Oyun gelene kadar neyle oyalanıyorsunuz?  

Sayfa 4 / 9
 
(@steelo)
Üye

Bizim ts ye geliyorsunuz zaten, oynamak istediğinde beni akşamları ve hafta sonları ts de görürsün. Adım SoNHaKaN pm atarsan çekerim seni bf kanalına

Mutlaka gelirim format atıyım yükleyeyim tekrar oyunları, katılırım.

CevapAlıntı
Gönderildi : 10 Mart 2014 08:03
(@vatansever)
Yetkili

İlkokulda bir ara arkadaşlar Metin2'ye başlatmaya çalışmıştı. "Aç Alfa Mavi Kurt" gibi zincirleme sıfat tamlamalarını gördükten sonra oyundan koşarak uzaklaştım. Knight Online da oynamışlığım var ama sırf Troll Warrior çekebilecek kadar level atlayıp apelerde koxp kuranların korkulu rüyası olabilmek içindi. Hey gidi günler var ya, acımayıp 3 tane birden çekerdik. 😀 

Ben de oyun çıkana kadar Diablo 3 oynuyorum, gerçi oyun çıkınca da Diablo 3 oynamaya devam edicem, o parayı gidip Reaper of Souls'a verebilirim.

CevapAlıntı
Gönderildi : 10 Mart 2014 08:13
(@vatansever)
Yetkili

İlkokulda bir ara arkadaşlar Metin2'ye başlatmaya çalışmıştı. "Aç Alfa Mavi Kurt" gibi zincirleme sıfat tamlamalarını gördükten sonra oyundan koşarak uzaklaştım. Knight Online da oynamışlığım var ama sırf Troll Warrior çekebilecek kadar level atlayıp apelerde koxp kuranların korkulu rüyası olabilmek içindi. Hey gidi günler var ya, acımayıp 3 tane birden çekerdik. 😀 

Ben de oyun çıkana kadar Diablo 3 oynuyorum, gerçi oyun çıkınca da Diablo 3 oynamaya devam edicem, o parayı gidip Reaper of Souls'a verebilirim.

CevapAlıntı
Gönderildi : 10 Mart 2014 08:13
 KARA
(@kara)
Üye

Wolfteam oynayan varsa hemen itiraf etsin şimdi  xD

xD xD xD xD xD xD

Bi metin 2 dedim kaç kişi yazdı yaw 🙂
İlk çıktıklarında wolfteam la metinin ne kadar moda olduğunu ne çabuk unuttunuz 🙂 :tebrik :sir

CevapAlıntı
Gönderildi : 10 Mart 2014 08:14
 KARA
(@kara)
Üye

Wolfteam oynayan varsa hemen itiraf etsin şimdi  xD

xD xD xD xD xD xD

Bi metin 2 dedim kaç kişi yazdı yaw 🙂
İlk çıktıklarında wolfteam la metinin ne kadar moda olduğunu ne çabuk unuttunuz 🙂 :tebrik :sir

CevapAlıntı
Gönderildi : 10 Mart 2014 08:14
(@j00x0)
Üye

Bf 4 oynayan varsa bekleriz 🙂

burdayımmmmm bende oynuyorum hocam....

İlkokulda bir ara arkadaşlar Metin2'ye başlatmaya çalışmıştı. "Aç Alfa Mavi Kurt" gibi zincirleme sıfat tamlamalarını gördükten sonra oyundan koşarak uzaklaştım. Knight Online da oynamışlığım var ama sırf Troll Warrior çekebilecek kadar level atlayıp apelerde koxp kuranların korkulu rüyası olabilmek içindi. Hey gidi günler var ya, acımayıp 3 tane birden çekerdik. 😀 

Ben de oyun çıkana kadar Diablo 3 oynuyorum, gerçi oyun çıkınca da Diablo 3 oynamaya devam edicem, o parayı gidip Reaper of Souls'a verebilirim.

vay be seni gidi bizde birileri troll çekecek diye uyku uyumuyorduk alarm kurardık sırayla kalkar bakardık nerede o eski oyunlar offf offff  :'(

CevapAlıntı
Gönderildi : 10 Mart 2014 08:21
(@j00x0)
Üye

Bf 4 oynayan varsa bekleriz 🙂

burdayımmmmm bende oynuyorum hocam....

İlkokulda bir ara arkadaşlar Metin2'ye başlatmaya çalışmıştı. "Aç Alfa Mavi Kurt" gibi zincirleme sıfat tamlamalarını gördükten sonra oyundan koşarak uzaklaştım. Knight Online da oynamışlığım var ama sırf Troll Warrior çekebilecek kadar level atlayıp apelerde koxp kuranların korkulu rüyası olabilmek içindi. Hey gidi günler var ya, acımayıp 3 tane birden çekerdik. 😀 

Ben de oyun çıkana kadar Diablo 3 oynuyorum, gerçi oyun çıkınca da Diablo 3 oynamaya devam edicem, o parayı gidip Reaper of Souls'a verebilirim.

vay be seni gidi bizde birileri troll çekecek diye uyku uyumuyorduk alarm kurardık sırayla kalkar bakardık nerede o eski oyunlar offf offff  :'(

CevapAlıntı
Gönderildi : 10 Mart 2014 08:21
(@shagrat)
Üye

Bide koxpu troll troll warrior slotu arasına kuranlar vardı saygı duyulan koxperlar 😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 10 Mart 2014 08:24
(@shagrat)
Üye

Bide koxpu troll troll warrior slotu arasına kuranlar vardı saygı duyulan koxperlar 😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 10 Mart 2014 08:24
(@silentscream)
Üye

İlkokulda bir ara arkadaşlar Metin2'ye başlatmaya çalışmıştı. "Aç Alfa Mavi Kurt" gibi zincirleme sıfat tamlamalarını gördükten sonra oyundan koşarak uzaklaştım. Knight Online da oynamışlığım var ama sırf Troll Warrior çekebilecek kadar level atlayıp apelerde koxp kuranların korkulu rüyası olabilmek içindi. Hey gidi günler var ya, acımayıp 3 tane birden çekerdik. 😀 

Ben de oyun çıkana kadar Diablo 3 oynuyorum, gerçi oyun çıkınca da Diablo 3 oynamaya devam edicem, o parayı gidip Reaper of Souls'a verebilirim.

Diablo 3 bende de var. Ama çok sıktı beni, ve şuan cidden oynayacak bir şey yok (  3:) ). Steamden 0,5 dolara bir oyun almıştım indirimden co-op tarzı. Orion:Dino Horde adı, şuan onu indiriyorum bir deniyeceğim 😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 11 Mart 2014 08:35
(@silentscream)
Üye

İlkokulda bir ara arkadaşlar Metin2'ye başlatmaya çalışmıştı. "Aç Alfa Mavi Kurt" gibi zincirleme sıfat tamlamalarını gördükten sonra oyundan koşarak uzaklaştım. Knight Online da oynamışlığım var ama sırf Troll Warrior çekebilecek kadar level atlayıp apelerde koxp kuranların korkulu rüyası olabilmek içindi. Hey gidi günler var ya, acımayıp 3 tane birden çekerdik. 😀 

Ben de oyun çıkana kadar Diablo 3 oynuyorum, gerçi oyun çıkınca da Diablo 3 oynamaya devam edicem, o parayı gidip Reaper of Souls'a verebilirim.

Diablo 3 bende de var. Ama çok sıktı beni, ve şuan cidden oynayacak bir şey yok (  3:) ). Steamden 0,5 dolara bir oyun almıştım indirimden co-op tarzı. Orion:Dino Horde adı, şuan onu indiriyorum bir deniyeceğim 😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 11 Mart 2014 08:35
(@shupililuma)
Üye

Ben daha önce Elderscrolls evreni ile tanışmadığım için şu an Skyrim oynuyorum.Bir yandan da oyunun hikayesini anlamaya çalışarak vakit geçiriyorum.Yani lorelara dalmış durumdayım.Hikaye çok karışıkmış bu arada...

CevapAlıntı
Gönderildi : 11 Mart 2014 18:03
(@shupililuma)
Üye

Ben daha önce Elderscrolls evreni ile tanışmadığım için şu an Skyrim oynuyorum.Bir yandan da oyunun hikayesini anlamaya çalışarak vakit geçiriyorum.Yani lorelara dalmış durumdayım.Hikaye çok karışıkmış bu arada...

CevapAlıntı
Gönderildi : 11 Mart 2014 18:03
(@tlgtrd)
Üye

Ben daha önce Elderscrolls evreni ile tanışmadığım için şu an Skyrim oynuyorum.Bir yandan da oyunun hikayesini anlamaya çalışarak vakit geçiriyorum.Yani lorelara dalmış durumdayım.Hikaye çok karışıkmış bu arada...

Aynı şekilde bende. Tüm hikaye,isimler olsun anlamaya calısıyorum sonra bi an aklıma geliyo farkediyorum karıştırmışım. Hemen şipşak vikiyi acıp bakıyorum. Bu Viki çok iyi birşey yapanların,emeği geçenlerin ellerine sağlık.  :sir

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Mart 2014 08:52
(@tlgtrd)
Üye

Ben daha önce Elderscrolls evreni ile tanışmadığım için şu an Skyrim oynuyorum.Bir yandan da oyunun hikayesini anlamaya çalışarak vakit geçiriyorum.Yani lorelara dalmış durumdayım.Hikaye çok karışıkmış bu arada...

Aynı şekilde bende. Tüm hikaye,isimler olsun anlamaya calısıyorum sonra bi an aklıma geliyo farkediyorum karıştırmışım. Hemen şipşak vikiyi acıp bakıyorum. Bu Viki çok iyi birşey yapanların,emeği geçenlerin ellerine sağlık.  :sir

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Mart 2014 08:52
Sayfa 4 / 9