Üye değil misiniz? Hemen kaydolun!
Üyelik Aç  


Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

 
Thief 4 Bangır Bangır Geliyor!

#1
(Öncelikle belirteyim incelemenin %80 oranında alıntı %20 kendi yazarlığımdır. Ancak site torrent sitesi olduğundan linkini yazmayacağım. Resimler Google Amca'dandır.)

1385469097_thief.jpg

Arkadaşlar bugün size mükemmel bir hırsızlık oyunu tanıtacağım. Evet hırsızlık oyunu. Sakın AC, Hitman gibi gizlilik üzerine suikast oyunları gelmesin aklınıza. Dinamik olarak AC ve benzeri suikast oyunlarına çok benzese bile bu bir hırsızlık oyunu. Adamlar oyunun adını Thief koymuş işte hırsızlık uzatmayın! Cheesy

Oyun dediğim gibi dinamikleri olarak resmen AC'nin hırsızlık üzerine yapılmışı gibi. Ancak hırsızlık üzerine kitap yazılmışcasına bir oyun bizleri bekliyor. Benim en sevdiğim şeyi gerçekçiliği öyle ki videolarında en ilgimi çeken; birisine pickpoked(yani yan kesicilik) yaptığınızda belindeki, kemerinde ki keseleri alıyorsunuz. Yani Skyrim'de ki gibi ekran açılmıyor veya AC'deki gibi belli bir süre tuşa basıp karakterimiz adamı biraz mıncıklayıp bırakmıyor. Tongue

Oyunun 23 GB gibi büyük bir boyutta olması bizi nelerin beklediğinin işareti diyorum ben. Bunu neye dayanarak söylüyorum? Çünkü AC 4 Black Flag'ı oynadığımda aynen bu ifadede ki gibi olmuştum ->  huh

THIEF 4

Senaryonun geçeceği atmosfer karanlık ve loş bir şehir. Ne çok haksızlıklar, ne çok zulümler görmüş olan bu şehir veba hastalığı olan yoksul insanlar ile başı oldukça dertte. Oyunda can vereceğimiz karakter olan Garrett, uzun süredir şehrinden ayrı bir kesimde yaşamış ve sonra geri dönme kararı alarak geldiği şehrindeki yolsuzluğun hüküm sürdüğü sokaklarda buluyor kendini. Olanlar onu şaşkına uğrattı. (Klasik bir senaryodan ibaret aslında.) Baron isimli titanın halka çektirdiği çileler ve şehirde zenginler haricindeki tüm kesimlerin sefalet içinde yaşamasının tek sorumlusu Baron'du. Halkın bu denli ezilmesine dayanamayan Garrett bu işe bir çözüm bulacak. Oyun bir nevi Robin Hood tarzı. Hırsızlık konusunda üst düzey kabiliyetlere sahip Garrett'in bu oyunda sağlam bir thief(hırsız) oyunu sunacak bizlere.

thief.jpg

Bu oyunda sessizlik ve mekanın karanlığından istifade, kamufle olunmaya özen gösterilen, aksiyon dolu bir öldürme girişimleri yapıyoruz. Tabi bazen ayarını kaçırırız ve ortalığı ayağa kaldırarak ne çok katliamlar geçirdik. (AC ve Hitman Sad ) Ne kadar dikkat etsekte bir yerden fire verip herkesin başımıza üşüşmesini seyrettiğimiz anlar... (bir bölümü gözükmeden geçeceğim diye 10 sefer oynayıp yine geçemeyip katliam yaparak bitirdiğimi bilirim). Thief'te kısa ve net bir görev tarzı var; mekana ne için geldiysen onu sessiz bir şekilde gerekeni yap ve ortadan kaybol. Garrett'in elbisesi çok şık, siyah ağırlıklı ve işimize yarayacak mühimmatları yanımızda taşıyabilecek kapasitede. Aslında şöyle bir bakınca Assassin's Creed'deki karakterlerimizin elbisesine benzer bir çok yönü var. Garrett'in açığı olan noktalardan biri de kalabalık bir grup ile dövüş içerisine girmek. Karakterimiz ile teke tek dövüşlerde gayet güzel sonuçlar alabiliyoruz. Ama amacımız hırsızlık ve buna yoğunlaşan ve bu alanda gelişen Garrett'in dövüş konusundaki kabiliyetleri okunu çıkardı mı sekizini indirebilecek kapasitede değil. (Yani yumrukla bir orduya dalamayacağınız gibi Garrett'en de böylesine şeyler beklemeyin. Bir Ezio değil adam Big Grin ) Oyunun yapay zekası üzerine şu tip bir farklılık var; muhafızlar normal derecede bir zekaya sahip. Bizim saklanabileceğimiz kısımları kısmen görebilecek ve denetleyebilecek cinsteler. Farklılık ise, kıdemi yüksek kişilerin(yüzbaşı, teğmen) bu tip kör noktaları göz ardı etmeksizin hep kontrol içerisinde olmaları. (Bu biraz AC4 Black Flag'da ki yapay zekaya benzemiş. Oynayan varsa bilir; normal askerler hemen ölüyor ve "hurra!" dalıyor, bir üst rütbeliler (şu hakim peruklu amcalar) arada defans yapabiliyor ve baltalı dayılar defanssız durmuyorlardı). Burada yeteneklerimiz konuşacak yani.

104922K13-Apr-4-Thief-Screenshot-002.jpg

Thief ekibinin bizler için sunduğu oyun tarzında sadece görev yap bitir tarzında bir işleyiş koymamış. Açık dünya şeklinde, şehri gezmemiz ve keşifler yapmamız istenmiş. Bu da oyuna verilen artılardan biri oluyor. Sıkıcılıktan son derece barınmış bir oyun tarzından sonra umarım oyunun senaryosu dahilinde hayal kırıklığına uğramayız. Bir mekana alternatif bir çok giriş bulunuyor, zevkimize çalabileceğimiz eşyalarda gerekli yerlerde muhafaza durumunda. Dokuz yıldır bu oyun üzerinde çalışılıyor, hal böyle olunca birçok yöntem, alternatifler, efektler, çağın gerisinde değil tamda günümüze has özellikler mevcut. Oynanabilirlikte göz doldurucu özellikler ve aslında başka yapımlardan tanıdığımız bir özellik var. Focus adı verilen özelliğimiz sayesinde bize sunulan kolaylıklar üst düzey bir hal alacak. (AC'de Eagle Sense, Hitman'de İç Güdü gibi bir özellik.) O tip bir güç sayesinde bize verilen görevdeki nesnelerin ele geçirilmesi olayında oldukça kolaylık sağlayacak. Bir odaya giriyoruz mesela, Focus gücümüzü kullanarak nesnemizin nerede gizli olduğunu kestirebilme imkanımız olacak. Mantık yürüteceğiz birazda. Nerelere bakabileceğimizi gösteren bu özellik sayesinde açılmadık dolap çekmece bırakmayacağız. Dishonored'de olduğu gibi bu tür güçlerimizi yükseltme imkanımızda bulunmakta. Bir diğer önemli özelliklerden biride mekanda yaşayan kişilerin objeler üzerindeki parmak izlerini görebilme imkanımız olması. Buradan şunu çıkarabiliriz ki, mekanda hangi eşyaya, hangi çekmece veya dolaba daha çok dokunulmuş ve kullanılmış olduğunu sezerek oyunumuza yön vereceğiz. Her çekmeceyi açıp kapamak yerine pratik bir şekilde ön sezilerimizle araştırma yapabilecek hale geliyoruz. Yine de ben her deliğe bakacağım Big Grin Ama şöyle bir korkum var; muhtemelen değerli eşyalar ya çok açılan çekmeceler de ya da az açılanlarda olacaktır. Eğer bunu çok açılanlara koymak gibi(hani ilgimizi çeksin diye) bir hata yapmazlar umarım. Değerli bir şeye niye herkes ellesin? 9 yıllık uğraşta umarım bunu göz ardı etmemişlerdir.

Peki ya atmosferde ya atmosferde yakalanma riski altına girdiğimizde ne olacak? Burada da az önce söz ettiğim Focus özelliği ile karşımızdakinin bize hangi hamleler yapabileceğini ve zayıf noktalarını gösterebilecek bir özelliğe de sahip olduğunu göreceğiz. Sherlock Holmes filmlerinde ki gibi. Hani diyor ya "Sürüklenen ayak belli ki sakat, dize bir yumruk iyileşme süresi 2 ay" falan Smile Oyunda zamanı yavaşlatma gibi Prens of Persia tarzında bir oynanabilirliğin daha sunulacağı belirtilmiş. Oyun çıktı oynayanlar varsa bilirler var mı yok mu? Garrett'in bu tip zor durumlarda asıl amacı dövüşmek değil, o atmosferden hızlı bir şekilde ayrılmak olacaktır. Çünkü kalabalığa karşı şansı olmadığı gibi de ne kadar az görünürse karakterimiz açısından o kadar iyi olacak. Yani göründünüz mü arkanıza bakmadan kaçın. AC oynayanlar sıkıntı çekmeyecektir büyük ihtimalle Cheesy Dövüş açısından çokta kabiliyetli olmamamızın yanı sıra ekipmanlarımız arasında yay ve cop bulunacak. Bu cop dediğim Blackjack. Thief'lerin meşhur silahı. Enseye vurup etkisiz hale getirmek için. Hatta Skyrim'de modu bile mevcut. Garrett'in vazgeçilmez ve en etkili silahı olan yay ile sadece karşı tarafı öldürmek değil, görev içinde işe yarayabilecek birçok noktası bulunmakta ve ayrıca ortamda muhafız bulunurken ışıkların söndürülmesini sağlayabilecek özelliklere de sahip olacak. (Videoda ki su atan ok gibi. Skyrim'de Sneak Tools modunu kullananlar iyi bilir)

Thief-Wallpaper-HD.jpg

Videolar:

Trailer(Tanıtım):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fS_SjXMCXLY[/youtube]

GamePlay Trailer(Oynanış):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1MWZXwo3jN8[/youtube]

Cinematic Trailer(Filmsel):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8eWhxUw0AMI[/youtube]

Resimler:

thief-4-costume-wip-first-post-theif-arr...1367812518

Thief-4-E3-Preview-6.jpg

e3presskit02.jpg

(Meridia bana "Paylaşımlarda biraz özen" deyince böyle bir inceleme çıktı ortaya. Nasıl olmuş mu Meridiacım Cheesy)

#2
(Öncelikle belirteyim incelemenin %80 oranında alıntı %20 kendi yazarlığımdır. Ancak site torrent sitesi olduğundan linkini yazmayacağım. Resimler Google Amca'dandır.)

1385469097_thief.jpg

Arkadaşlar bugün size mükemmel bir hırsızlık oyunu tanıtacağım. Evet hırsızlık oyunu. Sakın AC, Hitman gibi gizlilik üzerine suikast oyunları gelmesin aklınıza. Dinamik olarak AC ve benzeri suikast oyunlarına çok benzese bile bu bir hırsızlık oyunu. Adamlar oyunun adını Thief koymuş işte hırsızlık uzatmayın! Cheesy

Oyun dediğim gibi dinamikleri olarak resmen AC'nin hırsızlık üzerine yapılmışı gibi. Ancak hırsızlık üzerine kitap yazılmışcasına bir oyun bizleri bekliyor. Benim en sevdiğim şeyi gerçekçiliği öyle ki videolarında en ilgimi çeken; birisine pickpoked(yani yan kesicilik) yaptığınızda belindeki, kemerinde ki keseleri alıyorsunuz. Yani Skyrim'de ki gibi ekran açılmıyor veya AC'deki gibi belli bir süre tuşa basıp karakterimiz adamı biraz mıncıklayıp bırakmıyor. Tongue

Oyunun 23 GB gibi büyük bir boyutta olması bizi nelerin beklediğinin işareti diyorum ben. Bunu neye dayanarak söylüyorum? Çünkü AC 4 Black Flag'ı oynadığımda aynen bu ifadede ki gibi olmuştum ->  huh

THIEF 4

Senaryonun geçeceği atmosfer karanlık ve loş bir şehir. Ne çok haksızlıklar, ne çok zulümler görmüş olan bu şehir veba hastalığı olan yoksul insanlar ile başı oldukça dertte. Oyunda can vereceğimiz karakter olan Garrett, uzun süredir şehrinden ayrı bir kesimde yaşamış ve sonra geri dönme kararı alarak geldiği şehrindeki yolsuzluğun hüküm sürdüğü sokaklarda buluyor kendini. Olanlar onu şaşkına uğrattı. (Klasik bir senaryodan ibaret aslında.) Baron isimli titanın halka çektirdiği çileler ve şehirde zenginler haricindeki tüm kesimlerin sefalet içinde yaşamasının tek sorumlusu Baron'du. Halkın bu denli ezilmesine dayanamayan Garrett bu işe bir çözüm bulacak. Oyun bir nevi Robin Hood tarzı. Hırsızlık konusunda üst düzey kabiliyetlere sahip Garrett'in bu oyunda sağlam bir thief(hırsız) oyunu sunacak bizlere.

thief.jpg

Bu oyunda sessizlik ve mekanın karanlığından istifade, kamufle olunmaya özen gösterilen, aksiyon dolu bir öldürme girişimleri yapıyoruz. Tabi bazen ayarını kaçırırız ve ortalığı ayağa kaldırarak ne çok katliamlar geçirdik. (AC ve Hitman Sad ) Ne kadar dikkat etsekte bir yerden fire verip herkesin başımıza üşüşmesini seyrettiğimiz anlar... (bir bölümü gözükmeden geçeceğim diye 10 sefer oynayıp yine geçemeyip katliam yaparak bitirdiğimi bilirim). Thief'te kısa ve net bir görev tarzı var; mekana ne için geldiysen onu sessiz bir şekilde gerekeni yap ve ortadan kaybol. Garrett'in elbisesi çok şık, siyah ağırlıklı ve işimize yarayacak mühimmatları yanımızda taşıyabilecek kapasitede. Aslında şöyle bir bakınca Assassin's Creed'deki karakterlerimizin elbisesine benzer bir çok yönü var. Garrett'in açığı olan noktalardan biri de kalabalık bir grup ile dövüş içerisine girmek. Karakterimiz ile teke tek dövüşlerde gayet güzel sonuçlar alabiliyoruz. Ama amacımız hırsızlık ve buna yoğunlaşan ve bu alanda gelişen Garrett'in dövüş konusundaki kabiliyetleri okunu çıkardı mı sekizini indirebilecek kapasitede değil. (Yani yumrukla bir orduya dalamayacağınız gibi Garrett'en de böylesine şeyler beklemeyin. Bir Ezio değil adam Big Grin ) Oyunun yapay zekası üzerine şu tip bir farklılık var; muhafızlar normal derecede bir zekaya sahip. Bizim saklanabileceğimiz kısımları kısmen görebilecek ve denetleyebilecek cinsteler. Farklılık ise, kıdemi yüksek kişilerin(yüzbaşı, teğmen) bu tip kör noktaları göz ardı etmeksizin hep kontrol içerisinde olmaları. (Bu biraz AC4 Black Flag'da ki yapay zekaya benzemiş. Oynayan varsa bilir; normal askerler hemen ölüyor ve "hurra!" dalıyor, bir üst rütbeliler (şu hakim peruklu amcalar) arada defans yapabiliyor ve baltalı dayılar defanssız durmuyorlardı). Burada yeteneklerimiz konuşacak yani.

104922K13-Apr-4-Thief-Screenshot-002.jpg

Thief ekibinin bizler için sunduğu oyun tarzında sadece görev yap bitir tarzında bir işleyiş koymamış. Açık dünya şeklinde, şehri gezmemiz ve keşifler yapmamız istenmiş. Bu da oyuna verilen artılardan biri oluyor. Sıkıcılıktan son derece barınmış bir oyun tarzından sonra umarım oyunun senaryosu dahilinde hayal kırıklığına uğramayız. Bir mekana alternatif bir çok giriş bulunuyor, zevkimize çalabileceğimiz eşyalarda gerekli yerlerde muhafaza durumunda. Dokuz yıldır bu oyun üzerinde çalışılıyor, hal böyle olunca birçok yöntem, alternatifler, efektler, çağın gerisinde değil tamda günümüze has özellikler mevcut. Oynanabilirlikte göz doldurucu özellikler ve aslında başka yapımlardan tanıdığımız bir özellik var. Focus adı verilen özelliğimiz sayesinde bize sunulan kolaylıklar üst düzey bir hal alacak. (AC'de Eagle Sense, Hitman'de İç Güdü gibi bir özellik.) O tip bir güç sayesinde bize verilen görevdeki nesnelerin ele geçirilmesi olayında oldukça kolaylık sağlayacak. Bir odaya giriyoruz mesela, Focus gücümüzü kullanarak nesnemizin nerede gizli olduğunu kestirebilme imkanımız olacak. Mantık yürüteceğiz birazda. Nerelere bakabileceğimizi gösteren bu özellik sayesinde açılmadık dolap çekmece bırakmayacağız. Dishonored'de olduğu gibi bu tür güçlerimizi yükseltme imkanımızda bulunmakta. Bir diğer önemli özelliklerden biride mekanda yaşayan kişilerin objeler üzerindeki parmak izlerini görebilme imkanımız olması. Buradan şunu çıkarabiliriz ki, mekanda hangi eşyaya, hangi çekmece veya dolaba daha çok dokunulmuş ve kullanılmış olduğunu sezerek oyunumuza yön vereceğiz. Her çekmeceyi açıp kapamak yerine pratik bir şekilde ön sezilerimizle araştırma yapabilecek hale geliyoruz. Yine de ben her deliğe bakacağım Big Grin Ama şöyle bir korkum var; muhtemelen değerli eşyalar ya çok açılan çekmeceler de ya da az açılanlarda olacaktır. Eğer bunu çok açılanlara koymak gibi(hani ilgimizi çeksin diye) bir hata yapmazlar umarım. Değerli bir şeye niye herkes ellesin? 9 yıllık uğraşta umarım bunu göz ardı etmemişlerdir.

Peki ya atmosferde ya atmosferde yakalanma riski altına girdiğimizde ne olacak? Burada da az önce söz ettiğim Focus özelliği ile karşımızdakinin bize hangi hamleler yapabileceğini ve zayıf noktalarını gösterebilecek bir özelliğe de sahip olduğunu göreceğiz. Sherlock Holmes filmlerinde ki gibi. Hani diyor ya "Sürüklenen ayak belli ki sakat, dize bir yumruk iyileşme süresi 2 ay" falan Smile Oyunda zamanı yavaşlatma gibi Prens of Persia tarzında bir oynanabilirliğin daha sunulacağı belirtilmiş. Oyun çıktı oynayanlar varsa bilirler var mı yok mu? Garrett'in bu tip zor durumlarda asıl amacı dövüşmek değil, o atmosferden hızlı bir şekilde ayrılmak olacaktır. Çünkü kalabalığa karşı şansı olmadığı gibi de ne kadar az görünürse karakterimiz açısından o kadar iyi olacak. Yani göründünüz mü arkanıza bakmadan kaçın. AC oynayanlar sıkıntı çekmeyecektir büyük ihtimalle Cheesy Dövüş açısından çokta kabiliyetli olmamamızın yanı sıra ekipmanlarımız arasında yay ve cop bulunacak. Bu cop dediğim Blackjack. Thief'lerin meşhur silahı. Enseye vurup etkisiz hale getirmek için. Hatta Skyrim'de modu bile mevcut. Garrett'in vazgeçilmez ve en etkili silahı olan yay ile sadece karşı tarafı öldürmek değil, görev içinde işe yarayabilecek birçok noktası bulunmakta ve ayrıca ortamda muhafız bulunurken ışıkların söndürülmesini sağlayabilecek özelliklere de sahip olacak. (Videoda ki su atan ok gibi. Skyrim'de Sneak Tools modunu kullananlar iyi bilir)

Thief-Wallpaper-HD.jpg

Videolar:

Trailer(Tanıtım):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fS_SjXMCXLY[/youtube]

GamePlay Trailer(Oynanış):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1MWZXwo3jN8[/youtube]

Cinematic Trailer(Filmsel):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8eWhxUw0AMI[/youtube]

Resimler:

thief-4-costume-wip-first-post-theif-arr...1367812518

Thief-4-E3-Preview-6.jpg

e3presskit02.jpg

(Meridia bana "Paylaşımlarda biraz özen" deyince böyle bir inceleme çıktı ortaya. Nasıl olmuş mu Meridiacım Cheesy)

#3
Ben de iyi şeyler bekliyordum oyundan ama görünüşe bakılırsa fos çıktı oyun. İnceleme sitelerinin verdikleri puanlar pek iyi değil. Ayrıca PS4'te bile 30 fps'nin altına düşüyormuş bazen. Eline sağlık.
Ara

#4
Ben de iyi şeyler bekliyordum oyundan ama görünüşe bakılırsa fos çıktı oyun. İnceleme sitelerinin verdikleri puanlar pek iyi değil. Ayrıca PS4'te bile 30 fps'nin altına düşüyormuş bazen. Eline sağlık.
Ara

#5
bence günümüzde en iyi oyun seçilenlerden AC serisinin en son oyunundan bir farkı yok. bu bakımdan iyi diyebilirim oyuna ama tabi bu videolardan kaynaklı bir düşünce. 23 GB'ın çoğu grafikler içindir 3 GB'tı falan oyun içindir muhtemelen Tongue ama tabi oynamadan aaa böyleymiş diyemeyiz Cheesy

#6
bence günümüzde en iyi oyun seçilenlerden AC serisinin en son oyunundan bir farkı yok. bu bakımdan iyi diyebilirim oyuna ama tabi bu videolardan kaynaklı bir düşünce. 23 GB'ın çoğu grafikler içindir 3 GB'tı falan oyun içindir muhtemelen Tongue ama tabi oynamadan aaa böyleymiş diyemeyiz Cheesy

#7
Gameplaylerden gözlemlediğime göre sessiz ilerleme bakımından çok iyi işlenmiş.
Fakat yakın dövüş animasyonlarını pek sevdiğimi söyleyemiyeceğim. FPS olduğundan olsa gerek...

Sonuç itibari ile eğer zaman izin verirse bayıla bayıla oynayacağım bir oyun olacak.
Ara

#8
Gameplaylerden gözlemlediğime göre sessiz ilerleme bakımından çok iyi işlenmiş.
Fakat yakın dövüş animasyonlarını pek sevdiğimi söyleyemiyeceğim. FPS olduğundan olsa gerek...

Sonuç itibari ile eğer zaman izin verirse bayıla bayıla oynayacağım bir oyun olacak.
Ara

#9
Ya birisi tek kelimeyle özetlesin ve satın alma işlemini başlatayım. Oyunu o kadar istiyorum yani ama biriniz bir kelime edin. İncelemeyi okumadım maç var Cheesy
Ara

#10
Ya birisi tek kelimeyle özetlesin ve satın alma işlemini başlatayım. Oyunu o kadar istiyorum yani ama biriniz bir kelime edin. İncelemeyi okumadım maç var Cheesy
Ara

#11
İnceleme sitelerinde yapay zekanın kötü olduğu söyleniyor. Gizlilik gerektiren bir oyunda yapay zekanın kötü olması...
Ara

#12
İnceleme sitelerinde yapay zekanın kötü olduğu söyleniyor. Gizlilik gerektiren bir oyunda yapay zekanın kötü olması...
Ara

#13
Ben Dishonored'dan şaşmam. İkincisi gelsin.
Dördün, Thief'in kemiklerini sızlattığını söylüyorlar.

#14
Ben Dishonored'dan şaşmam. İkincisi gelsin.
Dördün, Thief'in kemiklerini sızlattığını söylüyorlar.

#15
Iyide ben kendim icin demiyorum ozen goster diye herkes icin bak mesela bu hali gayet iyi

Aypon cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Ara



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bethesda'nın yeni projesi/projeleri ?¿? (TES VI mı geliyor yoksa) Teecem 16 2,029 10.06.2017, Saat: 01:52
Son Yorum: ufon
  Red Dead Redemption PC'ye Geliyor Ama... ugurcanlsm 10 513 26.10.2016, Saat: 09:22
Son Yorum: erolhero
  Thief erolhero 8 499 03.10.2016, Saat: 06:40
Son Yorum: erolhero
  Dragon's Dogma PC'ye geliyor Greed 4 448 21.12.2015, Saat: 04:24
Son Yorum: Barbar Turk
  Pokemon GO geliyor vatansever 5 498 11.09.2015, Saat: 05:06
Son Yorum: TcJoy