Üye değil misiniz? Hemen kaydolun!
Üyelik Aç  


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

 
The Aldmeri Domain - Fight Against the Thalmor III Türkçe Çeviri

#1
Aldmeri Dominion'a karşı bir görev modu. Kitapları ve mektupları okuyarak imparatorluk askerleri ile Aldmeri Dominion elçisi arasındaki kini öğrenin ve göreve eşlik edin.

Modun Linki İçin >>> http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/49933/?

[img height=300 width=450]http://static2.nexusmods.com/15/mods/110/images/49933-1-1389774820.jpg[/img]
Cevapla

#2
Hocam bunun ilk 2 tanesi daha yok mu?
Ara
Cevapla

#3
(18.01.2014, Saat: 09:18)Meridia link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam bunun ilk 2 tanesi daha yok mu?

Var. Onlarda sırada bekliyor.
Cevapla

#4
(18.01.2014, Saat: 09:20)mertusta link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Var. Onlarda sırada bekliyor.
Peki onlar bitince indiririm artık.Ne zaman biter peki?
Ara
Cevapla

#5
Kesin bir şey diyemem ne yazık ki. Pek acele etmeyi düşünmüyorum yalnız söylemiş olayım.
Cevapla

#6
Arkadaşlar çeviri için teşekkürler fakat bunda da  başka bir görev modundakiyle aynı sorunu yaşıyorum. Domain haritama eklendi ama görev başlamıyor. Epey arama yapmama ragmen oyun içi veya mod tarzı bir çözüm de bulamadım. Umarım yardım edebilirsiniz
Ara
Cevapla

#7
Arkadaşlar çeviri için teşekkürler fakat bunda da  başka bir görev modundakiyle aynı sorunu yaşıyorum. Domain haritama eklendi ama görev başlamıyor. Epey arama yapmama ragmen oyun içi veya mod tarzı bir çözüm de bulamadım. Umarım yardım edebilirsiniz
Ara
Cevapla

#8
Acaba uzun bir görev dizisi mi yoksa küçük bir yan görev mi
Ara
Cevapla

#9
Acaba uzun bir görev dizisi mi yoksa küçük bir yan görev mi
Ara
Cevapla

#10
4 bölümlük olduğuna göre uzun bir görev dizisidir.  :tebrik
Ara
Cevapla

#11
4 bölümlük olduğuna göre uzun bir görev dizisidir.  :tebrik
Ara
Cevapla

#12
Acaba görevlere nereden başlıyacağım ?

Ben hiç görev yapmadım bütün binaları temizledim.Bu kadar mıydı ?

Güncelendi

Görevi nereden başlatıcam malikanedeki herkezi öldürdüm.

Meridiadan not:Flood yapmak yerine önceki iletini düzenleyebilirsin iyi forumlar.
Ara
Cevapla

#13
Acaba görevlere nereden başlıyacağım ?

Ben hiç görev yapmadım bütün binaları temizledim.Bu kadar mıydı ?

Güncelendi

Görevi nereden başlatıcam malikanedeki herkezi öldürdüm.

Meridiadan not:Flood yapmak yerine önceki iletini düzenleyebilirsin iyi forumlar.
Ara
Cevapla

#14
Konuyu hortlatıcam ama bunu nereye atıcam diğerleri gibi değil bu?
Ara
Cevapla

#15
Ömrümü çürütmüştü bu mod Cheesy yama için elinize sağlıkta mod gerçekten çok abartı derecede zorlandım sonunda çok güzel itemler buldum ama 10'larca pot harcadım ve bayada bir öldüm Cheesy modu kuracaklara tavsiye en az +35 olmanızı öneriyorum bu modda görev yok arkadaşlar sadece malikanenin sırlarını çözüyor içeri girdiğinizde bir daha temizleyene kadar çıkamazsınız Cheesy
Ara
Cevapla



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Faction: Pit Fighter Türkçe Çeviri Negatrm 4 149 3 saat önce
Son Yorum: MicroEx
  LC Become Jarl of Ivarstead Türkçe Çeviri (%100) shooter 287 43,422 6 saat önce
Son Yorum: SakataGintoki2
  Special Edition Rigmor of Bruma SSE Türkçe Çeviri falta 11 459 17.08.2017, Saat: 04:18
Son Yorum: JuanCabrillo
  Türkçe Mod Çeviri İstekleri Meridia 1,390 15,277 14.08.2017, Saat: 04:31
Son Yorum: hakanbey12
  Skyrim Family Life - Pregnancy Türkçe Çeviri (OUT-DATED) TrueNordsNever 64 13,686 13.08.2017, Saat: 10:45
Son Yorum: TrueNordsNever