fbpx

Forum Çok Yavaş  

Sayfa 2 / 3 Önceki Sonraki
 
Filsuk
(@filsuk)
Üye
Üyelik: 2 sene önce
Gönderiler: 199

Hala yavaş ama sanki eskisine göre sanki biraz düzeldi. Ne dersiniz?

CevapAlıntı
Gönderildi : 14 Eylül 2019 17:16
Alduin001
(@alduin001)
Üye
Üyelik: 8 ay önce
Gönderiler: 52

aynn biraz daha canlı gibi şuan

CevapAlıntı
Gönderildi : 14 Eylül 2019 22:29
Drake
(@draggur22)
Üye
Üyelik: 5 sene önce
Gönderiler: 1689

Kendinizi kandırmayın. Düzelme dediğiniz şeyler birkaç dakikalık geçiçi bir durum.  Forumun kalitesi çok düştü. 

CevapAlıntı
Gönderildi : 20 Eylül 2019 12:54
ustaguild
(@ustaguild)
Üye
Üyelik: 2 sene önce
Gönderiler: 24

Forum hala çok yavaş yeni foruma geçildikten sonra bu hale geldi herhangi bir çalışma olacak mı bazen hiç giriş yapılamıyor çünkü siteye.

CevapAlıntı
Gönderildi : 8 Kasım 2019 00:34
Eisenheim
(@eisenheim)
Üye
Üyelik: 1 sene önce
Gönderiler: 83

Evet, bende de öyle.

CevapAlıntı
Gönderildi : 8 Kasım 2019 15:51
aranumaril
(@aethel)
İmparator
Üyelik: 4 sene önce
Gönderiler: 5716

Ne yazık ki bazı sebeplerden ötürü bu sorunu düzeltemiyoruz. Bu bizim de canımızı sıkıyor ancak elimizden bir şey gelmiyor. Hepimiz istiyoruz forum eski günlerine dönsün, aktifliğimiz güzel olsun, altyapımız güzel olsun, ancak elden bir şey gelmiyor. Burada bir açıklama yapmalıyım sevgili EST üyeleri, kimseyi suçlama amaçlı demiyorum, ancak mâlumunuz, aktifliğimiz artık inanılmaz derecede düştü. Düşmeseydi bunları yaşamazdık da diyemiyorum, ancak insan psikolojisi, hepimiz karşılıksız bir şeyler yapamıyoruz. Yapıyoruz ancak şevkimiz kırılıyor. Forum bu günlerde birkaç gönüllü ile ayakta tutuluyor. Herkesin başka işleri var, karnını doyuracak, okulunu okuyacak kişiler de yönetim ekibinde. Bizim sorumsuzluğumuz gibi gözüküyordur, doğrudur, ancak az önce saydığım başka işlerimizin de olduğu gerekçesiyle artık bir şeyler yapamıyoruz. Eğer aktifliğimiz iyi olsa, sizi kırmamak, sizi yolda bırakmamak amacıyla cidden başka platformlara da geçeriz. Ki forum artık göz bebeğimiz gibi oldu, yine de sizin için iyi kötü açık tutuyoruz. Burada toplasak 20 kişi aktiftir, artık çok dikkat etmiyorum, fazlasıysanız kırılmayınız. Elimden gelse 1 kişi için dahi şu forumu eskisi gibi tıkır tıkır çalışır bir duruma getiririm, ancak işte, olmuyor bir şeyler artık...

Uzun lafın kısası, hepinizden birazcık dişinizi sıkmanızı rica ediyoruz. Kısa bir süre sürecek diyemem, uzun da sürebilir, ama hiçbirimiz forumu artık toptan kapamak istemiyoruz. Dediğimiz gibi, sizin olduğu kadar, bizim de burada anılarımız var. Sağlıcakla kalınız...

CevapAlıntı
Gönderildi : 8 Kasım 2019 18:49 Drake, Prospektüs ve EnigmaticMage beğendi
EnigmaticMage
(@enigmaticmage)
Üye
Üyelik: 1 sene önce
Gönderiler: 86
Gönderen: aranumaril

Ne yazık ki bazı sebeplerden ötürü bu sorunu düzeltemiyoruz. Bu bizim de canımızı sıkıyor ancak elimizden bir şey gelmiyor. Hepimiz istiyoruz forum eski günlerine dönsün, aktifliğimiz güzel olsun, altyapımız güzel olsun, ancak elden bir şey gelmiyor. Burada bir açıklama yapmalıyım sevgili EST üyeleri, kimseyi suçlama amaçlı demiyorum, ancak mâlumunuz, aktifliğimiz artık inanılmaz derecede düştü. Düşmeseydi bunları yaşamazdık da diyemiyorum, ancak insan psikolojisi, hepimiz karşılıksız bir şeyler yapamıyoruz. Yapıyoruz ancak şevkimiz kırılıyor. Forum bu günlerde birkaç gönüllü ile ayakta tutuluyor. Herkesin başka işleri var, karnını doyuracak, okulunu okuyacak kişiler de yönetim ekibinde. Bizim sorumsuzluğumuz gibi gözüküyordur, doğrudur, ancak az önce saydığım başka işlerimizin de olduğu gerekçesiyle artık bir şeyler yapamıyoruz. Eğer aktifliğimiz iyi olsa, sizi kırmamak, sizi yolda bırakmamak amacıyla cidden başka platformlara da geçeriz. Ki forum artık göz bebeğimiz gibi oldu, yine de sizin için iyi kötü açık tutuyoruz. Burada toplasak 20 kişi aktiftir, artık çok dikkat etmiyorum, fazlasıysanız kırılmayınız. Elimden gelse 1 kişi için dahi şu forumu eskisi gibi tıkır tıkır çalışır bir duruma getiririm, ancak işte, olmuyor bir şeyler artık...

Uzun lafın kısası, hepinizden birazcık dişinizi sıkmanızı rica ediyoruz. Kısa bir süre sürecek diyemem, uzun da sürebilir, ama hiçbirimiz forumu artık toptan kapamak istemiyoruz. Dediğimiz gibi, sizin olduğu kadar, bizim de burada anılarımız var. Sağlıcakla kalınız...

Burası olmadan ne yaparım bilemiyorum. Kapatmanızı asla istemem. İstediği kadar yavaş olsun. Ben yine burada olacağım. Demeyin böyle şeyler.

CevapAlıntı
Gönderildi : 8 Kasım 2019 19:55 Çepni61 beğendi
Çepni61
(@cepni61)
Üye
Üyelik: 3 sene önce
Gönderiler: 85
Gönderen: aranumaril

Ne yazık ki bazı sebeplerden ötürü bu sorunu düzeltemiyoruz. Bu bizim de canımızı sıkıyor ancak elimizden bir şey gelmiyor. Hepimiz istiyoruz forum eski günlerine dönsün, aktifliğimiz güzel olsun, altyapımız güzel olsun, ancak elden bir şey gelmiyor. Burada bir açıklama yapmalıyım sevgili EST üyeleri, kimseyi suçlama amaçlı demiyorum, ancak mâlumunuz, aktifliğimiz artık inanılmaz derecede düştü. Düşmeseydi bunları yaşamazdık da diyemiyorum, ancak insan psikolojisi, hepimiz karşılıksız bir şeyler yapamıyoruz. Yapıyoruz ancak şevkimiz kırılıyor. Forum bu günlerde birkaç gönüllü ile ayakta tutuluyor. Herkesin başka işleri var, karnını doyuracak, okulunu okuyacak kişiler de yönetim ekibinde. Bizim sorumsuzluğumuz gibi gözüküyordur, doğrudur, ancak az önce saydığım başka işlerimizin de olduğu gerekçesiyle artık bir şeyler yapamıyoruz. Eğer aktifliğimiz iyi olsa, sizi kırmamak, sizi yolda bırakmamak amacıyla cidden başka platformlara da geçeriz. Ki forum artık göz bebeğimiz gibi oldu, yine de sizin için iyi kötü açık tutuyoruz. Burada toplasak 20 kişi aktiftir, artık çok dikkat etmiyorum, fazlasıysanız kırılmayınız. Elimden gelse 1 kişi için dahi şu forumu eskisi gibi tıkır tıkır çalışır bir duruma getiririm, ancak işte, olmuyor bir şeyler artık...

Uzun lafın kısası, hepinizden birazcık dişinizi sıkmanızı rica ediyoruz. Kısa bir süre sürecek diyemem, uzun da sürebilir, ama hiçbirimiz forumu artık toptan kapamak istemiyoruz. Dediğimiz gibi, sizin olduğu kadar, bizim de burada anılarımız var. Sağlıcakla kalınız...

Aman aman sakın kapatmayın forumu, gerçekten çok anımız var burada. Kolayına bırakamayız burayı, her zaman buralardayız. 

CevapAlıntı
Gönderildi : 9 Kasım 2019 10:47
Drake
(@draggur22)
Üye
Üyelik: 5 sene önce
Gönderiler: 1689
Gönderen: aranumaril

Ne yazık ki bazı sebeplerden ötürü bu sorunu düzeltemiyoruz. Bu bizim de canımızı sıkıyor ancak elimizden bir şey gelmiyor. Hepimiz istiyoruz forum eski günlerine dönsün, aktifliğimiz güzel olsun, altyapımız güzel olsun, ancak elden bir şey gelmiyor. Burada bir açıklama yapmalıyım sevgili EST üyeleri, kimseyi suçlama amaçlı demiyorum, ancak mâlumunuz, aktifliğimiz artık inanılmaz derecede düştü. Düşmeseydi bunları yaşamazdık da diyemiyorum, ancak insan psikolojisi, hepimiz karşılıksız bir şeyler yapamıyoruz. Yapıyoruz ancak şevkimiz kırılıyor. Forum bu günlerde birkaç gönüllü ile ayakta tutuluyor. Herkesin başka işleri var, karnını doyuracak, okulunu okuyacak kişiler de yönetim ekibinde. Bizim sorumsuzluğumuz gibi gözüküyordur, doğrudur, ancak az önce saydığım başka işlerimizin de olduğu gerekçesiyle artık bir şeyler yapamıyoruz. Eğer aktifliğimiz iyi olsa, sizi kırmamak, sizi yolda bırakmamak amacıyla cidden başka platformlara da geçeriz. Ki forum artık göz bebeğimiz gibi oldu, yine de sizin için iyi kötü açık tutuyoruz. Burada toplasak 20 kişi aktiftir, artık çok dikkat etmiyorum, fazlasıysanız kırılmayınız. Elimden gelse 1 kişi için dahi şu forumu eskisi gibi tıkır tıkır çalışır bir duruma getiririm, ancak işte, olmuyor bir şeyler artık...

Uzun lafın kısası, hepinizden birazcık dişinizi sıkmanızı rica ediyoruz. Kısa bir süre sürecek diyemem, uzun da sürebilir, ama hiçbirimiz forumu artık toptan kapamak istemiyoruz. Dediğimiz gibi, sizin olduğu kadar, bizim de burada anılarımız var. Sağlıcakla kalınız...

İnşallah düzeltirsiniz diyelim. Fakat bu problemler 2 yıldır var forumda. Zaten bu forumun kitlesi hiçbir zaman çok olmamıştı. Ben ilk 2014'te girdiğimde bile anım şanım bir kitlesi yoktu. Çünkü hitap ettiği kesim Türkiye'de kısıtlı. Tabii zamanla kötüye gittik ve bu noktaya kadar geldik işte. Özellikle forumun kuruluşundan beri aktif olan eski üyeler bu zaman içinde forumu bıraktılar ve eskisi gibi kaliteli konular ve muhabbetlerde böylece giderek azaldı ve yok oldu. Yöneticileri kesinlikle suçlayamam. Türkçe yamalar çıkarıldı, wiki yazıları yazıldı ve daha pek çok fedakarlık yapılarak herkes bir çaba içinde bu forumu geliştirmek için uğraştı ama her oyun odaklı forumun başına gelen şey er ya da geç buraya da uğradı. TES oyunlarının artık modası geçiyor. Bizim millette okuma alışkanlığı olmadığı için lore konularıyla çok ilgilenmiyor. Şu noktada kapanmasını kesinlikle istemem fakat bu sorunların olduğu bir forumda aktifte olmak istemem açıkçası. En azından şu sorunları düzeltirseniz tekrardan forumda bir canlanma olması için şans vermiş olursunuz. Yeni bir oyunun çıkmasıyla kesinlikle biraz aktiflikte artma olacaktır. Ancak bu tempoda gidersekte dediğiniz gibi kapanması an meselesi gibi duruyor.

Bu ileti 3 ay önce 6 defa tarafından Drake tarihinde düzenlendi
CevapAlıntı
Gönderildi : 9 Kasım 2019 12:26
aranumaril
(@aethel)
İmparator
Üyelik: 4 sene önce
Gönderiler: 5716

Şu an forum birkaç gönüllünün desteğiyle ayakta duruyor. İnsanlar ayırdıklarından veriyor. O verdiklerinin yarını da belli belirsiz. Forumun masrafı çok, ilerleyen günlerde daha masraflı bir şeye geçebiliriz, belki bu çözer bu sorunları ama dediğim gibi, söz vermek imkânsız. 

 

Siz de haklısınız bu arada, ben de bu gönüllüler arasında değilim. Forum artık gözümde ölü yatırım, vereceğim paraya 2 paket sigara alırım kafasındayım. Yine de insan kapanmasını istemiyor işte.

CevapAlıntı
Gönderildi : 9 Kasım 2019 14:06 Drake beğendi
Drake
(@draggur22)
Üye
Üyelik: 5 sene önce
Gönderiler: 1689

Ne desek boş işte. Foruma bağış toplayalım desek üç beş kişiden fazla  katılan olur mu bilmem. 

CevapAlıntı
Gönderildi : 9 Kasım 2019 15:28
Prospektüs
(@darkdeep)
İmparator
Üyelik: 5 sene önce
Gönderiler: 1198

Bu saatten sonra yapılacak pek bir şey yok bence. 6. oyunun çıkmasına muhtemelen 3-4 sene daha vardır. O zamana kadar ne yaparsak yapalım pek bir şey değişeceğini zannetmiyorum. 6. oyun çıkınca ne kadar insan gelir buraya onu da bilmiyorum. Yani, mertusta bile bıraktı forumu 🙂 Ben de eskisi kadar hevesli olduğumu söyleyemem. Morrowind çevirisi olduğu için hâlâ buralardayım ama ona da gönüllü çevirmen bulmakta zorlanıyorum.

Forumu kapatmak veya başka bir platforma taşımak da daha önceden aramızda konuştuğumuz bir şeydi, fakat kapatmayalım dendi. Harcanan emekler boşa gitmesin diye açık tutuyoruz forumu.

Forumun yavaşlığı da technobecet'in çözebileceği bir şey. Yapabilirse o bir şeyler yapacak, yoksa durum bu.

CevapAlıntı
Gönderildi : 9 Kasım 2019 17:02
Negatrm
(@negatrm)
Üye
Üyelik: 5 sene önce
Gönderiler: 133

Merhaba arkadaşlar. Beni üzen bir olay bu. Önceden çok iyiydi. Ama belli başlı problemler olunca elden bir şey gelmiyorsa sağlık olsun. Foruma her gün ziyaret ediyorum neredeyse fakat yavaşlık veya bazen direkt hata vermesi beni forumdan aşırı uzaklaştırdı. Üstüne vaktim olmaması ne yazık ki tamamen bırakmayı itti beni.

Yönetici arkadaşlarımdan çok özel bir ricam olacak, bana ait konuların veya en kötü ana konunun tamamen silinmesidir. Nexus üzerinden bile uğraşamıyorum, vakit buldukça bir şeyler çabalıyorum. Dediğim gibi arkadaşlar bana ait tüm konuların silinmesi beni aşırı mutlu edecektir. 

Selametle. 

CevapAlıntı
Gönderildi : 22 Kasım 2019 19:15
EnigmaticMage
(@enigmaticmage)
Üye
Üyelik: 1 sene önce
Gönderiler: 86
Gönderen: Negatrm

Merhaba arkadaşlar. Beni üzen bir olay bu. Önceden çok iyiydi. Ama belli başlı problemler olunca elden bir şey gelmiyorsa sağlık olsun. Foruma her gün ziyaret ediyorum neredeyse fakat yavaşlık veya bazen direkt hata vermesi beni forumdan aşırı uzaklaştırdı. Üstüne vaktim olmaması ne yazık ki tamamen bırakmayı itti beni.

Yönetici arkadaşlarımdan çok özel bir ricam olacak, bana ait konuların veya en kötü ana konunun tamamen silinmesidir. Nexus üzerinden bile uğraşamıyorum, vakit buldukça bir şeyler çabalıyorum. Dediğim gibi arkadaşlar bana ait tüm konuların silinmesi beni aşırı mutlu edecektir. 

Selametle. 

 Bağışlayın. Ben kararınızı yanlış buldum. Forumdaki konularınız çok kullanışlı. Neden konuları kaldırmak isteyesiniz ki? Zamanınız olmayabilir, evet ancak elinizdeki zamanla çabalayarak yaptığınız işler neden bir anda ortadan kaldırılsın ki? Lütfen tekrar düşünün. Eksilen her bir konu hatta her bir kelime ve harf değerlidir bence.

CevapAlıntı
Gönderildi : 24 Kasım 2019 11:20
Drake
(@draggur22)
Üye
Üyelik: 5 sene önce
Gönderiler: 1689
Gönderen: Negatrm

Merhaba arkadaşlar. Beni üzen bir olay bu. Önceden çok iyiydi. Ama belli başlı problemler olunca elden bir şey gelmiyorsa sağlık olsun. Foruma her gün ziyaret ediyorum neredeyse fakat yavaşlık veya bazen direkt hata vermesi beni forumdan aşırı uzaklaştırdı. Üstüne vaktim olmaması ne yazık ki tamamen bırakmayı itti beni.

Yönetici arkadaşlarımdan çok özel bir ricam olacak, bana ait konuların veya en kötü ana konunun tamamen silinmesidir. Nexus üzerinden bile uğraşamıyorum, vakit buldukça bir şeyler çabalıyorum. Dediğim gibi arkadaşlar bana ait tüm konuların silinmesi beni aşırı mutlu edecektir. 

Selametle. 

Bırakmanı anladım da konu silme ne alaka ya? Gereksiz bir şey yani.

CevapAlıntı
Gönderildi : 26 Kasım 2019 12:06
Sayfa 2 / 3 Önceki Sonraki
  
Çalışıyor

Lütfen Giriş yap yada Kayıt ol