Discord Sunucumuza Katılın!

Forum üye alımına ve yeni ileti gönderimine kapatılmıştır. Tüm sorularınızı Discord sunucumuzda sorabilirsiniz.

Umut Caner
Grup: Üye
Üyelik: 6 Mayıs 2018
Üye
@KaeL güle güle kullan hocam 😀 ya bence de hile değil ama i...

Forumda Skyrim Soru & Cevaplar

4 sene önce
Zırh mevzusu

Forumda Skyrim Soru & Cevaplar

4 sene önce
Kardeşim bu bug bende de olmuştu aşırı sinirlenmiştim çünkü ...

Forumda Skyrim Soru & Cevaplar

4 sene önce
2 3 yıl bırakmıştım oyunu bir gün oynayacak oyun kalmamıştı ...

Forumda Skyrim Sohbet

4 sene önce
Oyun modlanarak daha güzel bir hale getirilebiliyor, oyunun ...

Forumda Skyrim Sohbet

4 sene önce
@SHYAH :ddddddddddddddddddd

Forumda Skyrim Mod Sorularınız

4 sene önce
Ninja Cosplay İçin Mod Önerileri

Forumda Skyrim Mod Sorularınız

4 sene önce
Arkadaşlar John Verdon serisine asılmış durumdayım, bütün si...

Forumda Edebiyat / Sanat

4 sene önce
@korsan28 ben öyle olduğunda direk önceki saveye dönüyorum k...

Forumda Skyrim Sohbet

4 sene önce
Kediler hakkında sorular ?

Forumda Konu Dışı

4 sene önce
@quarsstr evet karakterin kadınsa "Vay be,bir içimlik su gib...

Forumda Skyrim Sohbet

4 sene önce
Hermaeus Mora hem seviyorum hem sevmiyorum ama adam bana çok...

Forumda Skyrim Sohbet

4 sene önce
@Dövakhén yani doğal olarak bi işe yaramıyorlar çünkü çocuk ...

Forumda Skyrim Soru & Cevaplar

4 sene önce
@SHYAH aa gökten adama yıldırım indiren shout mu, aynen onu ...

Forumda Skyrim Çalışmalarınız

4 sene önce
@Diist Kiin Hocam yazdığından hiçbir şey anlamadım 😀 Sovnga...

Forumda Elder Scrolls Soru & Cevaplar

4 sene önce
Sayfa 1 / 14