Üye değil misiniz? Hemen kaydolun!
Üyelik Aç  


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

 
Paarthurnax

#1
Paarthurnax olmeli mı?

Eğer ölürse bana ve Blades'e ne olacak?

#2
Bunu Soru-Cevap Başlığına açsan daha iyi olurdu.
Ara

#3
Bunu söyleyeceğinizi biliyordum. Aslında içeriği yanlış yazdım. Tartışalım isterdim. Blades mi? Greybeards ve Paarthurnax mı?

#4
Ben Greybeards'i seçerdim. Çünkü onlar bize Dragonborn yolunda yol gösterdi ve shout öğretti. Hem de yaşlılar Cheesy Erdem yaşlılardadır. Ve ben olsam Paarthunax'ı öldürmezdim. İnsanın bir ejderha arkadaşı olması lazım değil mi?
Ara

#5
Paarthurnax'ın yeterince yaşadığını düşünüyorum. Bilge bir adam ölümden korkmamalı ve günü geldiğinde onu bir dost gibi karşılamalı Smile Tamam, yeter bu kadar felsefe.. Öldür be ya. Hatta hiç beklenmedk bir anda saldır, daha kolay ölsün. Sonuç: Bir adet dragon soul, greybeardlara isyan etmenin verdiği zevk ve bir daha o saçma dağa hiçbir şekilde çıkmayacak olman gerçeği.. Smile
Ara

#6
(27.07.2013, Saat: 12:43)vatansever link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Paarthurnax'ın yeterince yaşadığını düşünüyorum. Bilge bir adam ölümden korkmamalı ve günü geldiğinde onu bir dost gibi karşılamalı Smile Tamam, yeter bu kadar felsefe.. Öldür be ya. Hatta hiç beklenmedk bir anda saldır, daha kolay ölsün. Sonuç: Bir adet dragon soul, greybeardlara isyan etmenin verdiği zevk ve bir daha o saçma dağa hiçbir şekilde çıkmayacak olman gerçeği.. Smile
Bir dostluk, bir dragon souldan daha değerli...
Ara

#7
Ben hala öldürmedim. Bir kere denedim ama uçuyor ve öldürüyor. Çok zor ölecek.

#8
Oyundan toplamda üç ejderha öldürmüş biri olarak  paaarthurnax'a dokunmadım bile.
Ara

#9
(27.07.2013, Saat: 12:52)Voryn Dagoth link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Oyundan toplamda üç ejderha öldürmüş biri olarak  paaarthurnax'a dokunmadım bile.

Biri batı kulesindeki adı Murmil- bir şeydi sanırım diğeri Alduindir. Üçüncü kim?

#10
Zephyr yalnız orada bir tek dragon soul demedim Smile  Hiç dost olmadım zaten kendisiyle, eleman bir cümleyi söyleyene kadar aylar geçiyor, bir muhabbetin sonunda en az onun kadar yaşlanıcam diye korktum.
Ara

#11
(27.07.2013, Saat: 12:55)Lightbringer link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Biri batı kulesindeki adı Murmil- bir şeydi sanırım diğeri Alduindir. Üçüncü kim?

İvarstead de mi neydi sahloknir.
Ara

#12
Dokunmayın Paarthurnax'a. Sad Oyunda, başta Faendal olmak üzere herkesten kazık yedim. Sadece Paarthurnax sağlam çıktı. Tongue

#13
Batı kulesinde bir ejderha var, Windhelm'in kuzeybatısında bir köy var, orada da bir ejderha var, bir de Alduin var, bunları öldürmek zorunlu. Smile
Ara

#14
(27.07.2013, Saat: 01:05)Voryn Dagoth link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İvarstead de mi neydi sahloknir.

Kynasgrave idi sanırım onu öldürdüğümüzü yani o görevi unutmuşum.

#15
Bir tek onları öldürdüm zaten.

Oyunda da toplam 10-15 kişi anca katletmişimdir.Draugr'lar falan hariç tabi sıradan ırklardan.
Ara



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Paarthurnax Neden Öldürülmeli? vatansever 296 8,032 13.07.2017, Saat: 11:42
Son Yorum: darkpheonix
  Paarthurnax Walmart'ı Ararsa vatansever 5 580 18.03.2017, Saat: 08:29
Son Yorum: MalogBal
  Ulfric Paarthurnax'ı Tanıyor Olabilir engin.erden 39 1,812 19.04.2016, Saat: 04:19
Son Yorum: bluestorm02
  Paarthurnax ile ilgili(spoiler içerir) DarkKing37 35 2,236 22.01.2016, Saat: 03:54
Son Yorum: vanthe
  Paarthurnax'ın Ejderha Olduğunu Öğrenince Swindler22 25 1,559 05.10.2015, Saat: 05:56
Son Yorum: mileena