[Sabit] Elder Scrolls VI Genel Sohbet  

Sayfa 84 / 85 Önceki Sonraki
 
Dovakrah
(@dovakrah)
Üye
Üyelik: 11 ay önce
Gönderiler: 54

https://www.google.com/amp/s/www.webtekno.com/haber/amp/69227

ne dusunuyosunuz yeni oyunun ismi redfall mı olucak acaba ?

CevapAlıntı
Gönderildi : 27 Mayıs 2019 21:18
mertusta
(@mertusta)
İmparator
Üyelik: 6 sene önce
Gönderiler: 7043
Gönderen: Dovakrah

https://www.google.com/amp/s/www.webtekno.com/haber/amp/69227

ne dusunuyosunuz yeni oyunun ismi redfall mı olucak acaba ?

Redfall nedense aklıma Vvardenfell yöresini getiriyor. Kızıl Dağ'dan dolayı herhalde...

Duyuru vidyosunda Elder Scrolls VI'yı kırmızı tonlarında yazmışlardı. Olma ihtimali var. O yazının tasarımı genelde oyunun içeriğiyle ilişkili oluyor. Dolayısıyla Balyozyurt'un çöl ve kurak arazileri olabilir. Kırmızı da yakışır. Kule olarak Balyozyurt'ta bir şey yok diye biliyorum. Kızılmuhafızların Orichalc Kulesi Yokuda'daydı. Orası da battı. Ha eğer oyun geçmişe giderse bilemem 😀 O bölgede bir de Adamantia Kulesi var. Ama onu Redfall ile nasıl ilişkilendirebilirler ki? Redfall'dan kasıt "Red"guardların çöküşü olabilir, çünkü Aldmeri Dominyonu onları yenememişti. Öte yandan her oyunun öncekisinin hikayesinden bağımsız olduğunu düşünürsek alakası da olmayabilir bu dediğimin. Redfall'ı hedef şaşırtmak için de kullanıyor olabilir Bethesda. Bilemiyorum Altan, bilemiyorum... Çıksın da isterse Elder Scrolls VI: Arka Sokaklar olsun.

 

CevapAlıntı
Gönderildi : 28 Mayıs 2019 10:27 Dovakrah ve Altuğ beğendi
Strkey
(@strkey)
Üye
Üyelik: 2 sene önce
Gönderiler: 244

Hani bütün CIA arkadaşlarımızla beraber çalışarak ortaya Hammerfell olarak belirlemiştik. Redfall nereden çıktı şimdi?

Mert'in dediği gibi hedef şaşırtma mı acaba. Şahsen ne kadar güzel olsa da çöl havasına giremem.

CevapAlıntı
Gönderildi : 29 Mayıs 2019 03:27
Dovakrah
(@dovakrah)
Üye
Üyelik: 11 ay önce
Gönderiler: 54
Gönderen: Strkey

Hani bütün CIA arkadaşlarımızla beraber çalışarak ortaya Hammerfell olarak belirlemiştik. Redfall nereden çıktı şimdi?

Mert'in dediği gibi hedef şaşırtma mı acaba. Şahsen ne kadar güzel olsa da çöl havasına giremem.

hammerfellde geçer ama ismi redfall olabilir belki ? aynı 4.oyun gibi cyrodiilde geciyor ama ismi oblivion ? yanlis bilmiyomdur inş

CevapAlıntı
Gönderildi : 29 Mayıs 2019 03:47
Section
(@section)
Üye
Üyelik: 6 sene önce
Gönderiler: 129

Redfall oyunun geliştirme aşamasındaki lakabı olabilir. Assassin's Creed 4'ün adı önceden Golden Age'miş mesela

CevapAlıntı
Gönderildi : 30 Mayıs 2019 13:26
BlueNevy
(@newoooo)
İmparator
Üyelik: 5 sene önce
Gönderiler: 1485

Redfall bölgeyle bağlı olmak zorunda değil, Daggerfall'un Illiac Bay'i gibi yeni bir bölge oluşturabilirler bir bölgenin içinde. Belki de birden fazla bölgenin birleşimi de olabilir. Ek olarak yukarıda birinin yazdığı Oblivion olsa da Cyrodiil'de geçiyordu kısmı tam olarak doğru değil. Oyun genel olarak Oblivion merkezli işliyordu, bütün ana oyunlar ana merkezi isim olarak alıyorlar. Benim gönlüm Elsweyr ile Valenwood'tan yana, Hammerfell'e karşı bakış açım aşırı soğuk.

Diğer yandan TES 6 için Elder Scrolls Online'daki motif sistemi gelse çok güzel olur. Hem modderların oyuna zırh eklemelerini daha da kolaylaşır. Artifactlar artık artifact olduklarını hissettirsin fakat karşılık olarak alınmaları fazlasıyla zor olsun, uğraştırsın ya da sınırlandırılsın. Witcher 3'te ki Aerondight gibi belli şeyleri yapamazsan kılıca sahip olamama bile olabilir. DOOM'da yaptıkları gibi oyun için bir hikaye oluşturma kiti de fena olmaz (Bunu daha önce söylemiştim zaten.) Skyrim'in mod kütüphanesi oldukça geniş, ilham alabilecekleri birçok şey var. (Aksi olup yatabilirler de.)

CevapAlıntı
Gönderildi : 4 Haziran 2019 01:36
Dovakrah
(@dovakrah)
Üye
Üyelik: 11 ay önce
Gönderiler: 54
Gönderen: BlueNevy

Redfall bölgeyle bağlı olmak zorunda değil, Daggerfall'un Illiac Bay'i gibi yeni bir bölge oluşturabilirler bir bölgenin içinde. Belki de birden fazla bölgenin birleşimi de olabilir. Ek olarak yukarıda birinin yazdığı Oblivion olsa da Cyrodiil'de geçiyordu kısmı tam olarak doğru değil. Oyun genel olarak Oblivion merkezli işliyordu, bütün ana oyunlar ana merkezi isim olarak alıyorlar. Benim gönlüm Elsweyr ile Valenwood'tan yana, Hammerfell'e karşı bakış açım aşırı soğuk.

Diğer yandan TES 6 için Elder Scrolls Online'daki motif sistemi gelse çok güzel olur. Hem modderların oyuna zırh eklemelerini daha da kolaylaşır. Artifactlar artık artifact olduklarını hissettirsin fakat karşılık olarak alınmaları fazlasıyla zor olsun, uğraştırsın ya da sınırlandırılsın. Witcher 3'te ki Aerondight gibi belli şeyleri yapamazsan kılıca sahip olamama bile olabilir. DOOM'da yaptıkları gibi oyun için bir hikaye oluşturma kiti de fena olmaz (Bunu daha önce söylemiştim zaten.) Skyrim'in mod kütüphanesi oldukça geniş, ilham alabilecekleri birçok şey var. (Aksi olup yatabilirler de.)

hammerfellde gecerse bombos bi haritada oynuycaz gibi geliyor koskocaman akavir çölünde naparızki ? tabi seriye bi değişik hava katar ama ben en başından beri hammerfellde geçiceğine inandım..keske tes6 da kılıçlar zamanla aşınsa felan zırhlar savaştıkça parçalansa vs rpg öğeleri bol bol olsun yani bethesdanın geri dönüşü yok eğer bu oyun kötü çıkarsa baya zarara uğrarlar itibarlari yerle bir olur o yüzden iyi bişey çıkarırlar inş

CevapAlıntı
Gönderildi : 5 Haziran 2019 02:25
BlueNevy
(@newoooo)
İmparator
Üyelik: 5 sene önce
Gönderiler: 1485
Gönderen: Dovakrah
Gönderen: BlueNevy

Redfall bölgeyle bağlı olmak zorunda değil, Daggerfall'un Illiac Bay'i gibi yeni bir bölge oluşturabilirler bir bölgenin içinde. Belki de birden fazla bölgenin birleşimi de olabilir. Ek olarak yukarıda birinin yazdığı Oblivion olsa da Cyrodiil'de geçiyordu kısmı tam olarak doğru değil. Oyun genel olarak Oblivion merkezli işliyordu, bütün ana oyunlar ana merkezi isim olarak alıyorlar. Benim gönlüm Elsweyr ile Valenwood'tan yana, Hammerfell'e karşı bakış açım aşırı soğuk.

Diğer yandan TES 6 için Elder Scrolls Online'daki motif sistemi gelse çok güzel olur. Hem modderların oyuna zırh eklemelerini daha da kolaylaşır. Artifactlar artık artifact olduklarını hissettirsin fakat karşılık olarak alınmaları fazlasıyla zor olsun, uğraştırsın ya da sınırlandırılsın. Witcher 3'te ki Aerondight gibi belli şeyleri yapamazsan kılıca sahip olamama bile olabilir. DOOM'da yaptıkları gibi oyun için bir hikaye oluşturma kiti de fena olmaz (Bunu daha önce söylemiştim zaten.) Skyrim'in mod kütüphanesi oldukça geniş, ilham alabilecekleri birçok şey var. (Aksi olup yatabilirler de.)

hammerfellde gecerse bombos bi haritada oynuycaz gibi geliyor koskocaman akavir çölünde naparızki ? tabi seriye bi değişik hava katar ama ben en başından beri hammerfellde geçiceğine inandım..keske tes6 da kılıçlar zamanla aşınsa felan zırhlar savaştıkça parçalansa vs rpg öğeleri bol bol olsun yani bethesdanın geri dönüşü yok eğer bu oyun kötü çıkarsa baya zarara uğrarlar itibarlari yerle bir olur o yüzden iyi bişey çıkarırlar inş

Benim içimden Elsweyr ile Valenwood birlikte olması geçiyor. Yakın bir dönemde Aldmeri içi bir konuyu ele alabilir. Redfall belki İmparatorluğun tamamen çöküşünü bile konu alabilecek bir isim. Redfall çok bait isim gibi 😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 5 Haziran 2019 03:47
Dovakrah
(@dovakrah)
Üye
Üyelik: 11 ay önce
Gönderiler: 54
Gönderen: BlueNevy
Gönderen: Dovakrah
Gönderen: BlueNevy

Redfall bölgeyle bağlı olmak zorunda değil, Daggerfall'un Illiac Bay'i gibi yeni bir bölge oluşturabilirler bir bölgenin içinde. Belki de birden fazla bölgenin birleşimi de olabilir. Ek olarak yukarıda birinin yazdığı Oblivion olsa da Cyrodiil'de geçiyordu kısmı tam olarak doğru değil. Oyun genel olarak Oblivion merkezli işliyordu, bütün ana oyunlar ana merkezi isim olarak alıyorlar. Benim gönlüm Elsweyr ile Valenwood'tan yana, Hammerfell'e karşı bakış açım aşırı soğuk.

Diğer yandan TES 6 için Elder Scrolls Online'daki motif sistemi gelse çok güzel olur. Hem modderların oyuna zırh eklemelerini daha da kolaylaşır. Artifactlar artık artifact olduklarını hissettirsin fakat karşılık olarak alınmaları fazlasıyla zor olsun, uğraştırsın ya da sınırlandırılsın. Witcher 3'te ki Aerondight gibi belli şeyleri yapamazsan kılıca sahip olamama bile olabilir. DOOM'da yaptıkları gibi oyun için bir hikaye oluşturma kiti de fena olmaz (Bunu daha önce söylemiştim zaten.) Skyrim'in mod kütüphanesi oldukça geniş, ilham alabilecekleri birçok şey var. (Aksi olup yatabilirler de.)

hammerfellde gecerse bombos bi haritada oynuycaz gibi geliyor koskocaman akavir çölünde naparızki ? tabi seriye bi değişik hava katar ama ben en başından beri hammerfellde geçiceğine inandım..keske tes6 da kılıçlar zamanla aşınsa felan zırhlar savaştıkça parçalansa vs rpg öğeleri bol bol olsun yani bethesdanın geri dönüşü yok eğer bu oyun kötü çıkarsa baya zarara uğrarlar itibarlari yerle bir olur o yüzden iyi bişey çıkarırlar inş

Benim içimden Elsweyr ile Valenwood birlikte olması geçiyor. Yakın bir dönemde Aldmeri içi bir konuyu ele alabilir. Redfall belki İmparatorluğun tamamen çöküşünü bile konu alabilecek bir isim. Redfall çok bait isim gibi 😀

umarım o 2 bölgeden biri olur neyse çıksında nerde olursa olsun artık ne diyelim
CevapAlıntı
Gönderildi : 6 Haziran 2019 01:56
Dovakrah
(@dovakrah)
Üye
Üyelik: 11 ay önce
Gönderiler: 54

şu videoyu türkceye cevircek delikanli varmi ? az cok biseyler anladim ama yetmedi ne söylemis merak ediyorum yorumlara bakınca kötü bişeyler oldugu kesin

CevapAlıntı
Gönderildi : 7 Haziran 2019 15:15
mertusta
(@mertusta)
İmparator
Üyelik: 6 sene önce
Gönderiler: 7043
Gönderen: Dovakrah

şu videoyu türkceye cevircek delikanli varmi ? az cok biseyler anladim ama yetmedi ne söylemis merak ediyorum yorumlara bakınca kötü bişeyler oldugu kesin

10:18'de başlıyor Elder 6'ya dair yorumları. "Altıncı oyunu gördüğünüzde en son çıkan Skyrim ile aradaki teknoloji farkını görüp vay anan baban kemiğine diyeceksiniz" diyor özetle. Bethesda games studios çatısı altındaki tüm yapımcı stüdyolar Elder 6'ya odaklanacakmış. "Öyle bir oyun yapacağız ki en az 10 yıl çılgınlar gibi oynayacaksınız." Buna sevinelim mi üzülelim mi bilemedim. Teknolojiden kasıt yapay zeka ve oyunun her açıdan modlanabilmesi sanırım.

CevapAlıntı
Gönderildi : 7 Haziran 2019 15:45 Malkoçoğlu beğendi
Dovakrah
(@dovakrah)
Üye
Üyelik: 11 ay önce
Gönderiler: 54
Gönderen: mertusta
Gönderen: Dovakrah

şu videoyu türkceye cevircek delikanli varmi ? az cok biseyler anladim ama yetmedi ne söylemis merak ediyorum yorumlara bakınca kötü bişeyler oldugu kesin

10:18'de başlıyor Elder 6'ya dair yorumları. "Altıncı oyunu gördüğünüzde en son çıkan Skyrim ile aradaki teknoloji farkını görüp vay anan baban kemiğine diyeceksiniz" diyor özetle. Bethesda games studios çatısı altındaki tüm yapımcı stüdyolar Elder 6'ya odaklanacakmış. "Öyle bir oyun yapacağız ki en az 10 yıl çılgınlar gibi oynayacaksınız." Buna sevinelim mi üzülelim mi bilemedim. Teknolojiden kasıt yapay zeka ve oyunun her açıdan modlanabilmesi sanırım.

2023de çıkar artık :/ bu e3 de çöp olcak bethesda

CevapAlıntı
Gönderildi : 7 Haziran 2019 16:12
Signus Septimus
(@signusseptimus)
Üye
Üyelik: 3 sene önce
Gönderiler: 45

Bence bi trailer gelir todd amca yalanlarıyla ünlü. Akavir diyorum geçen sene belirttiğim gibi sağ gösterip sol vuracaklar herkes hammerfell, high rock falan bekliyor çünkü. Bethesda'nın olayı milleti şaşırtmak.

CevapAlıntı
Gönderildi : 9 Haziran 2019 00:55
Dovakrah
(@dovakrah)
Üye
Üyelik: 11 ay önce
Gönderiler: 54
Gönderen: Dude

Bence bi trailer gelir todd amca yalanlarıyla ünlü. Akavir diyorum geçen sene belirttiğim gibi sağ gösterip sol vuracaklar herkes hammerfell, high rock falan bekliyor çünkü. Bethesda'nın olayı milleti şaşırtmak.

starfieldden sonra tes6 ya yüklenceklermiş ve starfield bu sene yok yani birak bu seneyi seneye bile fragman göremeyiz.ama 25.yil videosunda ufak ufak basladiklarini gostermislerdi sanki cunku bi kaya resmi ve npc yüzünün resmi vardi belkide gostermek icin gostermislerdir bilemem

CevapAlıntı
Gönderildi : 9 Haziran 2019 02:45
Signus Septimus
(@signusseptimus)
Üye
Üyelik: 3 sene önce
Gönderiler: 45
Bu ileti 5 ay önce 2 defa tarafından Signus Septimus tarihinde düzenlendi
CevapAlıntı
Gönderildi : 9 Haziran 2019 12:14
Sayfa 84 / 85 Önceki Sonraki
  
Çalışıyor

Lütfen Giriş yap yada Kayıt ol