Discord Sunucumuza Katılın!

Forum üye alımına ve yeni ileti gönderimine kapatılmıştır. Tüm sorularınızı Discord sunucumuzda sorabilirsiniz.

Sauron
Grup: Üye
Üyelik: 11 Ağustos 2017
Üye
beyler benim pc cs go yu kaldırırmı özellikler işle...

Forumda Diğer Oyunlar

5 sene önce
Ücretsiz ve İndirimdeki Oyunlar

Forumda Diğer Oyunlar

5 sene önce
oynadım en iyi iki oyun skyrim neden beklettiklerini anlay...

Forumda Witcher

5 sene önce
Diğer Oyun İçi Ekran Görüntüleriniz

Forumda Diğer Oyunlar

5 sene önce
Daha önce 4-5 sefer Skyrim'i bitirdim gerek modlu gerek mods...

Forumda Skyrim Mod Sorularınız

5 sene önce
Bazılarını cevaplayabilirim sanırım, diğerleri kişiden kişiy...

Forumda Skyrim Sohbet

5 sene önce
başarılı yönetmiştir dediğin şey septimlerin döneminde dünkü...

Forumda Skyrim Sohbet

5 sene önce
hatırlıyorsan dragonborn olmayan ilk imparator 1.Titus Mede ...

Forumda Skyrim Sohbet

5 sene önce
Çocukken bilgisayarı olan herkesin bir oyunu olmuştur hiç sı...

Forumda Diğer Oyunlar

5 sene önce
Mod mu Tanıtıyım yani kardeşim. Ülke Dışında yapan çok kişi ...

Forumda Skyrim Çalışmalarınız

5 sene önce
Sende keşke okusaydın biraz. ben 1. bölümü okumuşum par...

Forumda Edebiyat / Sanat

5 sene önce
Arkadaşlar yeni bir video yayınladım gameplay tadında bi yor...

Forumda Skyrim Çalışmalarınız

5 sene önce
Bu benim kendi hikayem kardeşim. Kurgu diye birşey duymadın ...

Forumda Edebiyat / Sanat

5 sene önce
2. bölüm geldi. Bildiğim kadarıyla witcherlar hastalığa...

Forumda Edebiyat / Sanat

5 sene önce
Merhabalar ben Become High King modunu indirdim ulfric ile e...

Forumda Skyrim Sohbet

5 sene önce
Sayfa 1 / 2