Üye değil misiniz? Hemen kaydolun!
Üyelik Aç  


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

 
Mod İstekleriniz

(09.01.2017, Saat: 11:16)ismetisgor Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Göstergeleri yenilemek ? 
Ben kullandığım UI (UserInterface) modlarını yazıyım sana. 
-Immersive HUD
-Less Intrusive HUD II
-More HUD
-SkyUI
-Matter of Time (zamanı gösteren mod bu, başka seçenekleri de var)

Göstergeleri yenilemek diyerek Can, stamina, magicka barlarının görüntüsünü değiştirmekten bahsediyorum.
Ara
Cevapla

Merhabalar , Mesela Bir Şehre Giriyorum Gardiyanlar Bana Normal İnsanmışım Gibi Davranıyor Şöyle Bana Dakkada Bi Dragonborn demelerini istiyorum yani siz anladınız öyle bi mod varmı
Ara
Cevapla

(09.01.2017, Saat: 13:14)LastestDeath Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhabalar , Mesela Bir Şehre Giriyorum Gardiyanlar Bana Normal İnsanmışım Gibi Davranıyor Şöyle Bana Dakkada Bi Dragonborn demelerini istiyorum yani siz anladınız öyle bi mod varmı

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/69660/?

(09.01.2017, Saat: 11:29)muhamet4434 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şu sıralar yeni bir proje üzerinde çalışıyorum.İstedigim kişiyi Followerim yapıcagım bir mod varmı ?

https://www.google.com.tr/search?sourcei...3.7176j0j7
[+] ismetisgor isimli üyenin iletisini 1 üye beğendi
Ara
Cevapla

(09.01.2017, Saat: 11:16)ismetisgor Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tetrachromatic ENB taştır taş yeah 
Elderblood ENB güzel alternatiftir sir 
Real HD RGR ENB fantastiktir  rulet 
LSD Majestic ENB şahanedir  God  

Tetrachromatic yada LSD Majestic ENB sinin öneririm. 

Talos guide you.

Biraz geç gördüm , teşekkürler.

Sekizler seni kutsasın.
Ara
Cevapla

Skyrimdeki Bayanların Köylü Gibi Değilde Güzel Bir Bayanmış Gibi Yürüme Stillerini Değiştiren Ve Kıyafetlerini Değiştiren Mod Söylermisiniz
Ara
Cevapla

Dağlara tırmanmak için herhangi bir mod varmı ?  Angry
Ara
Cevapla

(10.01.2017, Saat: 17:00)Ahmad Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Dağlara tırmanmak için herhangi bir mod varmı ?  Angry

Hayır yok... Sneak Tools isimli modun Rope Arrow itemı ile bir çeşit tırmanma yapabiliyorsun fakat hiç güzel değil Tongue

Edit : Akrobatik hareket modları var. Zıplama animasyonunu falan değiştiriyor. Takla atarak falan zıplıyor karakterin...
Ara
Cevapla

(10.01.2017, Saat: 17:00)Ahmad Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Dağlara tırmanmak için herhangi bir mod varmı ?  Angry

ben daglara tırmanmak için kod kullanıyorum . İki elime pickaxe , konsola ' tcl ' yazıyorum , tırmanıyomuş gibi yapıyoorum Smile
[+] Kriid isimli üyenin iletisini 1 üye beğendi
Ara
Cevapla

Hocam Can Stamina Magicka barlarınî değiştiren bir mod var mı?
Ara
Cevapla

Bildiğim kadarıyla yok, ki ben baya mod bilirim Cheesy Yerlerini değiştiren falan filan varda kendisini değiştiren yok.
Ara
Cevapla

(11.01.2017, Saat: 08:33)ismetisgor Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bildiğim kadarıyla yok, ki ben baya mod bilirim Cheesy Yerlerini değiştiren falan filan varda kendisini değiştiren yok.

Sad Yerlerini değiştirenleri söyleyiver bari onlara bakayım.
Ara
Cevapla

(11.01.2017, Saat: 11:11)simkan321 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sad Yerlerini değiştirenleri söyleyiver bari onlara bakayım.

[fon‌t=tahoma, helvetica, arial, sans-serif]Yukarda yazmıştım zaten,[/font]

[fon‌t=tahoma, helvetica, arial, sans-serif]-Immersive HUD[/font]
[fon‌t=tahoma, helvetica, arial, sans-serif]-Less Intrusive HUD II[/font]
[fon‌t=tahoma, helvetica, arial, sans-serif]-More HUD[/font]
[fon‌t=tahoma, helvetica, arial, sans-serif]-SkyUI[/font]
[fon‌t=tahoma, helvetica, arial, sans-serif]-Matter of Time (zamanı gösteren mod bu, başka seçenekleri de var)[/font]
Ara
Cevapla

Evlenince Karımızla Sarılma , Öpüşme Gibi Mod Varmı ?
Ara
Cevapla

(11.01.2017, Saat: 11:51)ismetisgor Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [fon‌t=tahoma, helvetica, arial, sans-serif]Yukarda yazmıştım zaten,[/font]

[fon‌t=tahoma, helvetica, arial, sans-serif]-Immersive HUD[/font]
[fon‌t=tahoma, helvetica, arial, sans-serif]-Less Intrusive HUD II[/font]
[fon‌t=tahoma, helvetica, arial, sans-serif]-More HUD[/font]
[fon‌t=tahoma, helvetica, arial, sans-serif]-SkyUI[/font]
[fon‌t=tahoma, helvetica, arial, sans-serif]-Matter of Time (zamanı gösteren mod bu, başka seçenekleri de var)[/font]

hee tamam
Ara
Cevapla

(11.01.2017, Saat: 14:59)LastestDeath Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Evlenince Karımızla Sarılma , Öpüşme Gibi Mod Varmı ?

Sarılmayı içersinde bulabileceğin bir mod biliyorum ama öpüşmeyi bilmiyorum her neyse buyur http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/13931/
Ara
Cevapla