Oyun gelene kadar neyle oyalanıyorsunuz?  

Sayfa 6 / 9
 
(@sarhi)
Üye

Demo diye bir şey mevcut illa korsana yönelmek gereksiz beklemek ve yorumlar , incelemeler , tavsiyeler bunlara göz atmakta başka bir seçenek...  :sir

The truth.. has spoken!

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Mart 2014 12:24
(@silentscream)
Üye

bence torrentden indir aynı steam dekiyle ama beleş bilmiyosan torrentle indirmeyi yardımcı olabilirim :sir

Kapı gibi zamunda üyeliğim var, ama prensip meselesi, korsan oyun oynamıyorum 🙂 Ve dedikleri gibi nerdeyse bütün forum benim gibi düşünüyor 😛

Ayrıca biz bilmiyor muyuz torrent çekmeyi sanki?  😀

LT18i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Mart 2014 12:33
(@silentscream)
Üye

bence torrentden indir aynı steam dekiyle ama beleş bilmiyosan torrentle indirmeyi yardımcı olabilirim :sir

Kapı gibi zamunda üyeliğim var, ama prensip meselesi, korsan oyun oynamıyorum 🙂 Ve dedikleri gibi nerdeyse bütün forum benim gibi düşünüyor 😛

Ayrıca biz bilmiyor muyuz torrent çekmeyi sanki?  😀

LT18i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Mart 2014 12:33
(@koseku)
Üye

Demo diye bir şey mevcut illa korsana yönelmek gereksiz beklemek ve yorumlar , incelemeler , tavsiyeler bunlara göz atmakta başka bir seçenek...  :sir

Tam surumunu denemek varken niye demosu? 🙂 yanlis anlasilmasin kit kanaat gecinen bi ogrenci olarak rome2 yi satin almis birisiyim. Oyunu begendikten, hep oynayacagima karar verdikten sonra alirim diyorum ben. Oyunu aldim duruyor steamde bos bos. İcim yaniyo aldim diye.
Not: oyunu prepaid aldigim icin deneme veya yorum okuma sansim yoktu.

U8650-1 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Mart 2014 12:41
(@koseku)
Üye

Demo diye bir şey mevcut illa korsana yönelmek gereksiz beklemek ve yorumlar , incelemeler , tavsiyeler bunlara göz atmakta başka bir seçenek...  :sir

Tam surumunu denemek varken niye demosu? 🙂 yanlis anlasilmasin kit kanaat gecinen bi ogrenci olarak rome2 yi satin almis birisiyim. Oyunu begendikten, hep oynayacagima karar verdikten sonra alirim diyorum ben. Oyunu aldim duruyor steamde bos bos. İcim yaniyo aldim diye.
Not: oyunu prepaid aldigim icin deneme veya yorum okuma sansim yoktu.

U8650-1 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Mart 2014 12:41
(@alagosdir)
Üye

Kapı gibi zamunda üyeliğim var, ama prensip meselesi, korsan oyun oynamıyorum 🙂 Ve dedikleri gibi nerdeyse bütün forum benim gibi düşünüyor 😛

Ayrıca biz bilmiyor muyuz torrent çekmeyi sanki?  😀

LT18i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Forumların amacı insanları bilgilendirmek değilmi sen biliyo olabilirsin ama belki bilmiyen vardır küstahlık taslamaya gerek yok ama haklısınız korsan emek hırsızlığıdır ama kimi insan vardır maddi durumu müsait değildir oyunu almaya ama çok istiyodur ozaman bence düşünelenilir bi secenektir

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Mart 2014 12:45
(@alagosdir)
Üye

Kapı gibi zamunda üyeliğim var, ama prensip meselesi, korsan oyun oynamıyorum 🙂 Ve dedikleri gibi nerdeyse bütün forum benim gibi düşünüyor 😛

Ayrıca biz bilmiyor muyuz torrent çekmeyi sanki?  😀

LT18i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Forumların amacı insanları bilgilendirmek değilmi sen biliyo olabilirsin ama belki bilmiyen vardır küstahlık taslamaya gerek yok ama haklısınız korsan emek hırsızlığıdır ama kimi insan vardır maddi durumu müsait değildir oyunu almaya ama çok istiyodur ozaman bence düşünelenilir bi secenektir

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Mart 2014 12:45
(@silentscream)
Üye

Forumların amacı insanları bilgilendirmek değilmi sen biliyo olabilirsin ama belki bilmiyen vardır küstahlık taslamaya gerek yok ama haklısınız korsan emek hırsızlığıdır ama kimi insan vardır maddi durumu müsait değildir oyunu almaya ama çok istiyodur ozaman bence düşünelenilir bi secenektir

İyide "oyun alıcam" diyen benim. Orjinal oyun alıcam diyen birine başkası "Ne para veriyon olm kerizmisin, git torrent çek ehueh" benzeri şeyler derse cevabınıda alır elbet. Eğer "bilmeyen" kişilere yardımcı olmak istiyorsan (Forumu geçtim Türkiye'deki gençlerin % kaçı torrentin ne olduğunu bilmiyordur acaba?) konu dışı bölümüne "Korsan Oyun Torrentten Nasıl İndirilir" diye bir konu açabilirsin. Ha anında da ceza puanını alırsın onuda ben söyleyeyim sana, ne de olsa burada amaç yardımcı olmak değil mi?

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Mart 2014 14:24
(@silentscream)
Üye

Forumların amacı insanları bilgilendirmek değilmi sen biliyo olabilirsin ama belki bilmiyen vardır küstahlık taslamaya gerek yok ama haklısınız korsan emek hırsızlığıdır ama kimi insan vardır maddi durumu müsait değildir oyunu almaya ama çok istiyodur ozaman bence düşünelenilir bi secenektir

İyide "oyun alıcam" diyen benim. Orjinal oyun alıcam diyen birine başkası "Ne para veriyon olm kerizmisin, git torrent çek ehueh" benzeri şeyler derse cevabınıda alır elbet. Eğer "bilmeyen" kişilere yardımcı olmak istiyorsan (Forumu geçtim Türkiye'deki gençlerin % kaçı torrentin ne olduğunu bilmiyordur acaba?) konu dışı bölümüne "Korsan Oyun Torrentten Nasıl İndirilir" diye bir konu açabilirsin. Ha anında da ceza puanını alırsın onuda ben söyleyeyim sana, ne de olsa burada amaç yardımcı olmak değil mi?

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Mart 2014 14:24
(@vidrinath)
Üye

İyide "oyun alıcam" diyen benim. Orjinal oyun alıcam diyen birine başkası "Ne para veriyon olm kerizmisin, git torrent çek ehueh" benzeri şeyler derse cevabınıda alır elbet. Eğer "bilmeyen" kişilere yardımcı olmak istiyorsan (Forumu geçtim Türkiye'deki gençlerin % kaçı torrentin ne olduğunu bilmiyordur acaba?) konu dışı bölümüne "Korsan Oyun Torrentten Nasıl İndirilir" diye bir konu açabilirsin. Ha anında da ceza puanını alırsın onuda ben söyleyeyim sana, ne de olsa burada amaç yardımcı olmak değil mi?

+++  :tebrik

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Mart 2014 14:38
(@vidrinath)
Üye

İyide "oyun alıcam" diyen benim. Orjinal oyun alıcam diyen birine başkası "Ne para veriyon olm kerizmisin, git torrent çek ehueh" benzeri şeyler derse cevabınıda alır elbet. Eğer "bilmeyen" kişilere yardımcı olmak istiyorsan (Forumu geçtim Türkiye'deki gençlerin % kaçı torrentin ne olduğunu bilmiyordur acaba?) konu dışı bölümüne "Korsan Oyun Torrentten Nasıl İndirilir" diye bir konu açabilirsin. Ha anında da ceza puanını alırsın onuda ben söyleyeyim sana, ne de olsa burada amaç yardımcı olmak değil mi?

+++  :tebrik

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Mart 2014 14:38
(@eno-hlaalu)
Üye

Day Z.

Psikolojim bozuldu öz kardeşimin kafasına sıktım su için. :rulet :dracula

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Mart 2014 14:39
(@eno-hlaalu)
Üye

Day Z.

Psikolojim bozuldu öz kardeşimin kafasına sıktım su için. :rulet :dracula

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Mart 2014 14:39
(@silentscream)
Üye

Day Z.

Psikolojim bozuldu öz kardeşimin kafasına sıktım su için. :rulet :dracula

Emin ol senden daha kötü psikolojide olanlar var oyunda;

Örnek A:

Tanıtım

  😛

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Mart 2014 14:49
(@silentscream)
Üye

Day Z.

Psikolojim bozuldu öz kardeşimin kafasına sıktım su için. :rulet :dracula

Emin ol senden daha kötü psikolojide olanlar var oyunda;

Örnek A:

Tanıtım

  😛

CevapAlıntı
Gönderildi : 12 Mart 2014 14:49
Sayfa 6 / 9