Kadim tomar görevleri  

Sayfa 1 / 2
 
(@ejderha-ruhu)
Üye

Merhaba arkadaşlar kadim tomari aldım sonra yaşlı bir amca vardı buzun içinde yaşıyordu kopyala flan diyodu bir kupe kopyalayıp verdim.
Amca açtı aletini içinden bı kitap çıktı adı garip biseydi kullandım onu,amca sizlere ömür.Kadim tomar hala bende ve bırakılmiyor görevdeyken eşya bırakılamaz diyor ama görev yok.Yardim edin lütfen.


Görev mi alicam birinden anlamadım.

Alıntı
Gönderildi : 25 Ocak 2018 16:29
 Ran
(@rancour)
Üye

Elder Scroll'u "Alduin's Bane" adlı görevde kullanıyosun hocam.
Öyle bi' görev yok mu görev listesinde?

"Normallik, taşla döşenmiş bir yoldur:
Yürümesi rahattır, fakat üzerinde hiç çiçek açmaz."

CevapAlıntı
Gönderildi : 25 Ocak 2018 16:45
(@dark-man)
Üye

Elder Scroll'u "Alduin's Bane" adlı görevde kullanıyosun hocam.
Öyle bi' görev yok mu görev listesinde?

Birkaç bölümden sonra gelecek diye biliyorum

CevapAlıntı
Gönderildi : 25 Ocak 2018 16:48
 Anonim
(@Anonim)
Misafir

Birkaç bölümden sonra gelecek diye biliyorum

Ayn bi bölümden sonra geliyodu bendede gelmemişti

CevapAlıntı
Gönderildi : 25 Ocak 2018 16:50
 Ran
(@rancour)
Üye

Birkaç bölümden sonra gelecek diye biliyorum

Elder Knowledge görevinden sonra (Elder Scroll'u aldığımız görev) direk Alduin's Bane görevi gelmesi lazım zaten hocam.
Alduin's Bane'den önce gidip Discerning the Transmundane'yi tamamlamak oyuncuya kalmış.

"Normallik, taşla döşenmiş bir yoldur:
Yürümesi rahattır, fakat üzerinde hiç çiçek açmaz."

CevapAlıntı
Gönderildi : 25 Ocak 2018 16:52
(@ejderha-ruhu)
Üye

Elder Scroll'u "Alduin's Bane" adlı görevde kullanıyosun hocam.
Öyle bi' görev yok mu görev listesinde?

Hocam öldürdüm alduini kadim kuzeylilerle birlikte,yani o dediğiniz görevi yaptım.Tomarla alakalı görev yok takıldığım yer orası tomarda atılmıyor,demekki daha görev var.

CevapAlıntı
Gönderildi : 25 Ocak 2018 17:08
 Ran
(@rancour)
Üye

Hocam öldürdüm alduini kadim kuzeylilerle birlikte,yani o dediğiniz görevi yaptım.Tomarla alakalı görev yok takıldığım yer orası tomarda atılmıyor,demekki daha görev var.

Öyle desene hocam. 😀
Eğer Dawnguard DLC'si varsa, DLC'yi bitirebilmek için 3 Scroll'a ihtiyacın var, ana hikaye sayesinde kazandığın Scroll da bunlardan biri.
Eğer DLC yoksa, kurtulmak için yapabileceğin tek şey (konsol komutları olmadan) Winterhold College'deki Urag-gro Shub'a satmak.

"Normallik, taşla döşenmiş bir yoldur:
Yürümesi rahattır, fakat üzerinde hiç çiçek açmaz."

CevapAlıntı
Gönderildi : 25 Ocak 2018 17:12
(@ejderha-ruhu)
Üye

Öyle desene hocam. 😀
Eğer Dawnguard DLC'si varsa, DLC'yi bitirebilmek için 3 Scroll'a ihtiyacın var, ana hikaye sayesinde kazandığın Scroll da bunlardan biri.
Eğer DLC yoksa, kurtulmak için yapabileceğin tek şey (konsol komutları olmadan) Winterhold College'deki Urag-gro Shub'a satmak.

Şimdi anlaşıldı 😀 teşekkür ederim daha dcl almadım karanlık kardeşlik görevlerini yapıyorum.Sizce hangi dclden baslamaliyim?

CevapAlıntı
Gönderildi : 25 Ocak 2018 17:16
 Anonim
(@Anonim)
Misafir

Dawnguard iyi fakat dragonborn daha best 🙂

CevapAlıntı
Gönderildi : 25 Ocak 2018 17:20
 Joe
(@joe)
Üye

Hocam öldürdüm alduini kadim kuzeylilerle birlikte,yani o dediğiniz görevi yaptım.Tomarla alakalı görev yok takıldığım yer orası tomarda atılmıyor,demekki daha görev var.

Edit :d yorumları tam okumamışım xD

CevapAlıntı
Gönderildi : 25 Ocak 2018 17:37
(@androlia)
Üye

Hocam öldürdüm alduini kadim kuzeylilerle birlikte,yani o dediğiniz görevi yaptım.Tomarla alakalı görev yok takıldığım yer orası tomarda atılmıyor,demekki daha görev var.

Kadim tomarlar atılmaz atma da zaten oyunun amacı o 🙂 The Elder scrolls yani kadim tomarlar illada satmak istiyorsan kishisar kolejindeki kutuphanede ork bi amcamiz var tomarlarla ugrasirmisin de gerisi gelir.

CevapAlıntı
Gönderildi : 26 Ocak 2018 04:04
(@icedman)
Üye

Merhaba dostlar, kadim tomar ejderhayı kütüphanedeki Ork Dayı'ya sattım ve geri alamıyorum, ''bununla ilgilenir misin'' tarzı bir soru sordum, o da tabi ki deyip 2000 altın karşılığında benden tomarı aldı ve ben sattığım şeyin ejderha tomarı olduğunu çok uzun zaman sonra anladım, yani kayıtlardan geriye dönemiyorum çünkü üzerine bir sürü görev yaptım.. Konsolu kullanarak görevleri baştan oynayabiliyormuşuz. Bana yardımcı olur musunuz, çok uzun zamandır oynadığım oyunun sonuna geldim ve finalini görmek istiyorum. Gece Ana'nın verdiği sonu gelmez cinayetlerin dışında görev kalmadı oyunda. 🙂

CevapAlıntı
Gönderildi : 28 Aralık 2019 22:31
(@eisenheim)
Üye

Bildiğim kadarıyla satılabilir hale geldiyse görevi bitmiştir, endişelenmene gerek yok. 🙂 Tersi olsa envanterden çıkaramazdın.

CevapAlıntı
Gönderildi : 29 Aralık 2019 20:34
(@icedman)
Üye

.html

Şuan ana hikayeye devam edemiyorum, görev linkte de görüldüğü gibi bitmiş değil.. Belki de final bölümüne gelirken, aylardır oynadığım oyun çöp oldu.. Sanırım çözümü de yok..

CevapAlıntı
Gönderildi : 30 Aralık 2019 02:11
(@eisenheim)
Üye

Bu videodaki yöntemlere bir göz at istersen.

CevapAlıntı
Gönderildi : 30 Aralık 2019 16:31
Sayfa 1 / 2