Üye değil misiniz? Hemen kaydolun!
Üyelik Aç  


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

 
Main Tank'ın Weapon Trait Seçimi

#1
Selam arkadaşlar . Bu rehberde sizlere Main Tank oynuyorsanız silahınızın hangi trait olması gerektiğini anlatacağım . İşin biraz matematiğine gireceğiz , şimdiden haberiniz olsun Smile Bu arada , Crusher enchantının cooldown süresinin 10 saniye olduğunu hatırlatmak isterim .

Açık konuşmak gerekirse , konuşulmaya değer sadece 2 Trait var . Bunlar Defending ve Infused .

1- Defending

Legendary Defending bir silah bize 2580 Physical ve Spell Resistance sağlıyor . Şimdi bu değerin bize ne kattığına bakalım . Bunu tam olarak anlayabilmek için Armor Cap denilen şeyi bilmek gerek . Armor Cap , belirli bir sayı olup , bu sayının üzerindeki Armor değerlerinin size bir katkı sağlamadığı noktadır . Yani Armor Cap'e ulaştığınız zaman , Resistance değerlerinin size sağladığı maksimum efekti alırsınız . Daha fazla Resistance size bir yarar sağlamayacaktır . Armor Cap ise 33150 . Şimdi , 33150 resistance , bizim aldığımız hasarı %50 azaltıyorsa , 2580 ne kadar azaltır diye kolay bir hesap yapıp bu değerin bizim aldığımız hasarı %4 azalttığını görürüz . Bu değer Diminishing Returns denilen bir illetten dolayı daha da düşecektir . Bu konuyu daha detaylı anlamak için buraya tıklamanızı tavsiye ederim .

Bu bahsettiğimiz %4 değeri ne kadar düşecek olsa da , biz bu konu üzerinde dururken %4 diyip geçelim .

Bir de Crusher enchantının Defending silah kullanırkenki gücüne bakalım . Crusher enchantı Defending bir silah üzerindeyken , 1622 armor düşürüp 10 saniye cooldown ile 5 saniye sürebiliyor . Yani bu enchantı maksimum %50 süre ile hedefin üzerinde tutabiliriz . Kısacası , maksimum ortalama armor düşürme değeri 1622 / 2 = 811 olacaktır .

2- Infused

Legendary Infused bir silah , üzerindeki enchantın gücünü %20 , cooldown süresini ise %40 azaltır . Infused bir silah kullanırken Crusher enchantı 1946 armor düşürüp 6 saniye cooldown ile 5 saniye sürebiliyor . Yani bu enchantı Defending silahın 5 saniyelik bekleme süresi yerine 1 saniyelik bir bekleme süresi ile sunuyor bize . Hesaplamak gerekirse , 1922 * 5 / 6 = 1621 . Yani Infused silah bize maksimum ortalama olarak 1621 armor düşürme sağlıyor .

Defending vs. Infused

Defending , hedefin armorunun zaten 0'a düşürüldüğü ya da sizin hedef ile temasınızın olmadığı durumlarda Infused'a kıyasla daha çok işe yarıyor .

Infused ise takıma daha fazla penetration sağlayarak ufak bir DPS artışı sağlıyor . Bu DPS artışının ne kadar olduğuna bakalım bir de . Hesaplamalarıma göre yaklaşık 1000 Penetration hedefe karşı yapılan hasarı %2 arttırıyor . Infused ile Defending arasındaki maksimum ortalama armor düşürme değeri farkı 800 . Yani %1.6'lık bir hasar artışından bahsediyoruz . Bana kalırsa , bu küçük bir sayı değil . Herkesin yaptığı hasarın %1.6 artması gözle görülür bir fark oluştururken Defending silahın size sağladığı %4 daha az hasar alma bonusu farkedilmeyecektir bile .

Yanlış anlaşılmasın , her savaşa körü körüne Infused silah kullanarak gidin demiyorum . Mesela AA'da baltaları tanklarken Infused silah kullanmaya gerek yok .

Bu rehbere bu kadar bilgi yeter Smile  Umarım yararlı olur . Hepinize iyi oyunlar , iyi forumlar !
Cevapla

#2
Hayaller Infused, hayatlar powered Cheesy Eline sağlık.
Cevapla

#3
Şahsen benim için yararlı oldu, build videolarında özellikle infused ve defending kullandığını biliyordum ama sebebini tam olarak anlamam iyi oldu. Teşekkürler Smile
Ara
Cevapla