Apocalypse - Magic of Skyrim Türkçe Çeviri (Güncel Çeviri) LE ve No DLC  

 
(@thecrimsonborn)
Üye

Apocalypse - Magic of Skyrim Türkçe Çeviri

SİZ İSTEDİNİZ BİZ DE YAPTIK!

(Sanki ne yaptık hea!?)

Siz de benim gibi modu ilk indirdiğinizde; "Bu modun Türkçe Çevirisi yok mu yav?" dediniz biliyorum.

Varmış ama kaldırılmış, eski çeviriyi bulup yüklediğimde büyük bir "Oha!" çektim, "Bir mod bu kadar garip çevrilemez abi..." dedim. Sonra da Alperen Demirkilit adlı arkadaşımla birlikte bu modu çevirme işine girdik. Tabii benim ailevi durumlar yüzünden çevirisi az da olsa aksadı ama elimizden geldiğince güzel bir şekilde çevirdik.

Peki Neler Yaptık?

  • Öncelikle Elder Scrolls loreuna bağlı kaldık.
  • Karşılığı olmayan büyüleri internette derince araştırdık.
  • Bulamadığımız karşılıkları oyunda o büyüyü kullanarak isim bulmaya çalıştık.
  • Basit kelimeler yerine süslü ve oyun hikayesine uygun uygun kelimeler kullandık.
  • Az da olsa eski çeviriden bir kaç kelimelik referans aldık. (Ne alacaksak zaten...)
  • Elimizden geldiğince imla ve noktalama işaretlerine dikkat ettik.
  • Ben bi' ara çeviri dosyasını kaybettim. Alperen'in bundan haberi yok.
  • Son rötuşları yapıp test ettik.

Ek bilgi olarak; No DLC sürümü için Çeviri yayınlanmıştır!

VE KARŞINIZDA OYUN İÇİ GÖRÜNTÜLER 




MOD İÇİN TIKLAYIN 

ÇEVİRİ İÇİN TIKLAYIN

MODU SSE İÇİN PORTLADIK: TIKLAYIN

DİPNOT: HER HANGİ BİR SORUNU DİLE GETİRMEKTEN ÇEKİNMEYİNİZ!

Alıntı
Gönderildi : 17 Temmuz 2018 17:51
(@falta)
Üye

çeviri için teşekkürler. bu arada eski çeviriyi ben yapmıştım ve zaten güzel olmadığı için kaldırdım. güncellemeyi düşünüyordum ama üşendim açıkçası 😀 sonrasında bir kişi daha çevirdi ama o da iyi olmadı sanırım. sizinki güzel görünüyor elinize sağlık 🙂

CevapAlıntı
Gönderildi : 17 Temmuz 2018 18:13
(@thecrimsonborn)
Üye

çeviri için teşekkürler. bu arada eski çeviriyi ben yapmıştım ve zaten güzel olmadığı için kaldırdım. güncellemeyi düşünüyordum ama üşendim açıkçası 😀 sonrasında bir kişi daha çevirdi ama o da iyi olmadı sanırım. sizinki güzel görünüyor elinize sağlık 🙂

Sanırım eski sürüm size ait olan değil hocam. Sizden sonraki olabilir çünkü direkt translate çevrilmişti.

CevapAlıntı
Gönderildi : 17 Temmuz 2018 18:20
(@falta)
Üye

evet benimki daha eski çevirilere yeni başlamıştım girişmemem gerekiyordu bu moda çok karıştı her şey ama farkedemedim. tek kişi de zor oluyor. neyse sevindim birilerinin çevirdiğine.

CevapAlıntı
Gönderildi : 17 Temmuz 2018 18:27
(@dovakhin21)
Üye

yav şu modun normal sürümü icin yamasi yokmu??

CevapAlıntı
Gönderildi : 18 Temmuz 2018 03:02
(@thecrimsonborn)
Üye

yav şu modun normal sürümü icin yamasi yokmu??

Hocam gerekirse portlamaya başlarım sorun değil basit işlem zaten portlama.


Hocam gerekirse portlamaya başlarım sorun değil basit işlem zaten portlama.

Dostum portlama işlemi bitti indirip kullanabilirsin. İyi oyunlar.

CevapAlıntı
Gönderildi : 18 Temmuz 2018 05:32
(@thecrimsonborn)
Üye

RAR Sorunu yaşayanlar olmuş, sorun düzeltildi.

CevapAlıntı
Gönderildi : 28 Ağustos 2018 11:18
(@thecrimsonborn)
Üye

Yoğun istek üzerine mod SSE için portlandı.
https://elderscrollsturk.com/konu-apocalypse-magic-of-skyrim-turkce-ceviri-guncel-ceviri-sse.html

CevapAlıntı
Gönderildi : 3 Eylül 2018 09:37
(@grexlin85)
Üye

Elinize sağlık
"Ben bi' ara çeviri dosyasını kaybettim. Alperen'in bundan haberi yok."
😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 3 Eylül 2018 13:00