulabilirsin . Önemli olan Morrowind patchinde çıkmış olmaları . Eski buildlerin çoğu kullanılamıyor Morrowind patchinde .
[+] LiofaTR isimli üyenin iletisini 1 üye beğendi