Sorularınıza daha hızlı cevap almak için Discord kanalımıza katılabilirsiniz.

 

oblivion karakter yetenek sorunu

Sayfa 1 / 2
 
(@burakop)
Üye

arkadaşlar zeka ve irade niye böyle düştü

Alıntı
Topic starter Gönderildi : 18 Haziran 2017 13:58
(@darkdeep)
Yetkili

Hastalık kapmışsın, kendini tedavi etmen gerek. Hastalık tedavi iksiri alabilirsin dükkanlardan.

CevapAlıntı
Gönderildi : 18 Haziran 2017 14:00
(@burakop)
Üye

Hastalık kapmışsın, kendini tedavi etmen gerek. Hastalık tedavi iksiri alabilirsin dükkanlardan.

hastalık kaptığımı nasıl anlarım bildirim falan gelmedi karakter ekranında yazıyor mu

CevapAlıntı
Topic starter Gönderildi : 18 Haziran 2017 14:53
 Ran
(@rancour)
Üye

hastalık kaptığımı nasıl anlarım bildirim falan gelmedi karakter ekranında yazıyor mu

Hocam büyü menüsüne gir. (Baltanın yanındaki alev simgesine tıkla.)
Aktif Etkiler menüsüne gir, orda bulursun hastalığı zaten.

CevapAlıntı
Gönderildi : 18 Haziran 2017 14:56
 Ufon
(@ufon)
Üye

Hocam büyü menüsüne gir. (Baltanın yanındaki alev simgesine tıkla.)
Aktif Etkiler menüsüne gir, orda bulursun hastalığı zaten.

Aktif etkiler çevrilmiş değil, karıştırabilir. 😀 Büyü bölümü herkes de alev sembolü olmayabilir kalp olarak da görülür, seçilen büyüye göre değişir. 😀 
Menüye girince en sağdaki üstü çizgili kuru kafa sembolü olan yer.

CevapAlıntı
Gönderildi : 18 Haziran 2017 15:55
(@burakop)
Üye

Hocam büyü menüsüne gir. (Baltanın yanındaki alev simgesine tıkla.)
Aktif Etkiler menüsüne gir, orda bulursun hastalığı zaten.

teşekkürler birde tılsımlama nasıl oluyor skyrimdeki silahları parçalayıpm tılsımı mı öğreniyoruz yoksa başka bir şekilde mi

CevapAlıntı
Topic starter Gönderildi : 19 Haziran 2017 10:57
 Ran
(@rancour)
Üye

teşekkürler birde tılsımlama nasıl oluyor skyrimdeki  silahları parçalayıpm tılsımı mı öğreniyoruz yoksa başka bir şekilde mi

Hocam "Arcane University" adlı yere git.
Ordaki ışınlanma platformlarından "Archmage's Quarters" adlı platformu bul (1 - 2 kat yukarı çıkman gerekebilir platformlarla).
Archmage's Quarters adlı platformda ışınlandığın odada "Altar of Enchanting" adında kürsü gibi olan şeyi ara.
Tılsımlamayı onlarla yapıyosun.

Hocam oyunu Türkçe Yama 'yla hiç bitirmedim, o yüzden Türkçe'lerini bilmiyorum kusura bakmazsın umarım.


"Altar of Enchanting"

"Işınlanma Platformları"

Arcane University'nin Haritadaki Yeri



CevapAlıntı
Gönderildi : 19 Haziran 2017 11:26
(@baris)
Üye

Zekan veya iraden emilmişte olabilir. Büyü menusune baktığın zaman anlarsın. Zombilerden çok bulaşır. Yaklaşmamaya dikkat et.

CevapAlıntı
Gönderildi : 19 Haziran 2017 12:31
(@burakop)
Üye

Hocam "Arcane University" adlı yere git.
Ordaki ışınlanma platformlarından "Archmage's Quarters" adlı platformu bul (1 - 2 kat yukarı çıkman gerekebilir platformlarla).
Archmage's Quarters adlı platformda ışınlandığın odada "Altar of Enchanting" adında kürsü gibi olan şeyi ara.
Tılsımlamayı onlarla yapıyosun.

Hocam oyunu Türkçe Yama 'yla hiç bitirmedim, o yüzden Türkçe'lerini bilmiyorum kusura bakmazsın umarım.


"Altar of Enchanting"

"Işınlanma Platformları"

Arcane University'nin Haritadaki Yeri



teşekkürler başka tılsımları nasıl öğreniyoruz

CevapAlıntı
Topic starter Gönderildi : 19 Haziran 2017 12:45
 Ran
(@rancour)
Üye

teşekkürler başka tılsımları nasıl öğreniyoruz

Hocam tılsımlar, bildiğin/öğrendiğin büyüler olarak biliyorum ben.

CevapAlıntı
Gönderildi : 19 Haziran 2017 12:58
(@baris)
Üye

Mage guildleri var. Oralara git eğitim ve büyü öğreten öğretmenlerle konuş. Guildlerdeki çoğu kişi büyü öğretiyor ama her saat değil. Kafalarına göre. Ayrıca yolda gezgin görürsen onlarda büyü öğretiyor bazıları ama modla geliyor o. Hangi mod hatırlamıyorum. Silmek istediğin bir büyü olursa delete tuşuyla silebilirsin.

CevapAlıntı
Gönderildi : 19 Haziran 2017 18:48
(@bahtiyar)
Üye

arkadaşlar zeka ve irade niye böyle düştü

Haci naptin buldun mu cozumunu bendede ayni sekilde dustu iyilesme iksiri ictim fkt fayda etmedi birde aktif etkilerde hic bir hastalik yok.

CevapAlıntı
Gönderildi : 26 Haziran 2017 14:23
(@baris)
Üye

Haci naptin buldun mu cozumunu bendede ayni sekilde dustu iyilesme iksiri ictim fkt fayda etmedi birde aktif etkilerde hic bir hastalik yok.

Aktif etkilerde hastalık yoksa belirli özellikleri arttıran otlar meyveler sebzeler var onları yiyerek eski haline getirebilirsin.

CevapAlıntı
Gönderildi : 26 Haziran 2017 14:45
(@burakop)
Üye

Haci naptin buldun mu cozumunu bendede ayni sekilde dustu iyilesme iksiri ictim fkt fayda etmedi birde aktif etkilerde hic bir hastalik yok.

yok hocam çözemedim zehir - hastalık giderme iksiri içtim gene fayda etmedi bu şapellerden kutsama alıcakmışız galiba ama bir türlü alamıyorum sen günahkarsın diye yazı çıkıyor

CevapAlıntı
Topic starter Gönderildi : 27 Haziran 2017 17:07
 Ufon
(@ufon)
Üye

yok hocam çözemedim zehir - hastalık giderme iksiri içtim gene fayda etmedi bu şapellerden kutsama alıcakmışız galiba ama bir türlü alamıyorum sen günahkarsın diye yazı çıkıyor

Kötü şöhreti sıfırlayıp öyle dene? setpcinfamy 0

Kalıcı hasar aldıysan da burayı incele:  http://en.uesp.net/wiki/Oblivion:Restore_Intelligence

CevapAlıntı
Gönderildi : 27 Haziran 2017 17:26
Sayfa 1 / 2