Üye değil misiniz? Hemen kaydolun!
Üyelik Aç  


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

 
Skyrim Hearthfire Evleri

#1
Beyler hearthfirede 3 tane ev alabiliyoruz diye biliyorum.Bende Falkreath'daki Gölmanzaralı malikane var.Diğer evleri alıp döşeyen varsa sizce aralarından en güzeli ve kullanışlısı hangisi ? 3 evi birlikte almak saçma geliyor bana biri yeter.
Ara
Cevapla

#2
Üçünüde denemedim ama manzara olarak göl manzaralı. Tabi her evi farklı şekilde yaparsan daha çok işine gelir. Ek olarak göl manzaralı malikane Falkreath bölgesine ait.
Ara
Cevapla

#3
(03.01.2017, Saat: 22:32)Newoooo Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Üçünüde denemedim ama manzara olarak göl manzaralı. Tabi her evi farklı şekilde yaparsan daha çok işine gelir. Ek olarak göl manzaralı malikane Falkreath bölgesine ait.

2 tane degilmiydi.
Ara
Cevapla

#4
(03.01.2017, Saat: 22:32)Newoooo Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Üçünüde denemedim ama manzara olarak göl manzaralı. Tabi her evi farklı şekilde yaparsan daha çok işine gelir. Ek olarak göl manzaralı malikane Falkreath bölgesine ait.

Doğru unutmuşum hep akçayda oynaya oynaya aklımda öyle kalmış . Düzenliyim saol
1 evde bütün ihtiyaçlar karsılanıyor sonucta her evin tek tek tam kurulu haline nerden bakabilirim ona göre yeni evimi seçicemde.
Ara
Cevapla

#5
Evin bir tanesi Hjaalmarch bölgesinde, Morthal'a yakın. Ev bataklık içinde, diğer evlerden farklı olarak evde balıkçılık yapabiliyorsunuz. Solitude'a bayağı yakın, ve bazen troller evi basabiliyorlar. http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Windstad_Manor
Evin bir tanesi The Pale'de, Dawnstar'ın olduğu bölge yani, ama ev Dawnstar'a pek yakın sayılmaz. Whiterun'a daha yakın olma olasılığı bile var. Bu evi alınca değirmencilik yapabiliyorsunuz, ayrıca bu evin Tower of Mzark'a yakın olma gibi bence büyük bir artısı var, Blackreach'e gidip gelmek çok sıkıntı olmuyor. Yalnız uyarayım benim gördüğüm kadarıyla devler bu eve diğerlerine göre daha çok saldırıyor.
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Heljarchen_Hall
En tanınan ev de göl kenarındaki ev. Falkreath bölgesinde, Falkreath'in kendisi de yakın sayılır. Bu evin özel gücü de arıcılık yapabilmeniz. Ama dikkat, her türlü insan veya yaratık tarafından en çok saldırılan ev bu.
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Lakeview_Manor
[+] POWERHOUSE isimli üyenin iletisini 5 üye beğendi
Ara
Cevapla

#6
Bu enchanter's tower ı baya güzel bişey sanıyodum içinde tılsımlama tezgahı felan güzel bi mekan olcak hayal ediyodum internetten baktım hiçbi özelliği yokmuş meğerse içinde normal bi tılsım tezgahı ufacık bir oda birde yukarda bi terası var sanki okadar.
Ara
Cevapla

#7
(04.01.2017, Saat: 17:33)JaiWhite Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu enchanter's tower ı baya güzel bişey sanıyodum içinde tılsımlama tezgahı felan güzel bi mekan olcak hayal ediyodum internetten baktım hiçbi özelliği yokmuş meğerse içinde normal bi tılsım tezgahı ufacık bir oda birde yukarda bi terası var sanki okadar.

Teras manzarası yukarıdan aşağı bakması güzel ama gerisi dandik evet. Normal enc tezgahını evin içinde kurabiliyorsun zaten pek gerekli değil kule. Geniş ev istiyorsan yapma.
Ara
Cevapla