Discord Sunucumuza Katılın!

Forum üye alımına ve yeni ileti gönderimine kapatılmıştır. Tüm sorularınızı Discord sunucumuzda sorabilirsiniz.

[Sabit] The Elder Scrolls: Blades Genel Sohbet

Sayfa 4 / 4
 
(@newoooo)
Üye
Gönderen: mhmtemn20

Ya arkadaşlar ben samsung galaxy s9+ kullanıyorum. Ne zaman Shop a girsem oyun çöküyor. Var mı Bi bilginiz bunu da yaşayan çözüm bulan? 

Oyunda para birimi olarak dolar ve euro kullanmayan ülkelerde öyle bir sorun söz konusu. 

 

@skyrim-dilencisi şu anlık sadece erken erişim için kayıt olmuş oyuncuların arasından rastgele seçilen kişiler oynayabiliyor.
Erken erişime kayıt olmak için: http://playblades.com

Bu ileti 3 sene önce 2 defa tarafından BlueNevy tarihinde düzenlendi
CevapAlıntı
Gönderildi : 1 Nisan 2019 21:06
(@mhmtemn20)
Üye

Yani sizde de öyle bir sorun var. Çok teşekkürler. 

CevapAlıntı
Gönderildi : 1 Nisan 2019 21:34
(@welldive)
Üye

Sizce erken erişim hakkımız bittikten sonra karakterimizin yetenekleri sıfırlanıp bize tekrardan kurgulama fırsatı tanıyacaklarmıdır? Zira başlangıçta biraz saçmalamış durumdayım 🙂

CevapAlıntı
Gönderildi : 2 Nisan 2019 07:39
(@mertusta)
İmparator
Gönderen: welldive

Sizce erken erişim hakkımız bittikten sonra karakterimizin yetenekleri sıfırlanıp bize tekrardan kurgulama fırsatı tanıyacaklarmıdır? Zira başlangıçta biraz saçmalamış durumdayım 🙂

Erken erişimdeki karakteriniz oyun çıkınca aktarılacak, resetlenen bir şey yok.

CevapAlıntı
Gönderildi : 2 Nisan 2019 15:24
(@welldive)
Üye

Teşekkür ederim

CevapAlıntı
Gönderildi : 3 Nisan 2019 01:01
(@kenan06)
Üye

 peki bir çözümü yokmu bunun? markette günlük bedava sandık falan veriliyor almanın bir yolu varmıdır.

Bu ileti 3 sene önce 2 defa tarafından Kenan06 tarihinde düzenlendi
CevapAlıntı
Gönderildi : 7 Nisan 2019 20:38
(@newoooo)
Üye

Kasaların (ya da sadece gümüş kasanın) bekleme süreleri azaltılmış. Gümüş kasanın 3 saatlik açılma süresi 1 saate inmiş ancak loot drop sayısı düşürülmüş.

CevapAlıntı
Gönderildi : 11 Nisan 2019 21:00
Sayfa 4 / 4