Discord Sunucumuza Katılın!

Forum üye alımına ve yeni ileti gönderimine kapatılmıştır. Tüm sorularınızı Discord sunucumuzda sorabilirsiniz.

Türkçe yama?

Sayfa 1 / 6
 
(@elderscrollssever)
Üye

Biliyorum üzerinde çalışıyorsunuz ama şubat başından beri haber yok. Madem konuyu kapattınız o zaman haftada bir bilgilendirme yapın. İşiniz gücünüz var anladık ama haber verin arada bir 🙂

Alıntı
Konu başlatıcı Gönderildi : 18 Şubat 2017 04:10
(@valuetr)
Üye

Mertusta kesin bir dil ile söylemişti tarihi bilmiyoruz diye sordugumda ise ortalama olarak mart nisan civarı dedi bende hızlıca gelmesini istiyorum ama elimizden birşey gelmez para alarak çevirmiyor gönüllü bir şekilde çeviri çıkıyor mertustaya sordugumda bana verdiği cevabı atayım bu konuyu okuyanlarda rahatça bekleyebilir.

nisanda çıkacak. şuanda yoğunum. bugün siteye ilk kez şimdi girebiliyorum. çeviri iptal olmadı çıkacak ama gecikecek daha önce dediğim gibi. vaktim olmuyor. vaktim olsa yarın sabaha çıkartırdım. notlar ve bir kaç kitap var çevrilmesi gereken.

Yani 2 ay civarı var kısaca konu açacagınıza bir mesaj atsanız mertustaya zaten müsait olunca cevap verir soranlara

CevapAlıntı
Gönderildi : 18 Şubat 2017 09:33
(@suleyman-maik)
Üye

ne bir ileti var, ne bir haber senden
söyle de bileyim yoksa hiç mi gelmicen
her akşam güneşin battığı yerden
rplerin doluyor gecelerime

ingilizce fakiri doğmuşum zaten ezelden
türkçe yamalara alıştım ne gelir elden
yeni haberler var mı diye baktığım yerden
rplerin doluyor gecelerime

geçilmez oblivionun sokaklarından
içilmez suları pınarlarından
dagonu da öpecem madolyonumlan
rplerin doluyor gecelerime

CevapAlıntı
Gönderildi : 18 Şubat 2017 09:48
(@falta)
Üye

bir görev modunu çevirmek için günlerdir uğraşıyorum o yüzden anladım bu işlerin kolay olmadığını. özellikle kitaplar çok uzun sürebiliyor çevirmesi. bu sebeple komple oyunu çevirenlere bir şey diyemem. eminim onlar da en kısa zamanda çıkarmak istiyordur. hayırlısı bakalım...

CevapAlıntı
Gönderildi : 18 Şubat 2017 09:49
(@valuetr)
Üye

Aslında az bi bölüm kalmış mertustanın dediğine göre ingilizcesi olan biri başlasa 1 2 gün içinde bitirebilir gibi çeviri ekibide dolu olmalı sanırsam

CevapAlıntı
Gönderildi : 18 Şubat 2017 09:56
(@falta)
Üye

Aslında az bi bölüm kalmış mertustanın dediğine göre ingilizcesi olan biri başlasa 1 2 gün içinde bitirebilir gibi çeviri ekibide dolu olmalı sanırsam

foruma yollasalar çevirip geri yollasak nasıl 😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 18 Şubat 2017 10:05
(@aethel)
Üye

Mertusta'nın foruma girecek vakti bile yokmuş. Çeviri üst yorumlarda yazılan gibi Mart veya Nisan'a aksayacak gibi.

CevapAlıntı
Gönderildi : 18 Şubat 2017 10:21
(@elderscrollssever)
Üye

Tamam beyler umarım mart ayında çıkar. Şubat neredeyse bitti. 2-3 kişi daha olsaydı çeviride biterdi ama olsun. Sadece belli aralıklarla bilgilendirme yapılsın istedim. Onlara teşekkür ediyorum bu oyunu Türkçe yapacakları için 🙂

CevapAlıntı
Konu başlatıcı Gönderildi : 18 Şubat 2017 11:30
(@sofix3131)
Üye

Ya çeviri illaki gelicek gelsin de ne zaman gelirse gelsin kaliteli bir içerik olarak gelicegine eminim kalitesiz gelicekse şimdi hiç gelmesin aksamasinin nedeni bundandır düzgün bir içerik çıkartmak az daha sabır edin  😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 18 Şubat 2017 12:19
(@byzorba42)
Üye

Herkese kolay gelsin sabırsızlıkla bekliyorum takipte kalacağım inşallah en kısa zamanda Türkçe Yama çıkar 🙂

CevapAlıntı
Gönderildi : 23 Mart 2017 10:31
(@modcu)
Üye

Arkadaşlar oynamak için türkçe yamayı bekliyorsanız bence pek gerek yok. Ben çok rahat oynuyorum şuan yani o kadar ingilizce istemiyor oyun ayrıca Türkçe kitap yamasını indirebilirsiniz kitaplar (notlar dahil) neredeyse oyunun herşeyini oluşturuyor.

CevapAlıntı
Gönderildi : 23 Mart 2017 10:40
(@aethel)
Üye

Oynamak değil, anlayarak oynamak önemli.

CevapAlıntı
Gönderildi : 23 Mart 2017 10:41
(@modcu)
Üye

Oynamak değil, anlayarak oynamak önemli.

Aslında onu anlatmak istiyorum kitap yaması hikayeyi anlamamıza yardımcı oluyor bazı kişilerde görevleri anlayamadıkları için oynayamıyorlar İngilizce yüzünden ama biraz oynasalar çok kolay olacaklarını anlayacaklar.

CevapAlıntı
Gönderildi : 23 Mart 2017 10:46
(@byzorba42)
Üye

Oynamak değil, anlayarak oynamak önemli.

Kesinlikle katılıyorum kardeşim oyunun konusunu anlamak ilk adım  🙂

CevapAlıntı
Gönderildi : 23 Mart 2017 10:47
(@falta)
Üye

Türkçe oynamak çok daha zevkli. o yüzden ben beklemeyi tercih ediyorum. eninde sonunda çıkacak sanırım 😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 23 Mart 2017 16:10
Sayfa 1 / 6