[Sabit] Elder Scrolls Evreni - Soru/Cevap Başlığı  

Sayfa 1 / 94 Sonraki
 
Sarhi
(@sarhi)
Üye
Üyelik: 6 sene önce
Gönderiler: 1910

Burada evren ile ilgili ufak sorularınızı sorabilirsiniz. Loremaster'lar veya cevabı bilen kişiler yardımcı olacaktır.

CevapAlıntı
Gönderildi : 25 Ağustos 2013 11:00
Arif Septim
(@arif-septim)
Üye
Üyelik: 6 sene önce
Gönderiler: 524

Benim en sevdiğim ve favori ırkım Redguard ama Hammerfall hakkında hiç bilgim yok.Mesela kim yönetiyor.Askeri güçlerini sadece Alik'r warrior mu oluşturuyor ?

CevapAlıntı
Gönderildi : 9 Eylül 2013 02:35
Sarhi
(@sarhi)
Üye
Üyelik: 6 sene önce
Gönderiler: 1910

Güzel bir soru.. Eve döner dönmez araştırma ile anlatayım. 😉

CevapAlıntı
Gönderildi : 9 Eylül 2013 05:30
Beyaz
(@beyaz)
Üye
Üyelik: 6 sene önce
Gönderiler: 3657

Olayları, Great War, Redguard direnişi falan onları biliyorsundur. Bilmiyorsan da viki de var. O yüzden onlardan veya diğer tarihi olaylardan bahsetmeyeceğim.

Hammerfall dediğimiz yer bildiğin içerisinde yerleşim yeri olan çöl. Eski evleri olan Yakuda yok olduktan sonra bizim zenciler gelip buraya yerleşmişler.

Aslında bölgenin ilk ismi "Volenfell" bu ismi Dwamer'lar vermişti.

Bildiğimiz yakın dönemlere baktığımızda, yani Redguardların Hammerfell'inde; Skyrim'e benzer bir sistem var.
Şehirlerin Jarl'ları ve bir de High King var. Sanırım asıl merak ettiğin buydu zaten...

Biraz daha anlatayım. Ülkede 2 politik grup var.
Forebears: ileri görüşlü, dışa açık bir politik grup. Diğer Tamriel kültürlerine karşı kapıları açık.
Crowns: ise tam aksine eski Yakuda geleneklerine bağlı. Dışarıya ve diğer kültürlere kapalı bir politik grup...
hatta bu farklı görüş yüzünden Hammerfell'de bir iç savaş olmuştur.

Neyse, ben şimdi ufaktan bahsetmiş oldum. Madem Lorkhan araştırma yapacakmış. Onun önünü kapatmayayım, gerisi Lorkhan'a bırakıyorum.

CevapAlıntı
Gönderildi : 9 Eylül 2013 08:12
Sarhi
(@sarhi)
Üye
Üyelik: 6 sene önce
Gönderiler: 1910

Beyaz politikayı anlatmış. Yönetim bu aynen. Sentinel baş kent 3Ç 417'den beri. Hammerfell'in şehirleri ile ilgili makalelerim var onları da okuyabilirsin vikiden. Savaşçı güç olarak bakarsan, Alik'r çölü ağırlıklı bir yer olduğu için elbet savaşçıların çoğu oradan.  Ama hükümetin de askerleri var sadece Alik'ra bağlı değiller.

Beyaz sağolsun araştırmayı yapmış. 😀 Bize bişey düşmedi sağolsun.  3:)  🙂

CevapAlıntı
Gönderildi : 9 Eylül 2013 08:46
Beyaz
(@beyaz)
Üye
Üyelik: 6 sene önce
Gönderiler: 3657

Beyaz sağolsun araştırmayı yapmış. 😀 Bize bişey düşmedi sağolsun.  3:)  🙂

Araştırma mı? Hayır, bunlar sadece aklımda kalanlar...  :gozluk

CevapAlıntı
Gönderildi : 9 Eylül 2013 08:58
Beyaz
(@beyaz)
Üye
Üyelik: 6 sene önce
Gönderiler: 3657

Bir soru da ben sorayım öyleyse, lore hakkında baya bir bilgi sahibiyim bende ama bilmediğim şeyleri de inş dil bilen arkadaşlarımızdan öğreneceğiz. Nirn de batan iki kıta var biliyorsunuz. Aedralardan, Nirn'den kaçamayanların orayı oluşturduktan sonra tutuştukları savaşlar var. Sorularım bu olayın ayrıntılarıyla ilgili ama giriş olarak şöyle başlayayım.

1. Aedralar, gökyüzünde ne oldu ki birden oradan kaçmaya çalıştı ?

2. Bu iki kıta kaçamayan Aedraların, Nirn üzerindeki kendi savaşları yüzünden mi battı yoksa Aedraların yarattıkları ölümlüleri savaştırdıkları için bir lanet olarak mı battı ?

3. Bu iki kıtadaki savaşlar içinde en kanlı ve şiddetli olanı Elfler ve İnsanlar arasında olanıymış, o halde insanlardan son kalan kıta ve kara parçalarına çıkmayı başaranlar elfler gibi tek bir ırkmıydı, yoksa birkaç ırk halinde farklı adalara mı yerleştiler ?

Şimdilik bu kadar yorumlara göre sorgulamaya devam edeceğim arkadaşlar.

Lorkhan, bekliyoruz? Bu sefer karışmıyorum... söz. :utan

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Eylül 2013 05:04
Sarhi
(@sarhi)
Üye
Üyelik: 6 sene önce
Gönderiler: 1910

Hey,hey, dostlar.. bu forumda niye tek Loremaster benmişim muamelesi görüyorum ya 😛 Sanki Viki'de Aedralar hakkında ben uzmanım..

Sonhakan, bunlar çok kolay sorular değil açıkçası. Ben bir bakayım da sana geri döneyim.  :bye

Öyle bir konuya soktunuz ki beni UESP'deki bilgiler falan hikaye kaldı. İlla Imperial Library'e gideceğiz ya... 😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Eylül 2013 05:38
Beyaz
(@beyaz)
Üye
Üyelik: 6 sene önce
Gönderiler: 3657

Hey,hey, dostlar.. bu forumda niye tek Loremaster benmişim muamelesi görüyorum ya 😛 Sanki Viki'de Aedralar hakkında ben uzmanım..

Sonhakan, bunlar çok kolay sorular değil açıkçası. Ben bir bakayım da sana geri döneyim.  :bye

Bu laf bana mıydı?  o.O Ben vikide Loremaster değilim. Sadece yazarım...  :utan
NOT: Ne yalan söyleyeyim bilmediğim yerden geldi sorular...  :utan Yoldan geldim, yorgunum; o yüzden sana bırakıyorum yoksa ben araştırırdım hemen...  :gozluk

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Eylül 2013 05:43
Sarhi
(@sarhi)
Üye
Üyelik: 6 sene önce
Gönderiler: 1910

UESP'de yok, Imperial Library'de çok karışık oraya bakıyorum.

NOT:Bilseydin hemen cevaplardın zaten, bana falan bırakmak değil amacın. xD

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Eylül 2013 05:48
Beyaz
(@beyaz)
Üye
Üyelik: 6 sene önce
Gönderiler: 3657

UESP'de yok, Imperial Library'de çok karışık oraya bakıyorum.

NOT:Bilseydin hemen cevaplardın zaten, bana falan bırakmak değil amacın. xD

Lorkhan'nın sorularını arama motoruna ingilizce olarak sor, sonra forum vb. yerden bilgileri okumaya başla...
wikia'da aedralarla ilgili geniş bir makale var. Zamanında okumuştum fakat doğrusu pek birşey hatırlamıyorum. O makalede olabilir, oraya da göz atmanı tavsiye ederim.

Olamadı yarın ben de bakarım. Şimdi hiç halim yok açıkçası... öldüm yorgunluktan.

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Eylül 2013 05:51
Sarhi
(@sarhi)
Üye
Üyelik: 6 sene önce
Gönderiler: 1910

Ehe, çok yaşa Library. 😀

Aedralar'a gökyüzünde bir şey olduğundan kaçmamış. Kıtalarla ilgili çok bir şey de yok direk Nirn'de olay. Lorkhan, boş ve ölümlü yaşam olmayan et'Ada'da Aedra,Daedra gibi yaratıklardan güçsüz bir yaşam oluşturmaya karar vermiş. Bunun için de bir plan yapmış ve Nirn oluşmuş. Ancak bir şekilde, bu Aedra'lara zarar vermeye başlamış ve Magnus'da Nirn'den kaçmış. Kalanlar da şimdiki 8 veya 9'lar işte neye inanıyorsanız. Bu kalanlar zamanla güçlerini toplayabilmiş çünkü bu ölümlüler kendilerinden güçsüz olduları için orada çok zorlanmamışlar.

Aedra'ların kaçmasıyla ilgili başka pek bir şey bulamadım ben o kıta konusunda. O kıta dediğin Nirn olabilir. Çünkü mantıksal olarak da Nirn'de bir kıta kaçtı diye Aedra'lar başka yerlere kaçmaz herhalde,zannetmiyorum.

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Eylül 2013 06:01
Sarhi
(@sarhi)
Üye
Üyelik: 6 sene önce
Gönderiler: 1910

Rica ederim,ne demek. Elbette olmuştur ancak bununla ilgili araştırma yapmak dediğiniz gibi pek mümkün değil. Aedra yazsam çıkmıyor, Mundus yazsam,Nirn yazsam çıkmıyor, Tamriel'in batan kıtaları yazsam çıkmıyor, bir sürü şey denedim bunu bulabildim sadece...  :doh

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Eylül 2013 06:52
Sarhi
(@sarhi)
Üye
Üyelik: 6 sene önce
Gönderiler: 1910

İngilizceniz olmadığına inanmakta hala zorluk çekiyorum, sorduğunuz bilgiler çoğu İngilizce kaynakta bile yok 😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Eylül 2013 07:02
mertusta
(@mertusta)
İmparator
Üyelik: 6 sene önce
Gönderiler: 7043

Yardımcı olmak isterdim ama Imperial Library'de Lorkhan, Aedra vs bakarken Windows'un mavi ekran vermesi sonucu biraz tırstım, kendileri beni bu yolla uyarmış olabilir. O yüzden size araştırmanızda kolay gelsin ben kaçayım ufaktan  :sir

Bu arada Direnni Tower (#direntower  😛 )  Magna Ge, Magnus faydalı olabilir.

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Eylül 2013 07:11
Sayfa 1 / 94 Sonraki
  
Çalışıyor

Lütfen Giriş yap yada Kayıt ol