Stat dağılımını nasıl yapmalıyız  

 
(@masterstanly)
Üye

Merhaba templar karakter açtım heavy armor takılıyorum dps skillerini açıyorum statları nasıl vermeliyim

Alıntı
Gönderildi : 1 Temmuz 2015 07:49
(@truenordsnever)
Üye

Hangi kişiliği tercih ettin.Healer veya tank falan mı?

CevapAlıntı
Gönderildi : 1 Temmuz 2015 07:52
(@masterstanly)
Üye

şuan daha oyunun başlarında oldugu için tankımsı gidiyorum ama skiller bayağı mana yiyor

CevapAlıntı
Gönderildi : 1 Temmuz 2015 08:07
(@khaganate)
Üye

Magicka yemesi için büyü kullanman gerek, templar açıp tankımsı gidiyorsan bi gariplik var

CevapAlıntı
Gönderildi : 1 Temmuz 2015 08:35
(@masterstanly)
Üye

tankımsı dedıgım heavy armor giyiyorum kalkan kılıç 😀 yani skill açmakta hatamı yaptım büyü skillerini sıfırlayım mı?

CevapAlıntı
Gönderildi : 1 Temmuz 2015 08:42
(@truenordsnever)
Üye

tankımsı dedıgım heavy armor giyiyorum kalkan kılıç 😀 yani skill açmakta hatamı yaptım büyü skillerini sıfırlayım mı?

Yav tamam ne olacaksan Spear mı Light mı healrım mı?

CevapAlıntı
Gönderildi : 1 Temmuz 2015 09:18
(@masterstanly)
Üye

spear

CevapAlıntı
Gönderildi : 1 Temmuz 2015 09:27
(@m3tallihead)
Üye

full stamina kardeşim.. yanliz skilleri morphlarken stamina morphlarina vermeye dikkat et.

CevapAlıntı
Gönderildi : 2 Temmuz 2015 04:07