Üye değil misiniz? Hemen kaydolun!
Üyelik Aç  


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

 
Sorcerer PvE DPS Build

#16
Sürekli çevirdiğin kitaplara oyunda rastgeldiğim için sesini de merak etmiştim ne alaka diyorsan haklısın ama bende alaka aramak biraz deve kuşlarının neden sadece kafalarını toprağa gömdüklerini tartışmakla aynı şey sabahın köründe  direk görünce bi Youtube  kısmınıda izleyeyim dedim rehber için teşekkürler.
Ara
Cevapla

#17
destro staff ile yapılan overloaddan daha fazla çıkarıyor artık buildin güncellenmesi lazım sanırım
Ara
Cevapla

#18
Ya arkadaş cümlede hiç mi bir şey anlamaz insan. Nasıl oyun yapmış adamlar. Hayır online oyun geçmişi olmayan biri olsam neyse de yok yanlış anlamadıysam dual silah takma, elindeki item la yine yanlış anlamadıysam fiziksel hasar vuran mage falan var. O da skilleri kullandıkça exp skile geliyor vs muhabbetide var. Şu an anladıklarım bunlar. Aklımda forumda gezdiğim kadarıyla templar ve sorcerer var. Şu an oyuna giriyorum. İnş benim gözümü korkutan bu yazılarınızı çabuk kavrar hale gelirim. LEvel atlayınca neler olacak gözümü korkuttunuz yahu Cheesy adam gibi bir yeni başlayanlar rehberi yapmak lazım site de Cheesy
Ara
Cevapla

#19
(18.11.2016, Saat: 02:49)Ridianod link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ya arkadaş cümlede hiç mi bir şey anlamaz insan. Nasıl oyun yapmış adamlar. Hayır online oyun geçmişi olmayan biri olsam neyse de yok yanlış anlamadıysam dual silah takma, elindeki item la yine yanlış anlamadıysam fiziksel hasar vuran mage falan var. O da skilleri kullandıkça exp skile geliyor vs muhabbetide var. Şu an anladıklarım bunlar. Aklımda forumda gezdiğim kadarıyla templar ve sorcerer var. Şu an oyuna giriyorum. İnş benim gözümü korkutan bu yazılarınızı çabuk kavrar hale gelirim. LEvel atlayınca neler olacak gözümü korkuttunuz yahu Cheesy adam gibi bir yeni başlayanlar rehberi yapmak lazım site de Cheesy
Bi göz atarsan her şeyin rehberi var zaten.
http://www.elderscrollsturk.com/index.php?topic=1402.0
Burada hepsi tek konu altında derlenmiş. Daha ne kadar basitleştirilebilir ki.
Ara
Cevapla

#20
(19.11.2016, Saat: 12:47)Jzargo link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bi göz atarsan her şeyin rehberi var zaten.
http://www.elderscrollsturk.com/index.php?topic=1402.0
Burada hepsi tek konu altında derlenmiş. Daha ne kadar basitleştirilebilir ki.

Eyvallah. Ya bu listedeki undaunted bilmem ne bulamadım. İtemleri zaten herhalde oyun sonu itemleri. Dual wield den anladığım şu an tek el 2 silahla kasıp exp kasmam gerektiği. Bu belirsizlik hevesimi kaçırdı şimdi. Nasıl bir yol izlemem gerektiğini anlasam ona göre hevesle yapacağım görevleri.
Ara
Cevapla

#21
(20.11.2016, Saat: 06:01)Ridianod link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Eyvallah. Ya bu listedeki undaunted bilmem ne bulamadım. İtemleri zaten herhalde oyun sonu itemleri. Dual wield den anladığım şu an tek el 2 silahla kasıp exp kasmam gerektiği. Bu belirsizlik hevesimi kaçırdı şimdi. Nasıl bir yol izlemem gerektiğini anlasam ona göre hevesle yapacağım görevleri.
Biraz geç oldu yazmam kusura bakma okul ve staj derken bakamıyorum.

İngilizce seviyenizi bilmiyorum ama zaten oyuna başladıysan görevleri yaparak ve farklı silah ve ırkları kullanarak oyun mekaniğini kendin öğrenebilirsin. K tuşuna bas skillere bak zaten orda anlayacaksın. Stamina sorcerer oynayacaksan dual wield ve bowla oynaman lazım. Çünkü bu silahların skilleri stamina harcar. Eğer magicka oynayacaksan destruction staff oynaman gerekir çünkü onun skiller magicka harcar.
Daha fazla uzatmak istemiyorum konu sapmasın. Baska soracaklarin olursa soru cevap bölümüne yazabilirsin.

LG-H525 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Ara
Cevapla



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  (PvE) Horny Tank - Stamina DK Tank Build ( DB ) LiofaTR 13 1,018 Dün, Saat: 11:52
Son Yorum: LiofaTR
  Sorcerer Magicka PvP Buildi - Destructive Touch - conq451 9 1,088 05.01.2017, Saat: 12:44
Son Yorum: Bartbatu
  Güncel Magicka Sorcerer Build Pve ve Pvp Arıyorum. stuner 3 421 27.12.2016, Saat: 05:40
Son Yorum: LiofaTR
  Stamina Sorcerer- Maelstrom & Dragonstar & Dungeon canicagasi 0 429 23.11.2016, Saat: 05:09
Son Yorum: canicagasi
  Magicka Templar Imperial City Telvar Build mertusta 2 414 18.11.2016, Saat: 09:14
Son Yorum: mertusta