Üye değil misiniz? Hemen kaydolun!
Üyelik Aç  


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

 
Modlar Hakkında Ufak Sorularınız

#1
Bu konuda modlar hakkında sorularınızı sorabilirsiniz. Çok fazla konu açılıyor artık bunlar hakkında, buraya sorun sorunuzu efendim lütfen sir
Ara
Cevapla

#2
Bu konuda modlar hakkında sorularınızı sorabilirsiniz. Çok fazla konu açılıyor artık bunlar hakkında, buraya sorun sorunuzu efendim lütfen sir
Ara
Cevapla

#3
Evde olmadığım için RP modları tavsiye edemiyeceğim, evde olsaydım listeyi önüne sererdim. Cheesy
Bir tek şunları söyleyebilirim:

Animation Pack Single Spell,  realistic need ile çakışırmı ? Çakışmaz

ZF Primary Needs modu nasıl kurulur biri detaylıca anlatabilir mi ? Bu realistic needs ile çakışır, bilgin olsun.

piyasada bir sürü kamp kurma modu var nexuda en çok indirilen ve sizinde en çok sevdiğiniz kam modu hangisidir ? bu kamp modları frostfall ve realistic needs ile çakışır mı? Frostfall'ın içerisinde zaten mükemmel bir kamp kurma sistemi mevcut. Niye başka kamp modu arıyorsun ki?

realistic sleep modu vs realistich nedds ile çakışır mı vidyosu burda veya frostfall? Çakışır

NOT:Realistic Needs & Disaster'ın içerisinde zaten yeme, içme, uyuma ve hastalanma var. Neden hâlâ bu tarz modlar arıyorsun. Bütün yeme, içme vs.. modları realistic needs ile çakışır.

Zaten Frostfall'ın içerisinde çok güzel bir kamp kurma sistemi varken neden başka kamp kurma modları arıyorsun? Hem diğer modlardan gelen çadırların içerisine girersen soğuktan korunamazsın.

NOT: Realistic Needs'in içerisinde aynı zamanda kendi kamp çadırı vs.. falan var. Eğer Frostfall yüklü ise çakışmayı engellemek için: Oyuna girdikten sonra, mod ayarlarına girip; Realistic Needs'in kamp özelliklerini kapat.
Ara
Cevapla

#4
Evde olmadığım için RP modları tavsiye edemiyeceğim, evde olsaydım listeyi önüne sererdim. Cheesy
Bir tek şunları söyleyebilirim:

Animation Pack Single Spell,  realistic need ile çakışırmı ? Çakışmaz

ZF Primary Needs modu nasıl kurulur biri detaylıca anlatabilir mi ? Bu realistic needs ile çakışır, bilgin olsun.

piyasada bir sürü kamp kurma modu var nexuda en çok indirilen ve sizinde en çok sevdiğiniz kam modu hangisidir ? bu kamp modları frostfall ve realistic needs ile çakışır mı? Frostfall'ın içerisinde zaten mükemmel bir kamp kurma sistemi mevcut. Niye başka kamp modu arıyorsun ki?

realistic sleep modu vs realistich nedds ile çakışır mı vidyosu burda veya frostfall? Çakışır

NOT:Realistic Needs & Disaster'ın içerisinde zaten yeme, içme, uyuma ve hastalanma var. Neden hâlâ bu tarz modlar arıyorsun. Bütün yeme, içme vs.. modları realistic needs ile çakışır.

Zaten Frostfall'ın içerisinde çok güzel bir kamp kurma sistemi varken neden başka kamp kurma modları arıyorsun? Hem diğer modlardan gelen çadırların içerisine girersen soğuktan korunamazsın.

NOT: Realistic Needs'in içerisinde aynı zamanda kendi kamp çadırı vs.. falan var. Eğer Frostfall yüklü ise çakışmayı engellemek için: Oyuna girdikten sonra, mod ayarlarına girip; Realistic Needs'in kamp özelliklerini kapat.
Ara
Cevapla

#5
"Immersive Beds" diye bir mod var. Uyuma animasyonu falan ekliyor. Yatağa bildiğin uzanıp yatıyorsun. Hem de Realistic Needs ve Frostfall ile çakışmıyor.
Ara
Cevapla

#6
"Immersive Beds" diye bir mod var. Uyuma animasyonu falan ekliyor. Yatağa bildiğin uzanıp yatıyorsun. Hem de Realistic Needs ve Frostfall ile çakışmıyor.
Ara
Cevapla

#7
(03.03.2014, Saat: 09:25)ejderrahibi47 link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: yardım edicek yok mu mükemmel bir yatma modu ve skooma içince kafamızın bulanıklaşacağı bir mod istiyorum.
RND kafanı iyi yapıyor zaten.Yatmada immersive Beds
Anarşi! Devrim! Özgürlük!  - 21/1/17
Ara
Cevapla

#8
(03.03.2014, Saat: 09:25)ejderrahibi47 link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: yardım edicek yok mu mükemmel bir yatma modu ve skooma içince kafamızın bulanıklaşacağı bir mod istiyorum.
RND kafanı iyi yapıyor zaten.Yatmada immersive Beds
Anarşi! Devrim! Özgürlük!  - 21/1/17
Ara
Cevapla

#9
(07.03.2014, Saat: 12:14)SoNHaKaN link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ne kadar taktın bu içeceğe, Alkol değil kardeşim o uyuşturucu gibi bir şey. Haliyle de etkisi farklı. Rpg oyunu oynuyorsun sen eğer onun tarzı hoşuna gitmiyorsa almayı, kullanmayı ver olsun bitsin. Kafan öyle olsun istiyorsan diğer içecekleri iç.
Aynen yav  :tebrik.
Anarşi! Devrim! Özgürlük!  - 21/1/17
Ara
Cevapla

#10
(07.03.2014, Saat: 12:14)SoNHaKaN link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ne kadar taktın bu içeceğe, Alkol değil kardeşim o uyuşturucu gibi bir şey. Haliyle de etkisi farklı. Rpg oyunu oynuyorsun sen eğer onun tarzı hoşuna gitmiyorsa almayı, kullanmayı ver olsun bitsin. Kafan öyle olsun istiyorsan diğer içecekleri iç.
Aynen yav  :tebrik.
Anarşi! Devrim! Özgürlük!  - 21/1/17
Ara
Cevapla

#11
Selamlar,

Falskaar ve Dragornborn DLC'si çakışırmı? Çakışmasa bile sizce birliktelik halinde oynanılabilir mi ? / Oldu ki çakışmadı, Kayıp Şehirler adlı yayınlanan mod ile bir sıkıntısı olur mu?



Ayriyetten bu modlara, Şöyle güzel bir gerçekci grafik modu ile kasarmı? (Ekran Kartı: GTX 550 Ti) Canlandıran güzel bi grafik modu biliyorsanız tavsiyeye acıgım Smile

Ara
Cevapla

#12
Selamlar,

Falskaar ve Dragornborn DLC'si çakışırmı? Çakışmasa bile sizce birliktelik halinde oynanılabilir mi ? / Oldu ki çakışmadı, Kayıp Şehirler adlı yayınlanan mod ile bir sıkıntısı olur mu?



Ayriyetten bu modlara, Şöyle güzel bir gerçekci grafik modu ile kasarmı? (Ekran Kartı: GTX 550 Ti) Canlandıran güzel bi grafik modu biliyorsanız tavsiyeye acıgım Smile

Ara
Cevapla

#13
(09.03.2014, Saat: 06:46)tlgtrd link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Selamlar,

Falskaar ve Dragornborn DLC'si çakışırmı? Çakışmasa bile sizce birliktelik halinde oynanılabilir mi ? / Oldu ki çakışmadı, Kayıp Şehirler adlı yayınlanan mod ile bir sıkıntısı olur mu?



Ayriyetten bu modlara, Şöyle güzel bir gerçekci grafik modu ile kasarmı? (Ekran Kartı: GTX 550 Ti) Canlandıran güzel bi grafik modu biliyorsanız tavsiyeye acıgım Smile
Dragonborn zaten bir DLC yani oyunun kendisi. Bir mod falan değil. Sence oyunun kendisi ile çakışan bir mod yaparlar mı? Kimse modu kuramasın diye mi yapacaklar? Şu ana kadar gördüğüm en garip soruyu sordun arkadaşım, Cheesy Tabiki de çakışmazlar. Gönül rahatlıyla yükleyebilirsin.

Grafik modu kurmak işe pek kolay değildir. Normal yollarla kurulmuyor çünkü. Gerekli her türlü bilgiyi aşağıdaki konunun içerisinde bulabilirsin.
http://www.elderscrollsturk.com/forum/in...topic=59.0
Ara
Cevapla

#14
(09.03.2014, Saat: 06:46)tlgtrd link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Selamlar,

Falskaar ve Dragornborn DLC'si çakışırmı? Çakışmasa bile sizce birliktelik halinde oynanılabilir mi ? / Oldu ki çakışmadı, Kayıp Şehirler adlı yayınlanan mod ile bir sıkıntısı olur mu?



Ayriyetten bu modlara, Şöyle güzel bir gerçekci grafik modu ile kasarmı? (Ekran Kartı: GTX 550 Ti) Canlandıran güzel bi grafik modu biliyorsanız tavsiyeye acıgım Smile
Dragonborn zaten bir DLC yani oyunun kendisi. Bir mod falan değil. Sence oyunun kendisi ile çakışan bir mod yaparlar mı? Kimse modu kuramasın diye mi yapacaklar? Şu ana kadar gördüğüm en garip soruyu sordun arkadaşım, Cheesy Tabiki de çakışmazlar. Gönül rahatlıyla yükleyebilirsin.

Grafik modu kurmak işe pek kolay değildir. Normal yollarla kurulmuyor çünkü. Gerekli her türlü bilgiyi aşağıdaki konunun içerisinde bulabilirsin.
http://www.elderscrollsturk.com/forum/in...topic=59.0
Ara
Cevapla

#15
(09.03.2014, Saat: 09:02)Beyaz link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Dragonborn zaten bir DLC yani oyunun kendisi. Bir mod falan değil. Sence oyunun kendisi ile çakışan bir mod yaparlar mı? Kimse modu kuramasın diye mi yapacaklar? Şu ana kadar gördüğüm en garip soruyu sordun arkadaşım, Cheesy Tabiki de çakışmazlar. Gönül rahatlıyla yükleyebilirsin.

Grafik modu kurmak işe pek kolay değildir. Normal yollarla kurulmuyor çünkü. Gerekli her türlü bilgiyi aşağıdaki konunun içerisinde bulabilirsin.
http://www.elderscrollsturk.com/forum/in...topic=59.0

Haha Cheesy Maalesef bu mod, DLC işlerini hiç bilmiyorum affına sıgınarak soyluyorum Smile Teşekkur ederim yardımın için.
Ara
Cevapla



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Vuruş hissini arttiran modlar. bahtiyar 6 266 28.12.2016, Saat: 05:21
Son Yorum: bahtiyar
  Skyrim Atlarla ilgili Modlar JaiWhite 5 235 23.12.2016, Saat: 07:14
Son Yorum: tvkarti
  Skyrim modlar güvenlimi MoundAxes 8 373 02.12.2016, Saat: 08:57
Son Yorum: CmmS
  Ps4 modlar celalkarakus 0 129 25.11.2016, Saat: 05:34
Son Yorum: celalkarakus
  Nexus indirme hakkında... ilker0187 4 253 24.11.2016, Saat: 09:42
Son Yorum: Brond