Üye değil misiniz? Hemen kaydolun!
Üyelik Aç  


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

 
Hardcore Roleplaying Mods

#1
Skyrim ciddi bir rp yapmak istiyorum 1 yıl aradan sonra. Tüm ek paketler var, eski save dosyamdan devam edeceğim, tüm görevler bitti. Alternatif başlangıç moduna gerek yok o yüzden.
Kendi yaptığım evim, 1 karım ve 2 çocuğum var oyunda. Avcılık, tarım, taksicilik ne olursa olur meslek olarak fakat yeter ki şu olsun, gerçek bir yaşamı yaşıyormuşum gibi olsun istiyorum. Mod önerileriniz lütfen.  sir
Cevapla

#2
Bol bol gerçekçilik modu lazım. Sokakta lamba modu,o modu bu modu bir sürü şey gerekiyor. Ancak bunlar ufak eklemeler olduğu için çok yer tutmaz. O tip bolca moddan sonra böyle daha çok ana modlara,ne bileyim bir meslek moduna falan geçmeni öneririm.
Ara
Cevapla

#3
Wet and cold modunun altındaki Dependencies başlının altındaki modları yüklersen soğuk rp'si tam olur sonra realistic needs and diseases yemek yeme ve sağlık Rp'si olur benim bildiğim modlar bunlar.
Ara
Cevapla

#4
Mod adı verseydiniz iyi olur  Sad Lanterns of Skyrim modu yüklü. Bunun dışında yok mu tavsiye?
Cevapla

#5
Realistic Needs & Disaster
Frostfall
Wet & Cold
Wet & Cold Ashes
No NPC Greetings
UFO
UFO Unoffical Dragonborn
ENB yükleyebilirsin, farklı bir hava katıyor.
Eğer hızlı para kazanmak istemiyorsan "Trade & Barter" kullanabilirsin.
Bunun dışınta yeni bir oyuna başlamanı çok fazla, aşırı derecede öneriyorum.

Yeni oyuna başla ve oradaymışsın gibi Hardcore RP yap.
Sürekli görev peşide falan koşma, sanki oradaymışsın gibi yaşa...

Oyunun ilk başlarında hanlarda kalırsın. Sonra bir Locaya katılırsın oda falan verirler.
Sonra para, ev, araba, eş, çoluk çocuk gidersin. Ara ara yavaş yavaş görevleri de yaparsın.

1 RP'nin içinde yüzlerce RP yapabilirsin.
Öbür türlü aynı şeyleri yapıp duracaksın, birkaç güne sıkılırsın.
Yeni oyuna başlarsan değişik şeyler yapma fırsatın olur. Zenginliğin arttıkça karakterinin durumu değişir ve yeni bir RP havası verir.



Ara
Cevapla

#6
become bard modu yüklemeni önerrim
ben soyle rp yapiyorum kesinlikle fast travel yok sehirden sehire yolculuklar yapiyor hanlarda sarki soyleyip para kazaniyorum zaten bard olduğumdan hanci odayi bedava veriyor Smile yemek paramdan arta kalan paralarimi saklayarak ev aldim almam cok uzun surdu ama cok eglendim simdi halen evimin kalan yerlerini insa ediyorum.

Her aksam saat 8de mikaelle caliyor soyluyoruz Smile
Ara
Cevapla

#7
(10.09.2013, Saat: 10:16)SoNHaKaN link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Realistic Needs & Disaster modu bende çalışmıyor.

Son sürümü yüklü mü abi modun? Okuduğuma göre SKSE gerekliymiş o mod için. Burada anlatılıyor kurulumu=http://www.elderscrollsturk.com/forum/index.php?topic=46.0

Birde Magic kısmında Active Effects sekmesinde Check Needs diye bir şey varmış oradan açlık durumunu kontrol edebiliyormuşsun. Mod güzelmiş bu arada ha indireyim Cheesy
Cevapla

#8
Modu indirdim baktım. Bence sadece Core dosyası atılmayacak. Ek paketler yüklü değilse Hearthfire ve Dawnguard atmana gerek yok reis, ama tavsiyem modu yapanın tavsiyesi hatta Nexus Mod Manager kullanın demiş.
Cevapla

#9
(10.09.2013, Saat: 13:48)SoNHaKaN link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bende tüm ek paketler var. Ayrıca nmw yüklemeyi istemiyorum ne yalan söylim. Diğer dosyalardan bazılarını atıcaz sanırım. Modu kullanan arkadaşlar umarım yazarlar, hangilerini dataya tanıtacağız. Ben yazılım konusunda gerçekten iyiyim kardeşim, o yüzden nmw ye hiçbir zaman gerek duymadım. Elimdeki modların sorunlarını giderebildiğim zaman skyrimi en iyi şekilde yapılandırma rehberi hazırlayacağım.

Yazılım konusunda iyiyim derken? Demin ingilizce bilmediğini söylemiştin, kodlama yapmak iyi bir ingilizce gerektirir.
Ara
Cevapla

#10
Ben hafiften yazılım yapıyorum, Lise 1'deki akılla ne seviye yapılır düşünün, İngilizcede çok zorlanıyorum bazen.  sir
Ara
Cevapla