Daggerfall Unity  

 
(@darkdeep)
Üye

Daggerfall, Unity oyun motoru ile tekrar inşa ediliyormuş. Bir nevi DaggerXL'e benziyor. Ayrıca modlar ile grafiklerini iyileştirebiliyorsunuz. Şu an için ana görevler başından sonuna oynanılabilir durumdaymış. Güncellenmeye de devam ediyor.

http://www.dfworkshop.net/

Spoiler

[collapse]

Spoiler

Mevsimlere göre renk değiştiren bir çim modu:

[collapse]

Bu konu 1 sene önce Prospektüs tarafından düzenlendi.
Alıntı
Gönderildi : 19 Aralık 2017 06:49
(@vatansever)
Üye

Çok sistem istiyor mu acaba?

CevapAlıntı
Gönderildi : 19 Aralık 2017 11:13
(@darkdeep)
Üye

Çok sistem istiyor mu acaba?

Bilemiyorum ama modsuz halinin pek bir şey isteyeceğini sanmıyorum. Modlu halini de denemek lazım bir ara.

CevapAlıntı
Gönderildi : 19 Aralık 2017 12:08
(@altug)
Üye

Sitelerindeki yol haritasına baktım şimdi de bu adamlar bayağı bir sıkı çalışıyormuş, son güncellemeyi bugün yapmışlar hatta. Ayrıca yarısı bitmiş bile. 2014'te başlandığını düşünürsek bir dört yıl daha sürer muhtemelen.


Çok sistem istiyor mu acaba?

https://www.reddit.com/r/daggerfallunity/comments/9bgv2j/what_are_the_lowest_system_requirements/

Burada dediğine göre kısaca 1GB RAM, 300MB hafıza, minimum i3 (Ivy Bridge) işlemci (Core 2 de iş görür diyor), DX10 ve SM 4.0 özelliklerini destekleyen ekran kartı gerekliymiş.

@Iconianus

CevapAlıntı
Gönderildi : 5 Eylül 2018 03:32
(@tiberseptim)
Üye

Görev işaretleri(quest markers) var mı?

CevapAlıntı
Gönderildi : 7 Mart 2019 14:20
(@altug)
Üye
Gönderen: TiberSeptim

Görev işaretleri(quest markers) var mı?

Ben geçen kurup denemiştim ve quest marker tarzı bir şeyle karşılaşmadım. Projenin çoğunluğunun tamamlandığını ve yapımcıların yayınladığı yol haritasında da quest marker ile ilgili bir maddenin olmadığını göz önünde bulundurursak böyle bir özelliğin hiç eklenmeyeceğini varsayabiliriz sanırım.

@Iconianus

CevapAlıntı
Gönderildi : 7 Mart 2019 14:40
(@vatansever)
Üye

Yapan elemanın son videolarından birinin altında birisi "Önceki videolara göre daha çok 3 boyutlu model var, zaman geçtikçe her şeyi 3 boyutlu yapmayı mı düşünüyorsunuz?" diye sormuştu. Eleman da "Güzel soru," demişti sadece. Belki ileride bu hareketli modelleri de 3 boyutluya çevirebilir, Unity ile gayet bugün de keyifle oynanabilir bir oyun olur.

CevapAlıntı
Gönderildi : 7 Mart 2019 15:03
(@tiberseptim)
Üye

Olsa çok iyi olurdu, basit bir görevde kimseyi bulamıyorum!?Evini bulamıyorum adamın!?

CevapAlıntı
Gönderildi : 8 Mart 2019 18:02
(@altug)
Üye

Çalışma beklediğimden çok daha hızlı ilerliyor. Alpha aşamasına geçmesi için eklenmesi gereken sadece yedi özellik kalmış. Bu yıl içinde tam sürümü çıkarmalarını bekliyorum artık. Çalışmanın yol haritası: https://www.dfworkshop.net/projects/daggerfall-unity/roadmap/

Son ekledikleri özellik kurt adamlık, bu da videosu:

https://thumbs.gfycat.com/ChiefDirtyEasteuropeanshepherd-mobile.mp4

Bu ileti 1 sene önce 2 defa tarafından Altuğ tarihinde düzenlendi

@Iconianus

CevapAlıntı
Gönderildi : 16 Haziran 2019 13:25
Prospektüs beğendi
(@mertusta)
İmparator

Eskiden trt'de kasaba diye bi oyun vardı, onu hatırlattı bana nedense 😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 16 Haziran 2019 14:13
Prospektüs beğendi
(@darkdeep)
Üye

Alfa sürümü çıkmış.

CevapAlıntı
Gönderildi : 30 Temmuz 2019 12:17
(@altug)
Üye

Daggerfall Unity için geliştirilen modlara artık Nexus üzerinden erişilebilecek. Uçan gemiden tutun da yüzlerce yeni görev ekleyenine kadar pek çok modu geliştrien canlı bir topluluk hâlihazırda harıl harıl çalışıyor. Bir göz atın isterseniz: https://www.nexusmods.com/daggerfallunity/mods/

Bu forumda birilerinin bu yeni Daggerfall üzerine rehberdir, mod kurulumudur vs. çalışmalar yapması lazım, VI. oyun çıkana kadar Elder Scrolls açlığını yatıştırmak isteyenler için güzel bir fırsat.  😀

@Iconianus

CevapAlıntı
Gönderildi : 14 Mart 2020 23:29